Gå til innhold

Savner dere gamle dol og brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, cathlin skrev:

Savner da det var lov med humor, savner en som kalte seg tod og han som kaltepsykiateren for nåde tror han følte seg som feil kjønn, savner da NHD var litt hyggelig og menneskelig, trrrish var gøyal, thinkerbell, mor i juni, hun som alltid svarte på psykiatri som husker ikke hva kalte seg for, caloni makaroni, skal, SDD, Dorthe, Geir som skylder meg en julegave, frosken, damedame, smir. Husker ikke. 

Frosken er her da ennå, vel.

Anonymkode: 3ee4e...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner den gamle måten trådene var organisert på/oppsettet eller hva jeg skal kalle det. DOL var unikt mtp oppsett. Da kunne du ha det moro i en undertråd uten nødvendigvis å måtte forholde deg til alle andre undertråder.

Og så kan jeg savne at det var flere "på" og mer prat om smått&stort. Og så savner jeg litt tida da vi kunne oppleve noen som la ut ganske mye og morsomt om detaljer fra livet uten frykt for at dette skulle komme på forsida og/eller lenkes til utenfor forum. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg savner ikke harselleringen som var her før da noen ble regelrett mobbet.  Jeg kan savne aktive diskusjoner og lange tråder som snodde seg i alle retninger

Jeg husker ikke alle nickene som blir nevnt og de jeg husker savner jeg ikke noe spesielt. 

Jeg lurer på om ikke det var noen venninner av frosken og de hadde en egen tone seg imellom.  Husker ikke nickene.

Anonymkode: 96f93...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...