Gå til innhold

Vurderer å trekke meg ut fra forumet.. er jeg en dramaqueen her inne?


Gjest Mina1

Er jeg en dramaqueen på forumet?   

31 stemmer

  1. 1. Er jeg en dramaqueen på forumet?

    • Ja
      20
    • Nei
      11
  2. 2. Er jeg uhøflig / plagsom i det jeg skriver for deg?

    • Ja
      8
    • Nei
      23


Anbefalte innlegg

1 minutt siden, gråstein skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du startet den, og hvorfor du fortsetter å svare og svare. :wacko:

Frdi jeg er syk vel... fordi jeg er syk av stress i livet mitt. Derfor startet jeg den, og jeg gjorde noe jeg ikke burde gjort. Jeg håper at folk slutter å skrive noe negativt etter dette innlegget, så stopper jeg å svare.. Jeg svarte for å forklare. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Mina1 skrev:

Frdi jeg er syk vel... fordi jeg er syk av stress i livet mitt. Derfor startet jeg den, og jeg gjorde noe jeg ikke burde gjort. Jeg håper at folk slutter å skrive noe negativt etter dette innlegget, så stopper jeg å svare.. Jeg svarte for å forklare. 

Jeg tror du må innse at du må ta ansvar for å endre din egen atferd. Det fungerer dårlig å primært ville at andre skal gjøre som du ønsker. 

Du trenger ikke forklare noe mer i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mina1 skrev:

Frdi jeg er syk vel... fordi jeg er syk av stress i livet mitt. Derfor startet jeg den, og jeg gjorde noe jeg ikke burde gjort. Jeg håper at folk slutter å skrive noe negativt etter dette innlegget, så stopper jeg å svare.. Jeg svarte for å forklare. 

Ja, det virker som du har det vanskelig, og det virker som du på et vis er «avhengig» av å ha en tråd gående her på DOL. Du starter mange tråder og svarer mye. Det står du selvfølgelig fritt til å gjøre, og det kan kanskje til og med hjelpe deg, men da må du takle å få svar som du ikke liker.

Jeg har inntrykk av at du helst ønsker å diskutere din eks og det «forholdet» dere har/ har hatt i det uendelige. Nå sier du at du er «syk av stress» og da er det kanskje på tide og snakke med fastlegen og evt. bli henvist til en du kan snakke med for å forhåpentligvis bli mindre stresset. 

Skal du skrive her inne - og øvrige steder på nettet - må du tåle både det ene og det andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å slette tråder her inne?  Jeg lurer på om alt skrevet med min bruker kan slettes? . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mina1 skrev:

Er det mulig å slette tråder her inne?  Jeg lurer på om alt skrevet med min bruker kan slettes? 

Du må kontakte admin om sletting. De sletter bare hvis man har en virkelig god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, cilie skrev:

Ja, det virker som du har det vanskelig, og det virker som du på et vis er «avhengig» av å ha en tråd gående her på DOL. Du starter mange tråder og svarer mye. Det står du selvfølgelig fritt til å gjøre, og det kan kanskje til og med hjelpe deg, men da må du takle å få svar som du ikke liker.

Jeg har inntrykk av at du helst ønsker å diskutere din eks og det «forholdet» dere har/ har hatt i det uendelige. Nå sier du at du er «syk av stress» og da er det kanskje på tide og snakke med fastlegen og evt. bli henvist til en du kan snakke med for å forhåpentligvis bli mindre stresset. 

Skal du skrive her inne - og øvrige steder på nettet - må du tåle både det ene og det andre. 

Alle har ulike sykdommer her inne som sagt. Psykiske sykdommer. Jeg sliter med fortiden min, og det er ikke å komme utenom (for meg var det traumatisk opplevelse å bearbeide uten at jeg vil at det skal være det. Jeg skriver heller ikke alt i detalj, og det var langt verre enn det jeg skriver. Jeg har bare kuttet ned på det i lettere sammendrag, og jeg har fått høre mye kritikk på det jeg skriver, og det er derfor jeg ønsker å slette trådene. Selvsagt har jeg fått hentet mye positivt også, som fikk meg til å se alt i et nytt lys. Men som sagt jeg er hårsår. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, laban skrev:

Du må kontakte admin om sletting. De sletter bare hvis man har en virkelig god grunn.

ok, eller så får jeg bare la det stå, og håpe at det forsvinner tilslutt nedover på listen... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at moderator kan fjerne dette innlegget. Jeg har vært hårsår og gjort noe dumt med å skrive et slikt innlegg, men jeg føler at et slikt innlegg ikke egner seg på nettet. 

