Gå til innhold

å sovne med stor angst for deretter å våkne våt av svette


HrHelseangst

Anbefalte innlegg

Er det en sammenheng mellom de to faktorer? Jeg venter på svar på en stygg føflekk jeg skal fjerne imorgen og jeg bekymrer meg halvt i hjel. Det er det første jeg tenker på om morgenen og det siste jeg ber til Gud om før jeg sovner.

Jeg er skikkelig pissredd faktisk. Kan dette ha sammenheng med nyoppstått nattesvette selv om soverommet mitt et kjølig?

Jeg er forresten en uke inn i behandling med hypericum Stada dersom det er relevant informasjon.

Hetetokter om natten oppå øvrig kreftangst blir jo som katalysator å regne så det hjelper ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

hvordan har det gått med føflekken?

Angst er jo en aktiverende reaksjon, så nattesvette kan sikkert komme som følge av det, alternativt sammen med det.

Du kan jo lese litt om hva som skjer i kroppen når vi får angst, i denne tråden:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/15/2017 den 8.53, HrHelseangst skrev:

Er det en sammenheng mellom de to faktorer?

Ja, det er vanlig. Husk når jeg skulle til tannlegen for å rotfylle. Natten før våknet jeg flere ganger om helt gjennomsvett.

Anonymkode: 415a4...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Angst gjør kan finne på de utroligste ting. Ekstrem svette, diaré, konstant tissetrengt og neseblod er ting jeg opplever. Håper det gikk bra i dag. De fleste føflekker er helt fine, jeg har tatt bort mange stygge og ingen av de var det noe galt med. Kanskje du i natt sover bedre, da har du en indikasjon på hva svetten kom av 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere tok dere tid til å svare ;)

Føflekken var visst alt annet enn stygg sa dermatologen så feil kan man altså, YES Takk Gud! Nå er den på vei til biopsi på Ullevaal uansett for sikkerhets skyld.

Jeg svever :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HrHelseangst skrev:

Takk for at dere tok dere tid til å svare ;)

Føflekken var visst alt annet enn stygg sa dermatologen så feil kan man altså, YES Takk Gud! Nå er den på vei til biopsi på Ullevaal uansett for sikkerhets skyld.

Jeg svever :D

Så bra! Og da kan det nok tenkes at nattesvette avtar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius
1 time siden, HrHelseangst skrev:

Takk for at dere tok dere tid til å svare ;)

Føflekken var visst alt annet enn stygg sa dermatologen så feil kan man altså, YES Takk Gud! Nå er den på vei til biopsi på Ullevaal uansett for sikkerhets skyld.

Jeg svever :D

Så bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...