Gå til innhold

Ensomhet og trøst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jo har lyst til å slutte. Men er vanskelig å ta steget og hvem jeg skal fortelle det til. For meg hjelper det uansett å skrive her og få luftet tankene mine. 

Ts

Anonymkode: de28e...346

Hva vil du oppnå med å fortelle det til noen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, frosken skrev:

Hva vil du oppnå med å fortelle det til noen? 

Hvis jeg først sier det til noen tror jeg at selv forstår at jeg må oppsøke hjelp. Nå når ingen vet det er det lett å fortsette..

Anonymkode: de28e...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg først sier det til noen tror jeg at selv forstår at jeg må oppsøke hjelp. Nå når ingen vet det er det lett å fortsette..

Anonymkode: de28e...346

Det er to litt ulike steder som det er greit å henvende seg. Det ene er selvfølgelig fastlegen. Det andre er selvhjelpsorganisasjonene som tilbyr veiledning både ved nettbaserte løsninger som chat og ved personlig fremmøte, se for eksempel nettros.no. Hvis du bor i Oslo, finnes det også noen andre gode løsninger- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...