Jeg er glad at innlegget ikke står i mitt fulle navn. 

Og om ordet dramaqueen: jeg kan reagere tungt på kommentarer som jeg oppfatter som frekke og ufine, og da har jeg svart tilbake. Og da blir jeg en dramaqueen fordi jeg svarer. Det er slik jeg ser det. Men jeg burde bare ignorert alt av ufine kommentarer. Jeg oppfatter en del kommentarer som frekke og ufine. Men jeg har også fått mye gode råd her inne. Men noen kan ha en tendens til å skrive kommentarer på en måte jeg reagerer på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mina1 skrev:

ok, eller så får jeg bare la det stå, og håpe at det forsvinner tilslutt nedover på listen... 

Trådene forsvinner fort hvis man ikke skriver i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mina1 skrev:

Frdi jeg er syk vel... fordi jeg er syk av stress i livet mitt. Derfor startet jeg den, og jeg gjorde noe jeg ikke burde gjort. Jeg håper at folk slutter å skrive noe negativt etter dette innlegget, så stopper jeg å svare.. Jeg svarte for å forklare. 

 

Du skriver at du skal slutte å skrive i denne tråden, men hva gjør du?

Du skriver: "Alle har ulike sykdommer her inne som sagt. Psykiske sykdommer. Jeg sliter med fortiden min, og det er ikke å komme utenom (for meg var det traumatisk opplevelse å bearbeide uten at jeg vil at det skal være det. Jeg skriver heller ikke alt i detalj, og det var langt verre enn det jeg skriver."

Det er mange her som har en traumatisk bakgrunn, og trolig verre enn å komme over en eks (selv om man ikke skal sammenligne opplevelser), men de fleste her velger å ikke skrive detaljert om det under eget nick. Som jeg har skrevet i en annen tråd til deg på nettet, blir det du skriver tilgjengelig for alle siden dette er et åpent forum. Det er noe man bør ha i tankene.

Som Cilie skriver, må du tåle å få tilbakemeldinger på det du skriver på et diskusjonsforum, enten det er positivt eller negativt. Det er bra at du innser at det var uheldig gjort av deg å lage denne tråden med avstemning og jeg håper du lærer av det, men når du først gjør det, må du også tåle at halvparten av de som har stemt mener du er en dramaqueen. Du kan ikke bestemme om en tråd skal legges død eller ikke, men den beste måten å få det til på er tvert imot det du har gjort nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Du skriver at du skal slutte å skrive i denne tråden, men hva gjør du?

Du skriver: "Alle har ulike sykdommer her inne som sagt. Psykiske sykdommer. Jeg sliter med fortiden min, og det er ikke å komme utenom (for meg var det traumatisk opplevelse å bearbeide uten at jeg vil at det skal være det. Jeg skriver heller ikke alt i detalj, og det var langt verre enn det jeg skriver."

Det er mange her som har en traumatisk bakgrunn, og trolig verre enn å komme over en eks (selv om man ikke skal sammenligne opplevelser), men de fleste her velger å ikke skrive detaljert om det under eget nick. Som jeg har skrevet i en annen tråd til deg på nettet, blir det du skriver tilgjengelig for alle siden dette er et åpent forum. Det er noe man bør ha i tankene.

Som Cilie skriver, må du tåle å få tilbakemeldinger på det du skriver på et diskusjonsforum, enten det er positivt eller negativt. Det er bra at du innser at det var uheldig gjort av deg å lage denne tråden med avstemning og jeg håper du lærer av det, men når du først gjør det, må du også tåle at halvparten av de som har stemt mener du er en dramaqueen. Du kan ikke bestemme om en tråd skal legges død eller ikke, men den beste måten å få det til på er tvert imot det du har gjort nå.

En bakgrunn kan henge på skuldrene. Og kan oppleves traumatisk ja. 

Ingen vet hvem jeg er . Jeg er anonym og jeg skriver ikke alt detaljert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

En bakgrunn kan henge på skuldrene. Og kan oppleves traumatisk ja. 

Ingen vet hvem jeg er . Jeg er anonym og jeg skriver ikke alt detaljert. 

