Gå til innhold

Drømmer.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

For et par netter siden drømte jeg at jeg hadde samboer. Jeg var ganske stressa for jeg ville jo ikke ha samboer og skjønte ikke hvordan eller hvorfor jeg hadde skaffet meg en. Men der lå han, hørte pusten hans ved siden av meg i senga. Funderte på hvordan jeg skulle bli kvitt denne fyren uten å være ufin. Så våknet jeg og fyren som pustet ved siden av hodet mitt var heldigvis bare den ene hunden min. Kan tro jeg ble letta da jeg fant ut det :D

Har lest det meste i denne tråden her og elektrikeren i meg fikk en stor trang til å informere om at det ikke går an å lade vann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Trine skrev:

For et par netter siden drømte jeg at jeg hadde samboer. Jeg var ganske stressa for jeg ville jo ikke ha samboer og skjønte ikke hvordan eller hvorfor jeg hadde skaffet meg en. Men der lå han, hørte pusten hans ved siden av meg i senga. Funderte på hvordan jeg skulle bli kvitt denne fyren uten å være ufin. Så våknet jeg og fyren som pustet ved siden av hodet mitt var heldigvis bare den ene hunden min. Kan tro jeg ble letta da jeg fant ut det :D

Har lest det meste i denne tråden her og elektrikeren i meg fikk en stor trang til å informere om at det ikke går an å lade vann ;)

Ja det er mangt man drømmer :) 

Jo det går an å lade/magnetisere vann...det er helt sikkert. Og vann påvirker også av våre tanker og følelser, og tenk det meste av oss består av vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er mangt man drømmer :) 

Jo det går an å lade/magnetisere vann...det er helt sikkert. Og vann påvirker også av våre tanker og følelser, og tenk det meste av oss består av vann. 

Nei, det gjør det ikke....det er helt sikkert ;) Jada, det meste av oss består av vann, men det er bare så vi ikke skal tørke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine skrev:

Nei, det gjør det ikke....det er helt sikkert ;) Jada, det meste av oss består av vann, men det er bare så vi ikke skal tørke ut.

Jaja, whatever ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, stjernestøv skrev:

Drømmer dere? Jeg drømmer mye nå når jeg tar mindre xeplion, på høyere doser er drømmene fjerne. Husker jeg sa til psykiateren"Jeg drømmer ikke". "Bra" sa han. Hva er bra med å ikke drømme? Jeg liker å drømme. 

Jeg drømmer mye om nettene. Men husker ikke alltid hva jeg har drømt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg drømmer mye om nettene. Men husker ikke alltid hva jeg har drømt :)

Nei det er ikke alltid man husker det :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke alltid man husker det :o 

Det er sant. Jeg tror alle drømmer litt om natten. Men det er ikke alle som husker drømmene sine. Jeg har lest at det er sjelden man husker drømmene sine. Haha , husker de sikkert best når det er mareritt eller om det er en lykkedrøm ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Jeg tror alle drømmer litt om natten. Men det er ikke alle som husker drømmene sine. Jeg har lest at det er sjelden man husker drømmene sine. Haha , husker de sikkert best når det er mareritt eller om det er en lykkedrøm ;) 

Ja jeg hadde mareritt når jeg sovnet om en seriemorder, fikk ikke sove etter det :o Bare lå og grublet på den drømmen og var urolig, + at jeg fikk tannverk...men det forsvant igjen utover dagen :) Det var så rart for jeg leste Donald i går, og der hadde Petter Smart tannverk...så fikk jeg det og. Lett påvirkelig haha :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg hadde mareritt når jeg sovnet om en seriemorder, fikk ikke sove etter det :o Bare lå og grublet på den drømmen og var urolig, + at jeg fikk tannverk...men det forsvant igjen utover dagen :) Det var så rart for jeg leste Donald i går, og der hadde Petter Smart tannverk...så fikk jeg det og. Lett påvirkelig haha :D 

Ja alt man kan ta med i drømmene sine. Også våkner man, og kvepper til. Jeg hadde en drøm en natt om at en stor diger etterkopp satt på meg, og våkner vettskremt.. og vet du hva: det satt en edderkopp på meg. :D . Jeg som trodde det kun var i drømmen og jeg hylte :lol: 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja alt man kan ta med i drømmene sine. Også våkner man, og kvepper til. Jeg hadde en drøm en natt om at en stor diger etterkopp satt på meg, og våkner vettskremt.. og vet du hva: det satt en edderkopp på meg. :D . Jeg som trodde det kun var i drømmen og jeg hylte :lol: 

Huff og huff, liker ikke edderkopper :o Ikke rart du ble vettskremt da!!! Jeg og var redd, det var min oppgave å finne barna før seriemorderen drepte de, forhindre drapet. Litt som Dexter ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er mangt man drømmer :) 

Jo det går an å lade/magnetisere vann...det er helt sikkert. Og vann påvirker også av våre tanker og følelser, og tenk det meste av oss består av vann. 

