Gå til innhold

Savner dere gamle dol og brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner elskeråværegift, tristann og husip.

Anonymkode: 2a2b3...d4c

Da må du være en skikkelig "gammel traver" selv?

Jeg savner Geir, SierDuDet og mange av mødrene som pleide være på foreldreforum da vi hadde småbarn: Atene, GA, Pås, HCet-eller annet som jeg ikke husker, men som jeg tror bodde i samme skolekrets som jeg gjør - annegunn, nanna, AAA, Snø, Mrs Wallace, Ronja, Rhea Silvia, Salome, AneM, togli, Angustia og sikkert noen flere jeg ikke husker i farten. mariaflyfly og tonie som fortsatt titter innom og "liker" innlegg her iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, laban skrev:

Da må du være en skikkelig "gammel traver" selv?

Jeg savner Geir, SierDuDet og mange av mødrene som pleide være på foreldreforum da vi hadde småbarn: Atene, GA, Pås, HCet-eller annet som jeg ikke husker, men som jeg tror bodde i samme skolekrets som jeg gjør - annegunn, nanna, AAA, Snø, Mrs Wallace, Ronja, Rhea Silvia, Salome, AneM, togli, Angustia og sikkert noen flere jeg ikke husker i farten. mariaflyfly og tonie som fortsatt titter innom og "liker" innlegg her iblant.

Oi, for en hukommelse! Mange kjente navn her, ja, men hadde ikke kommet på dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Savner Madelenemie

Anonymkode: 35e73...990

Madelenemie er innom en sjelden gang fremdeles.

Jeg savner henne også her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært aktiv her lenge nok til å savne noen og de jeg ev. savner har jeg ikke merket meg nicket til - jeg er et håpløst tilfellet når det kommer til slikt... Jeg har vært her tidligere under et annet nick, og en jeg husker var MixMax eller lignende, men igjen var det meg og nick...

Jeg synes at forumet i det siste har vært under en gradvis positiv endring. Nå er det ikke kun tråder på Psykiatriforumet og de som er handler ikke bare om medisiner. Ikke et eneste vondt ord om NHD, men det kunne bli litt mye "medisinpreik" til tider. Jeg synes også å registrere at Åpent forum tas mer i bruk og det er bra.

Sorry for en liten avsporing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Jeg synes at forumet i det siste har vært under en gradvis positiv endring. Nå er det ikke kun tråder på Psykiatriforumet og de som er handler ikke bare om medisiner. Ikke et eneste vondt ord om NHD, men det kunne bli litt mye "medisinpreik" til tider. Jeg synes også å registrere at Åpent forum tas mer i bruk og det er bra.

Sorry for en liten avsporing ;)

Jeg er enig for jeg har ingen ting å bidra med på medisinfronten. Jeg synes det har vært bra for forumet å få inn deg, @Mina1@Andreaswell og @Caprioli for å nevne noen som er nye og aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Nå er det ikke kun tråder på Psykiatriforumet og de som er handler ikke bare om medisiner. Ikke et eneste vondt ord om NHD, men det kunne bli litt mye "medisinpreik" til tider.

Det er tross alt et helseforum!

Anonymkode: 3ee4e...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Alt er ikke bare. Eksperten er jo langtidssykemeldt ettersom jeg har forstått og da er det sikkert mye å rekke over for de som er igjen. 

Hører jo også fra tid til annen om leger som selv blir syke og ender opp som pasientnummer i systemet selv kanskje uten noen form for forsikring både når det gjelder egen praksis eller egen helseforsikring. Jeg har hørt om hvordan det ikke er så lett og ikke som en tror sett fra " den andre siden".Enkelte kommer jo også med bøker når de kommer seg igjen. Håper eksperten i DOL kommer seg og blir frisk og da kommer kanskje " de gamle traveren tilbake" om det ikke er annet da.

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er tross alt et helseforum!

Anonymkode: 3ee4e...749

 

Ja, men psykiatri handler i hovedsak mer om annet enn medisiner. Medisiner er bare en tilleggsbehandling for å hjelpe på de psykiske vanskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg er enig for jeg har ingen ting å bidra med på medisinfronten. Jeg synes det har vært bra for forumet å få inn deg, @Mina1, @Andreaswell og @Caprioli for å nevne noen som er nye og aktive.

