Gå til innhold

Rift i analåpning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg skal tørke meg etter å ha bæsjet, kommer det alltid en liten stripe blod på toalettpapiret, og noen ganger litt større blodmengder i avføringen(uavhengig av konsistens).  Blodet er alltid ferskt så jeg mistenker at det bare er snakk om en liten rift som hele tiden åpner seg. Noen råd til hvordan man kan få det til å slutte? Er ikke så keen på å dra til lege med det haha.

Anonymkode: 1ad8b...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg skal tørke meg etter å ha bæsjet, kommer det alltid en liten stripe blod på toalettpapiret, og noen ganger litt større blodmengder i avføringen(uavhengig av konsistens).  Blodet er alltid ferskt så jeg mistenker at det bare er snakk om en liten rift som hele tiden åpner seg. Noen råd til hvordan man kan få det til å slutte? Er ikke så keen på å dra til lege med det haha.

Anonymkode: 1ad8b...3ee

Hemorider antar jeg.

http://www.lommelegen.no/artikkel/hemoroider

Anonymkode: d974b...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke smerter. Bare litt kløe og svie, pluss at det er bare litt blod som kommer ut.

Anonymkode: 1ad8b...3ee

Hvis det er en rift så kan det hjelpe å tørke seg forsiktig med myke våtservietter ( kjøp de uten parfyme) isteden for dopapir. Deretter, ja jeg er seriøs, bruke hårføner før å få det helt tørt. Bruk i tillegg talkum. 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2017 den 19.45, ColaZero skrev:

Hvis det er en rift så kan det hjelpe å tørke seg forsiktig med myke våtservietter ( kjøp de uten parfyme) isteden for dopapir. Deretter, ja jeg er seriøs, bruke hårføner før å få det helt tørt. Bruk i tillegg talkum. 

:)

Takk for tips og råd^^

Anonymkode: 1ad8b...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...