Har du noen seriøse videnskaplige kilder som kan bekrefte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Huff og huff, liker ikke edderkopper :o Ikke rart du ble vettskremt da!!! Jeg og var redd, det var min oppgave å finne barna før seriemorderen drepte de, forhindre drapet. Litt som Dexter ;) 

Jeg husker jeg våknet i et støkk og sa vææææ,... og tenkte godt det var en drøm.. men så ser jeg ned på armen min.. der sitter det en stor edderkopp, og jeg slo rundt med armene og så løp den i superfart oppover veggen og opp i taket ;) . Den var ganske stor!. En av de største edderkoppene jeg har sett her til lands. Men det kan være at jeg drømte om det fordi jeg kjente den på meg. Jeg vet ikke... Jeg har aldri hatt edderkopp-angst, men jeg begynte å føle at jeg fikk det. For jeg liker ikke å ha de på meg. Jeg løp ut av rommet, og jeg har aldri sett edderkoppen igjen, men det kan være at den bor på soverrommet mitt , hvis den ikke har krøpet ut vinduet væææ ;) . Min sønn beroligget meg med at edderkopper er redd mennesker, og dermed så vil nok ikke edderkoppen oppsøke meg igjen Haha. (Jeg er en sånn person som aldri dreper insekter eller dyr, uten at jeg blir livredd og tror jeg skal dø av panikk. Selv om jeg synes de er ekle så forsøker jeg å få de levende ut av huset. Jeg ser på dem som verdige liv, og vil la de få leve...) 

Ja, man drar faktisk med seg det som skjer i filmer inn i drømmene og. Da gjør du det samme som meg: ser man en film så dukker det ofte inni drømmen og ... ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gråstein skrev:

Har du noen seriøse videnskaplige kilder som kan bekrefte det?

Nei, men det var nok av leger og professorer som studerte det vannet, det er ikke tull. Og vann som var ladet som hadde stått i femten år var like friskt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg husker jeg våknet i et støkk og sa vææææ,... og tenkte godt det var en drøm.. men så ser jeg ned på armen min.. der sitter det en stor edderkopp, og jeg slo rundt med armene og så løp den i superfart oppover veggen og opp i taket ;) . Den var ganske stor!. En av de største edderkoppene jeg har sett her til lands. Men det kan være at jeg drømte om det fordi jeg kjente den på meg. Jeg vet ikke... Jeg har aldri hatt edderkopp-angst, men jeg begynte å føle at jeg fikk det. For jeg liker ikke å ha de på meg. Jeg løp ut av rommet, og jeg har aldri sett edderkoppen igjen, men det kan være at den bor på soverrommet mitt , hvis den ikke har krøpet ut vinduet væææ ;) . Min sønn beroligget meg med at edderkopper er redd mennesker, og dermed så vil nok ikke edderkoppen oppsøke meg igjen Haha. 

Ja, man drar faktisk med seg det som skjer i filmer inn i drømmene og. Da gjør du det samme som meg: ser man en film så dukker det ofte inni drømmen og ... ;) 

Ja vi det som skjer i drømmen skjer ofte i virkeligheten, når jeg hoster i en drøm og har åndenød kan jeg våkne av at jeg hoster. Og når jeg er på do i en drøm tisser jeg i senga, fæle greier. :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja vi det som skjer i drømmen skjer ofte i virkeligheten, når jeg hoster i en drøm og har åndenød kan jeg våkne av at jeg hoster. Og når jeg er på do i en drøm tisser jeg i senga, fæle greier. :o 

Det er noe sammenkobling mellom drøm og virkelighet. Det er sant. Følelsene våre, og hva vi kjenner på kroppen og alt det ligger i drømmene våre. 