 

Nei, men når du skriver på et forum slik at andre forstår hvem eksen din var, mener jeg du har utlevert deg litt for mye. Du siterte også en SMS som indikerte at eksen din var svensk. Det er greit at du skriver under et anonymt nick, men de som kjenner mer til din livssituasjon og oppførsel tror jeg med enkelhet kan anta hvem du er samlet sett utifra det du har skrevet på DOL de siste ukene. Jeg mener ikke å kritisere deg, men håper du begynner å tenke litt mer kritisk på hva du deler på forumet.

Men, heldig¨vis: Your Choice... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan be dem slette tråden, de burde si ja, men de vil si nei.
Du kan be dem stenge tråden så folk ikke kan gjenopplive den, de burde si ja, og det kan hende de sier ja

Folk synes det er morsomt å gjenopplive denne tråden fordi de vet at du ikke liker det, de tester deg og det er slemt gjort men sånn er livet en må heve seg over det og ikke synke på deres nivå, og uansett vil den dø ut til slutt det får være trøsten ^_^

Ønsker deg lykke til

Klemz :wub:

Anonymkode: 1687e...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Nei, men når du skriver på et forum slik at andre forstår hvem eksen din var, mener jeg du har utlevert deg litt for mye. Du siterte også en SMS som indikerte at eksen din var svensk. Det er greit at du skriver under et anonymt nick, men de som kjenner mer til din livssituasjon og oppførsel tror jeg med enkelhet kan anta hvem du er samlet sett utifra det du har skrevet på DOL de siste ukene. Jeg mener ikke å kritisere deg, men håper du begynner å tenke litt mer kritisk på hva du deler på forumet.

Men, heldig¨vis: Your Choice... :)

Jeg har ikke utlevert noe i detalj som kan peke på hvem jeg er. Jeg skriver heller ikke alt slik det er. Okey han er faktisk ikke svensk. Og han er heller ikke fra Tromsø. Sier det noe mer? Nei. Jeg har ikke skrevet alt i riktig detalj når det gjelder slike ting som kan gjenkjenne. Da har jeg skrevet det litt om for å anonymisere meg helt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan be dem slette tråden, de burde si ja, men de vil si nei.
Du kan be dem stenge tråden så folk ikke kan gjenopplive den, de burde si ja, og det kan hende de sier ja

Folk synes det er morsomt å gjenopplive denne tråden fordi de vet at du ikke liker det, de tester deg og det er slemt gjort men sånn er livet en må heve seg over det og ikke synke på deres nivå, og uansett vil den dø ut til slutt det får være trøsten ^_^

Ønsker deg lykke til

Klemz :wub:

Anonymkode: 1687e...53e

Takk for støtten. Jeg håper den dør ut. Og jeg mener moderator burde fjerne tråden. Virker som om noen liker å holde liv i den og de tror at min identitet kan avsløres. Men jeg har bare fortalt deler av historien og ikke sagt noe som kan indikere hvem jeg er. Jeg har vridd litt om på detaljer slik jeg ikke blir gjenkjent. 

Jeg håper moderator uansett fjerner tråden. Noe jeg ikke tror skjer men vi får håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig litt skuffet ovet adm. Dette blir litt sånn " Se og hør". De lar tråen gå fordi den er populær ?. Forstår egentlig ikke hvorfor noen må "tryggle" om å få sin egen trå slettet og hvorfor det ikke er grunn god nok at noen føler det veldig belastende?. 

Anonymkode: 42c6e...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk for støtten. Jeg håper den dør ut. Og jeg mener moderator burde fjerne tråden. Virker som om noen liker å holde liv i den og de tror at min identitet kan avsløres. Men jeg har bare fortalt deler av historien og ikke sagt noe som kan indikere hvem jeg er. Jeg har vridd litt om på detaljer slik jeg ikke blir gjenkjent. 

Jeg håper moderator uansett fjerner tråden. Noe jeg ikke tror skjer men vi får håpe :)

Du må i så fall be om det i en melding, det er ikke slik at admin. leser alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er egentlig litt skuffet ovet adm. Dette blir litt sånn " Se og hør". De lar tråen gå fordi den er populær ?. Forstår egentlig ikke hvorfor noen må "tryggle" om å få sin egen trå slettet og hvorfor det ikke er grunn god nok at noen føler det veldig belastende?. 

Anonymkode: 42c6e...752

Tenker det samme. Dette er litt sånn "se og hør opplegg. Tråden er desverre populær. :(

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mina1 skrev:

Tenker det samme. Dette er litt sånn "se og hør opplegg. Tråden er desverre populær. :(

Men hàlvpartene av innleggene er jo fra deg...

Anonymkode: e3042...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...