Gå til innhold

Glad å se når forumet rydder bort tråder som blir for røffe her inne


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Trine skrev:

Jeg er egentlig lite interessert i å høre hva som skjedde og hvem somsa hva, jeg kan ikke gjøre meg opp noen mening utifra hva folk mener hvem har sagt når jeg ikke aner hva saken dreier seg om. Jeg ville bare at du skulle vite at man ikke så lett blir kastet ut herfra, siden du skrev at de vel heller hadde kastet deg ut enn å slette tråden.

Jeg forlater forumet om det er slik at jeg har gjort noe forferdelig galt her inne, for jeg har ikke ment noe galt med det jeg skrev. Jeg vil ikke noe ondskapsfullt mot noen. 

 

1 minutt siden, Admin Doktoronline skrev:

Nei, du er ikke beskyldt for å være ondskapsfull, men du utviste dårlig skjønn. 

Takk. jeg er ikke ondskapsfull. Og beklager at jeg skrev på feil måte.. Jeg mente ikke å skrive "kan" . Men nå vet jeg reglene at man ikke skal gi slike uttalelser selv om jeg ikke stillte noen diagnose så sa jeg det på feil måte ifølge hva reglene er. Jeg forstår. Og beklager så mye til både trådstarter og til alle andre. Det var ikke ment på den måten i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg forlater forumet om det er slik at jeg har gjort noe forferdelig galt her inne, for jeg har ikke ment noe galt med det jeg skrev. Jeg vil ikke noe ondskapsfullt mot noen. 

Du har ikke vært det, men slutt å være drama-queen...

Anonymkode: e8b4f...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke vært det, men slutt å være drama-queen...

Anonymkode: e8b4f...20a

Jeg er ingen drama-queen!!!!! Hold opp!. Den var stygg å si.. Det har du ingen grunnlag for å si. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mina. Det tar litt tid å forstå spillereglene og man lærer av feil. Det er jo bedre å bli stoppet enn at noen går rundt å strever med litt uviselige ting som du har sagt i din iver etter å hjelpe. Tror ikke du vil noen noe vondt. 

Anonymkode: 43a07...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg forlater forumet om det er slik at jeg har gjort noe forferdelig galt her inne, for jeg har ikke ment noe galt med det jeg skrev. Jeg vil ikke noe ondskapsfullt mot noen. 

 

Takk. jeg er ikke ondskapsfull. Og beklager at jeg skrev på feil måte.. Jeg mente ikke å skrive "kan" . Men nå vet jeg reglene at man ikke skal gi slike uttalelser selv om jeg ikke stillte noen diagnose så sa jeg det på feil måte ifølge hva reglene er. Jeg forstår. Og beklager så mye til både trådstarter og til alle andre. Det var ikke ment på den måten i det hele tatt. 

Dette trenger ikke å være en stor sak. Nå har adm sagt hvor grensen går på dol så vet du det til neste gang. Verre er det ikke.

(jeg har ikke lest tråden en gang) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg er ingen drama-queen!!!!! Hold opp!. Den var stygg å si.. Det har du ingen grunnlag for å si. 

Hei Mina1!

Tror ingen her mener at du er ondskapsfull. Mener også å ha lest i minst en tråd at det er brukere som liker at du er her inne, at du har mye å bidra med. Kan du ikke bare ta til deg det som nå har blitt sagt og så la være å skrive om diagnoser e.l. Selv synes jeg du har positive ting å bidra med,  kan du ta til deg det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
9 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er ingen drama-queen!!!!! Hold opp!. Den var stygg å si.. Det har du ingen grunnlag for å si. 

Nett-tips nr2: Ignorer usaklige angrep og kallenavn. De fortjener ikke svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Dette trenger ikke å være en stor sak. Nå har adm sagt hvor grensen går på dol så vet du det til neste gang. Verre er det ikke.

