Gå til innhold

Hvordan har du det akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Caprioli skrev:

Skal jeg tolke deg dithen at dette er noe du egentlig ønsker å si mer om? Eller er det bare at det er lørdagsnatt og du er full? :-)

Jeg gjorde dette i edru tilstand. Vet ikke hva mer det er å si?

Anonymkode: ee72a...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde dette i edru tilstand. Vet ikke hva mer det er å si?

Anonymkode: ee72a...13e

Bare litt spesielt å si noe sånt med én setning, og ikke noe mer. Jeg tenkte kanskje det var et uttrykk for at det egentlig var noe du ønsket å snakke mer om, så da ville jeg gi deg muligheten til det.

Men om så ikke er tilfelle er det vel ikke mer å si om saken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du det akkurat nå, hvordan er livssituasjonen?:mellow:

Anonymkode: 2d88a...2f5

Jeg har det tungt. Det går tyngre og tyngre. Føler meg til bry over alt. Og alt går mot meg, får avslag på alt jeg søker om, har fått inkassosak for første gang fordi jeg ikke klarer å få meg giroer som kommer, ting tar så ufattelig lang tid å få avklart ting med kommunen, DPS avslutter meg straks. Ja... det er et styr og gjør ikke ting bedre for meg. Ting henger bare i en tynn tråd akkurat nå. Jeg blir frustrert for ingenting, tåler ingenting motstand. Gråter masse hver dag. Så dette er ikke et greit liv akkurat nå.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Caprioli skrev:

Bare litt spesielt å si noe sånt med én setning, og ikke noe mer. Jeg tenkte kanskje det var et uttrykk for at det egentlig var noe du ønsket å snakke mer om, så da ville jeg gi deg muligheten til det.

Men om så ikke er tilfelle er det vel ikke mer å si om saken :-)

Jo altså jeg har vel kanskje et behov for å si noe mer men vet ikke hva det skulle vært. Utroskapet mitt skyldes ikke den seksuelle biten men det å bli sett. Føler vel at jeg blir tatt for gitt i forholdet. Nå har vi vært sammen i mange herrens år og da blir det kanskje slik til tider. Vet at det ikke er ok å være utro. 

Anonymkode: ee72a...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo altså jeg har vel kanskje et behov for å si noe mer men vet ikke hva det skulle vært. Utroskapet mitt skyldes ikke den seksuelle biten men det å bli sett. Føler vel at jeg blir tatt for gitt i forholdet. Nå har vi vært sammen i mange herrens år og da blir det kanskje slik til tider. Vet at det ikke er ok å være utro. 

Anonymkode: ee72a...13e

Blir bare forferdelig trist av å lese dette. En feig måte å løse problemet på og ansvarsfraskrivelse ved å legge skylden på din partner. Ta ansvar , kommuniser med din partner . Etter mange år fortjener vel din partner litt respekt ??? . 

Anonymkode: d7cdf...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir bare forferdelig trist av å lese dette. En feig måte å løse problemet på og ansvarsfraskrivelse ved å legge skylden på din partner. Ta ansvar , kommuniser med din partner . Etter mange år fortjener vel din partner litt respekt ??? . 

Anonymkode: d7cdf...e9c

Ingen ansvarsfraskrivelse fra min side, fullt og holdent min feil. Løser vel forsåvidt ikke problemet heller.

Anonymkode: ee72a...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen ansvarsfraskrivelse fra min side, fullt og holdent min feil. Løser vel forsåvidt ikke problemet heller.

Anonymkode: ee72a...13e

Jeg har ingen rett til å dømme deg. Håper det ordner seg for dere. 

Anonymkode: d7cdf...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen rett til å dømme deg. Håper det ordner seg for dere. 

Anonymkode: d7cdf...e9c

Hadde sikkert dømt selv jeg så det går bra. Ordner seg gjør det nok men må finne ut hva jeg vil. For begges skyld

Anonymkode: ee72a...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke så bra for tiden pga. flashbacks. Tårer som renner og følelse av skam :( Men det går nok over dette også, som alt annet... Jeg gjentar for meg selv det psykologen har sagt: "Følelser er ubehagelige, men ikke farlige".

Strever også med smerter her og der, men det går nok over det også håper jeg ;) Og litt bivirkninger fra en ny medisin, men det skal visst gi seg etter et par uker. Håper nevrologen har rett i det...

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...