Gå til innhold

Vurderer å trekke meg ut fra forumet.. er jeg en dramaqueen her inne?


Gjest Mina1

Er jeg en dramaqueen på forumet?   

31 stemmer

  1. 1. Er jeg en dramaqueen på forumet?

    • Ja
      20
    • Nei
      11
  2. 2. Er jeg uhøflig / plagsom i det jeg skriver for deg?

    • Ja
      8
    • Nei
      23


Anbefalte innlegg

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hàlvpartene av innleggene er jo fra deg...

Anonymkode: e3042...729

Nå forsøker du å få meg til å å svare. Men jeg håper kun på en ting og det er å få tråden slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mina1 skrev:

Nå forsøker du å få meg til å å svare. Men jeg håper kun på en ting og det er å få tråden slettet. 

Ganske komisk at de slettet innlegget som jeg nettopp skrev, men ikke slettet tråden din :lol:

Det gir bra publisitet til siden dems da

Anonymkode: a99f5...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er at man tror at denne " tråen" forteller noe om Mina . Men egentlig forteller den like mye om alle andre her på tråen. Det er studie verdt å se hvordan folk henger seg på. Og så er det vel litt som med ungene. De sier gjerne :" jammen det var hun som begynte". Og det skal liksom rettferdiggjøre hvordan man selv reagerer. 

Anonymkode: 42c6e...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...