Gå til innhold

Magetrøbbel, hjelp


Macau

Anbefalte innlegg

Hei! Har i 4 dager slitt med kvalme og diaré. Er på do sikkert hver time, og det bare renner. Har også periodiske krampeaktige smerter i øvre del av magen. Har så klart hatt dårlig mage før, men aldri så ille som nå og over flere dager. Kan vel være omgangssjuke eller matforgiftning. Men burde jeg holde meg hjemme fra jobb? Burde jeg dra til legen? Noen som har andre tips eller kjerringråd mot dette? Hadde trodd dette skulle gå fort over, men er like ille nå i kveld som det var i går og forleden. Har veldig dårlig matlyst, men presser i meg litt hver dag så jeg klarer meg. Prøver også å drikke mye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Macau skrev:

Hei! Har i 4 dager slitt med kvalme og diaré. Er på do sikkert hver time, og det bare renner. Har også periodiske krampeaktige smerter i øvre del av magen. Har så klart hatt dårlig mage før, men aldri så ille som nå og over flere dager. Kan vel være omgangssjuke eller matforgiftning. Men burde jeg holde meg hjemme fra jobb? Burde jeg dra til legen? Noen som har andre tips eller kjerringråd mot dette? Hadde trodd dette skulle gå fort over, men er like ille nå i kveld som det var i går og forleden. Har veldig dårlig matlyst, men presser i meg litt hver dag så jeg klarer meg. Prøver også å drikke mye vann.

Synes det høres lenge ut og ville tatt en telefon til legen. Du har ingenting på jobb å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...