Gå til innhold

Savner dere gamle dol og brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere forumet er bra nå? Savner dere noen som ikke er her mer? Kommer dere til å fortsette her uansett? 

Anonymkode: fde47...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere forumet er bra nå? Savner dere noen som ikke er her mer? Kommer dere til å fortsette her uansett? 

Anonymkode: fde47...259

Savner jølsen, sør og morsk.

Anonymkode: 3ee4e...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Kanonføde, han lagde litt liv og hadde mye gode poenger utenom trollingen også (synes jeg)

Anonymkode: 1d60d...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner Kanonføde, han lagde litt liv og hadde mye gode poenger utenom trollingen også (synes jeg)

Anonymkode: 1d60d...5fb

Han er vel her fortsatt?

Jeg husker godt PieLill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, cilie skrev:

Han er vel her fortsatt?

Jeg husker godt PieLill

Nei, han ble jaget bort av admin.

Anonymkode: 3ee4e...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner i grunnen ganske mange gamle brukere. Akkurat i kveld kom jeg til å tenke på Sukk, som var her mye i en tidlig fase. Og Vilje,  lille Pia og Camilla. Mange andre som har gjort inntrykk opp gjennom årene også. Noen er av og til innom fortsatt, så som Shira, Dorthe og Flisa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Vet ikke. Men man kan kanskje ha for høye krav og forventninger også. Alt man er i befatning med i vår verden av i dag representerer eller innebærer et visst monn eller grad av useriøsitet synes jeg ofte. Er vi mere talentløse nå enn før eller mindre psykotiske kanskje. Min erfaring er at psykotiske skriver ikke stort men jeg har merket meg med interesse at mange her mener det motsatte gjelder.

Seriøst jeg synes jeg har fått mere innsikt ved å bre her og jeg har blitt litt mere selvreflektert. Jeg føler jeg har forstått en flik mere av andre og litt om hvor tungt man kan ha det. Når det gjelder medisiner er alt fremdeles like gresk er jeg redd.

Men dere virker å være yngre og kjenne hverandre personlig i " the real life" ofte. Kanskje derfor dere savner spesielle deltagere. Men alt er jo selvsagt bare ord hvis det er hva du tenker på?

Hele den norske offentlighet er veldig forandret føler jeg. Nesten alt svinger mellom de ekstreme ytterpunkter. Tidens moral er det motsatte av bare for ikke så mange tiår siden. Kanskje er det slik at menneskene alltid vil streve mellom ytterpunktene av alt. Og hvorfor. Og hvorfor er det akkurat oss som er her som sliter med vår psyke? Hvorfor er vi utvalgte på denne vei? Og hvordan går det til slutt med oss alle? Fant vi noen svar utover bekreftelse av egne erfaringer? Er det nok trygghet i verden til det?

Vanskelig å savne noe man aldri erfarte liksom.

Hvorfor slutter vi bare ikke?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Eller mener du kanskje bare i all enkelhet at " man kjente sine pappenheimere bedre før"?

Det kan lett bli slik som i den tyske novellen i gynasbøkene om lengselen tilbake til " das alte gymnasium" Om en person som ikke ante før han sent i livet hvor han savnet den gamle tysklæreren sin og alt som engang var i bygningen han omsider dro for å besøke etter mange år. 

Dette har aldri skjedd meg så langt men man vet selvsagt aldri.Min interesse for noe har aldri vært så sterk igrunnen. Jeg er nok mere overfladisk mennesketype.

Tysklæreren vår leste den novellen for oss før vi dro hver til vårt etter våre tre år på datidas " videregående skole"

Beklager igjen hvis jeg har misforstått alt. Eller tolket feil.

Lnsker bare alle en god dag videre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Er månen Ny eller Ne akkurat i dag? Det er alltid motsatt av hva jeg tror. Man skal liksom holde en fugl i hånden å se om den er oppadgående eller nedadgående fase. De er så sjelden jeg har sett Ne så det må være Ny???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner mange jeg også. En person jeg har tenkt mye på er ei som kalte seg «bipolar II visst» (eller noe slikt). Noen som vet om hun fortsatt er her? 

Anonymkode: fde47...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Savner mange av de som er borte, men det kommer jo nye til også. Ingen nevnt, ingen glemt.

Jeg synes det var litt gøy med Kanonføde, Trollings & Co, men de irriterte vel vettet av noen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg savner flere som var her tidligere - bl.a. Ane M, Pekkaline, Sør, Glimtipper, GA, Asterix og andre. Men så har vi jo fått en del nye her da, og det er jo flott :)

Jeg kommer nok til å holde meg her så lenge forumet finnes.

Skulle gjerne hatt flere menn innpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kan savne mange som er borte, men må innrømme at jeg ikke husker særlig til nickene. Noen av de jeg savner ha dessuten operert under ulike nick før de ble borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Alle har sine egne ting. Jeg vet av erfaring at jeg ofte har så dårlig tid at jeg ikke lytter og leser godt nok bestandig.Og det er jo bare kjempeviktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner kanonføde, og hun som hadde så tung bipolar. og likte å dra til Tyrkia. Glemt navnet (det var flere).

Anonymkode: b5f63...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Alt er ikke så lett. Håper de kommer tilbake og at flere kommer til. Kanskje de selv er i intens behandlingfase nå om dagen eller det er noe med deres nærmeste. Alt alt krever sitt.

Bekymringafullt var det å høre at enkelte grupper i samfunnet ikke kan ta seg råd eller har tillit til behandlingsapparatet. Håper vi ikke er der her til lands og aldri kommer dit.

Håper de bare er travelt opptatt med arbeid og studier og bare er inne i en god og relativt symptomfri fase eller periode.Og at de har det bra om de er innom å leser iblant.😊

Man kan bare gjøre så godt man kan.😊

Alt krever sitt.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har hatt et like "privat" og involvert forhold til dol som jeg tror en dels av dere andre har hatt så jeg savner egentlig ikke noen spesifikke brukere (kanskje med unntak av Madeleinemie og Mrxx). Jeg savner imidlertid fremdeles det gamle oppsettet der deler av tråder kunne leve syyyykt lenge på rent engasjement og (innimellom) kveruleringslyst :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...