(jeg har ikke lest tråden en gang) 

Jeg bare sa hva noe kunne være. Det er som om den flekken jeg har på foten.. Det er lett å uttale seg: det kan være ditt og datt og ditt. Men jeg har ikke lov å si hva noe psykisk kan være... Jeg mente ikke å stille diagnose her altså.. Så det var beklagelig... Det var ikke en diagnose stillt fra meg, men bare .. et svar som slik den flekken på foten min.. det kan være alt mulig... Men man skal ikke svare på hva ting kan være alltid. Så det var helt beklagelig tabbe og helt uskyldig ment fra min side... Men jeg beklager dersom noen føler at jeg stillte diagnose... for det var ikke det jeg gjorde med å skrive kan  sett fra min side, men okey : man må følge reglene. Jeg var ikke klar over den regelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gargamel skrev:

Nett-tips nr2: Ignorer usaklige angrep og kallenavn. De fortjener ikke svar.

ja pga det med dramaqueen uttalelsen så faller jeg også lett tilbake psykisk.. Altså at jeg lett tror det er noe galt med meg og så blir jeg lei meg og havner tilbake i sorgen over bruddet. Jeg er på bedringens vei, men jeg er ganske nærtaken. Og jeg er sårbar så jeg kan være litt nærtaken... og da kan jeg lett falle tilbake dit jeg var. Jeg har vært bedre etter at jeg fulgte deres tips anngående den situasjonen min for to dager siden. Jeg har vært på bedringens vei... men er sårbar., og bare med en liten sånn kommentar så kan jeg veldig lett falle bakover igjen fordi jeg begynner da å klandre meg selv og dvele... men jeg må ignorere slike ord.  

Men takk for den gargamel. :) Jeg er litt hårsår .... Jeg må ignorere usaklige angrep og kallenavn...  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er ingen drama-queen!!!!! Hold opp!. Den var stygg å si.. Det har du ingen grunnlag for å si. 

Det er bare å se hvordan du reagerer på denne lille fillesaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg bare sa hva noe kunne være. Det er som om den flekken jeg har på foten.. Det er lett å uttale seg: det kan være ditt og datt og ditt. Men jeg har ikke lov å si hva noe psykisk kan være... Jeg mente ikke å stille diagnose her altså.. Så det var beklagelig... Det var ikke en diagnose stillt fra meg, men bare .. et svar som slik den flekken på foten min.. det kan være alt mulig... Men man skal ikke svare på hva ting kan være alltid. Så det var helt beklagelig tabbe og helt uskyldig ment fra min side... Men jeg beklager dersom noen føler at jeg stillte diagnose... for det var ikke det jeg gjorde med å skrive kan  sett fra min side, men okey : man må følge reglene. Jeg var ikke klar over den regelen. 

Da er jo alt i orden. Ikke mer å tenke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gråstein skrev:

Det er bare å se hvordan du reagerer på denne lille fillesaken.

Ikke så greit å tråkke på en som ligger nede? 

Anonymkode: 43a07...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gråstein skrev:

Det er bare å se hvordan du reagerer på denne lille fillesaken.

Jeg sa bare sannheten slik andre gjør. Jeg trodde ikke at jeg gjorde noe galt i det jeg skrev, men nå har jeg sagt at okey... jeg skal ikke skrive at en diagnose kan være osv.... jeg mente det som med flekken jeg har på foten min... det kan være ditt og datt... og man tror man kan bruke ord som det, men i reglene så kan vi ikke det, og det var jeg ikke klar over. 

Jeg er litt hårsår etter et vondt brudd som jeg begynte å komme meg fra.. men er hårsår... Og når noen kaller meg dramaqueen så vil jeg si det er feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Da er jo alt i orden. Ikke mer å tenke på. 

Flott at du forstår. Det var ikke annet enn det... Cilie oppe sier det samme.. det er lett for å synse uten å mene noe galt i det. Men det er regler om hvordan vi kan skrive, og selvsagt de skal følges :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så greit å tråkke på en som ligger nede? 

Anonymkode: 43a07...3c9

Hvem vet hvem som ligger nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gråstein skrev:

Hvem vet hvem som ligger nede.

Det har du rett i Gråstein. Hvem vet. 

Anonymkode: 43a07...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei Mina. Det tar litt tid å forstå spillereglene og man lærer av feil. Det er jo bedre å bli stoppet enn at noen går rundt å strever med litt uviselige ting som du har sagt i din iver etter å hjelpe. Tror ikke du vil noen noe vondt. 

Anonymkode: 43a07...3c9

Enig! Klokt sagt 😊

(Jeg leste tråden før den ble slettet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...