Gå til innhold

Hva har dere på menyen i dag( søndag)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor ble kjempedårligav ertesuppe. Jeg spiste det samme men merket ikke noe mer enn vanlig overspising.

Vi må inn i et annet spor i matveien men dette er ikke lett. Mulig det var timianen. Hun er dårlig med oppkast og magesmerter og mener hun er forsøkt forgiftet.

En av hjemsykepleieren nevnte at hun brukte mye brødskiver med forskjellig pålegg i sitt arbeide. Vi bruker fra før mye issalat så helt umulig er det vel ikke med salat og kokt fisk som virker ut som er hva som fungerer best som middag med potet.Alle tåler ikke det samme og for meg ser det ut som økt alder øker ømfintlighet for matsorter og krydder.Selv om hun selv ønsker seg og gleder seg til lutefisk osv. 

Hun vil ikke ta det midlet hun fikk for fordøyelse og avføring hun fikk på sykehus. Ikke lett.

Anonymkode: 32081...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ha vært litt vårløk og annen økologisk løk hun reagerte på eller kjøttet fra svineknoke som de selger nå. Håper ikke dete steiler over min matlaging. Skal høre med hjemsykepleieren om der er noe mat som anbefales spesielt for eldre utover nyilt havre som sognepresten anbefalte da jeg traff henne i butikken.Kan også være helmelka som slår seg på magen og fordøyelse. Samtidig er det henne som ønsker seg ting fra delikatesseforretning som hun ofte ikke tåler( mye krydder)

Anonymkode: 32081...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange som ikke tåler ting i dag virker det som. Men som jeg sier man må bare lære å innrette seg deretter.😊

Anonymkode: 32081...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...