Gå til innhold

Trening uke 41


påskelilje

Anbefalte innlegg

Har ikke skrevet her på en stund jeg, gjør jo stort sett det samme hver uke. Forrige uke var sånn:

Mandag: 8 km tur i skogen
Tirsdag: 10 km tur i skogen
Onsdag: 9 km tur i skogen
Torsdag: 8 km tur i skogen og litt på asfalt.
Fredag: 9,5 km tur i skogen
Lørdag: 9 km tur i skogen
Søndag: 15,5 km i ødemarka, med noe klatring og løfting av hunder. Skulle vært hund. De løp nok sikkert ihvertfall 4 mil og yngstemann mente litt drakamp med ballen var på sin plass da vi omsider kom oss hjem :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
22 timer siden, Mina1 skrev:

Tre treningsøkter denne uken :D . Er en dag igjen så det kan bli fire ;) . Pleier bare å trene 2, så er meget godt fornøyd!. 

Jeg tar en tur nå, så det blir fire økter på meg. To av dem er styrketrening, men det teller vel det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg tar en tur nå, så det blir fire økter på meg. To av dem er styrketrening, men det teller vel det også.

Så flink du er :) Jeg hadde tenkt å bare ha tre økter denne uken, og ta en hviledag i dag, men vet du hva: jeg tror at jeg skal ta en fjerde økt jeg også nå ;) . Du inspirerte nå..... 

Ha en fin trening!!!! 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uka kan jeg ikke fortelle om bra nok trening, har fått trent lett med styrke en gang ( 1 1/2 time på jobben). Men jeg har vært i mye aktivitet denne uka, mer enn jeg på det friskeste pleier å greie. Er skikkelig på vei oppover mentalt sett, har bare en liten vei igjen å gå. Så derfor er jeg fornøyd med uka tross alt. Idag så ligger jeg til lading:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Dett var dett. En 10km til. 

Så flink... :) !. Skulle ha kommet meg ut, men nå begynner det å bli mørkt og jeg har ingen refleksvest osv. Har hatt en sånn dag der jeg har bare lyst å isolere meg i leiligheten for meg selv. Og det har jeg gjort. Men har iallefall trent 3 ganger denne uken . Jeg synes du er kjempeflink å trene!. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 15.54, Trine skrev:

Har ikke skrevet her på en stund jeg, gjør jo stort sett det samme hver uke. Forrige uke var sånn:

Mandag: 8 km tur i skogen
Tirsdag: 10 km tur i skogen
Onsdag: 9 km tur i skogen
Torsdag: 8 km tur i skogen og litt på asfalt.
Fredag: 9,5 km tur i skogen
Lørdag: 9 km tur i skogen
Søndag: 15,5 km i ødemarka, med noe klatring og løfting av hunder. Skulle vært hund. De løp nok sikkert ihvertfall 4 mil og yngstemann mente litt drakamp med ballen var på sin plass da vi omsider kom oss hjem :o

Kjempeflink!. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...