Jeg husker en gang at jeg hadde sett en dokumentar om slanger, og så tok jeg det jaggu med i drømmen min og. Fikk mareritt og drømte om en av verdens største slanger kom å angrep meg. Jeg våkner av at jeg slår med knytteneven ned i madrassen.... Flaks at jeg bare slo madrassen og at jeg ikke slo til noen.. ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det er noe sammenkobling mellom drøm og virkelighet. Det er sant. Følelsene våre, og hva vi kjenner på kroppen og alt det ligger i drømmene våre. 

Jeg husker en gang at jeg hadde sett en dokumentar om slanger, og så tok jeg det jaggu med i drømmen min og. Fikk mareritt og drømte om en av verdens største slanger kom å angrep meg. Jeg våkner av at jeg slår med knytteneven ned i madrassen.... 

Ja det er best å ikke være redd når man sovner men avslappet :) 

Uff det høres IKKE greit ut! Har hatt så mange mareritt og godt de er glemt,men husker noen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er best å ikke være redd når man sovner men avslappet :) 

Uff det høres IKKE greit ut! Har hatt så mange mareritt og godt de er glemt,men husker noen da. 

Ja noen kan man huske. 

Jeg husker at da jeg var liten så slet jeg av og til og skille mellom drøm og virkelighet. Jeg drømte at en lærer på førskolen fanget oss inn i et skap. Og så klarte ikke jeg å skille det av og trodde at det var sant. Og fortalte til min mor og far at førskolelæreren hadde fanget meg inni et skap. Farlige greier.... Men vi kom frem til at jeg må ha drømt det. Jeg hadde veldig mye mareritt om natten som barn. Var veldig sterkt plaget med mareritt.  Mulig fordi jeg fordypet meg i eventyrbøker... og så ble jeg redd. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja noen kan man huske. 

Jeg husker at da jeg var liten så slet jeg av og til og skille mellom drøm og virkelighet. Jeg drømte at en lærer på førskolen fanget oss inn i et skap. Og så klarte ikke jeg å skille det av og trodde at det var sant. Og fortalte til min mor og far at førskolelæreren hadde fanget meg inni et skap. Farlige greier.... Men vi kom frem til at jeg må ha drømt det. 

Ok. Ja man kan vel blande drøm og virkelighet og noen ganger. Jeg drømte at jeg skulle gifte meg med min gamle nabo, og det trodde jeg på når jeg var liten. Når jeg ble stor skulle vi gifte oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja man kan vel blande drøm og virkelighet og noen ganger. Jeg drømte at jeg skulle gifte meg med min gamle nabo, og det trodde jeg på når jeg var liten. Når jeg ble stor skulle vi gifte oss. 

hehe morsomt... det var jo mulig en litt fin romantisk drøm om det var en kjekk nabo ;) . Jeg har drømt faktisk helt på kanten drømmer... helt flaut å innrømme det, men jeg har hatt sex med to av mine fettere, og en av sjefene på jobben i noen av mine drømmer....  Altså de kunne jeg aldri tenke meg å ha sex med. Så vannvittig hva en kan drømme. Ville aldri rørt mine fettere selv om de ser faktisk ganske pene ut. Hadde de ikke vært familie hadde det vært en hel annen sak. Men bare det at de er familie : æsssssjjjj!. For fettere er familie!. Æsj. Men vi kan ikke alltid styre hva man drømmer ser det ut til. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

hehe morsomt... det var jo mulig en litt fin romantisk drøm om det var en kjekk nabo ;) . Jeg har drømt faktisk helt på kanten drømmer... helt flaut å innrømme det, men jeg har hatt sex med to av mine fettere, og en av sjefene på jobben. Altså de kunne jeg aldri tenke meg å ha sex med. Så vannvittig hva en kan drømme. Ville aldri rørt mine fettere selv om de ser faktisk ganske pene ut. For fettere er familie!. Æsj. Men vi kan ikke alltid styre hva man drømmer ser det ut til. 

Ja han var en snill nabo, tok oss barna med på fjellet på skitur om vinteren og grilling om sommeren. Vi var på bilturer og fikk is og godteri, han var en redning for meg...var fri når jeg var med han. Nå husker han meg ikke,husket meg ikke sist jul. Men han har snakket om meg til andre, og har et maleri jeg har malt på veggen. Snille gode han,har det ikke så godt nå. Er over nitti år nå,det var trist når han ikke husket meg. Men forstår det jo. 

Sex ja,jeg hadde masse incest mareritt i mange år,men det var nok en grunn for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...