Takker så mye :). Synes at du er en veldig trivelig bruker her på forumet!. 

Jeg har fått en god del veldig gode råd her inne som jeg har tatt med meg. Og som har gjort hverdagen min mye bedre :) . Ikke nok med det så inspirerer treningstråden til å  holde treningen vedlike. Og så liker jeg filmtråden / reisetråden.  

Jeg ble ny i sommer her inne. Og jeg hadde aldri trodd at jeg skulle lære så mye av forumet. Men jeg har fått nytte av det. Helt tydelig og klart. Og jeg er veldig glad for å være til nytte for dere også :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det betyr enormt å ha en ekspert til stede.

Ser bare hvordan vi i går fikk problemer med komfyren.Andre her maste om middag og kaffe og jeg har selv prøvet å finne feilen ved hjelp av brukermanualer på nett og prøving o feiling. Men jeg er ikke elektriker og idag måtte jeg ringe elektriker som akkurat var innom oss. Elektrikeren  fant ut at støpselet ikke var trykket ordentlig inn og så var det visst noe i sikringsboksen også som kanskje jeg selv stod bak når jeg prøvet å finne feilen. Det siste vet jeg ikke sikkert. Men nå er alt OK. Ikke det jeg synes personlig bedre om pulverkaffwn og vannkokeren men veldig godt at feilen nå er funnet og rettet.

Men komfyrvakt er kjempefint. En tidlig morgen hadde min mor villet overraske med frokost osv og da hadde konfyrvakten slått inn. Det er bare en fin buffer og vern  å ha en  slik komfyrvakt men ingenting er jo 100 prosent når alt kommer til alt.  Vi vurderer også et overspenningsvern for TV  men vi ser mindre og mindre på TV og alt koster. Så dette siste får vi se. 

Men ekspertise  i alle fag vokser ikke på trær og det tar tid å utdanne seg og få praksis.Kunne godt tenkt meg å bli elektriker men sikkert ikke bare. Virker som et spennende yrke.

Skal bli mindre ordrik når  jeg skriver fordi dette synes så på mobilfakturaene  våre.😊

Lurer på om der er stor korrelasjon  og proporsjonalitetsprinsippet mellom antall tastetrykk og hva telefonregningen blir. Det tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man kan bare prøve å tenke positivt føler jeg. Mange av oss både unge og eldre har ikke så mye mer å stille opp med.

Uhell kan skje alle og rekonvales tar ofte lang tid. Kanskje noe sånt er skjedd eksperten også og vi må bare vente og fortsette å håpe at han snart er tilbake kanskje også styrket. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kayia skrev:

Jeg tror ikke jeg har hatt et like "privat" og involvert forhold til dol som jeg tror en dels av dere andre har hatt så jeg savner egentlig ikke noen spesifikke brukere (kanskje med unntak av Madeleinemie og Mrxx). Jeg savner imidlertid fremdeles det gamle oppsettet der deler av tråder kunne leve syyyykt lenge på rent engasjement og (innimellom) kveruleringslyst :) 

Jeg snakker en del med mrxx :) 

Anonymkode: fde47...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner hun som studerte i New York, Amerikafareren eller noe slikt.  Vi mailet mye og hun beskrev så morsomt hva hun opplevde.

Anonymkode: 96f93...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker en del med mrxx :) 

Anonymkode: fde47...259

Du får hilse så masse fra dol da, håper han har det gull :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kayia skrev:

Du får hilse så masse fra dol da, håper han har det gull :) 

Kan vise han tråden ;) 

Anonymkode: fde47...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan vise han tråden ;) 

Anonymkode: fde47...259

Er du hans kone?

Anonymkode: 96f93...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du hans kone?

Anonymkode: 96f93...da0

Nei, bare venner. 

Anonymkode: fde47...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner da det var lov med humor, savner en som kalte seg tod og han som kaltepsykiateren for nåde tror han følte seg som feil kjønn, savner da NHD var litt hyggelig og menneskelig, trrrish var gøyal, thinkerbell, mor i juni, hun som alltid svarte på psykiatri som husker ikke hva kalte seg for, caloni makaroni, skal, SDD, Dorthe, Geir som skylder meg en julegave, frosken, damedame, smir. Husker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...