Gå til innhold

Lukt fra underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har lenge hatt problemer med at det kommer en lukt fra underliv-området når jeg ofte går med bukser og blir litt varm mellom beina. Det lukter altså ikke fra selve meg, men jeg får det til å lukte i buksen. Jeg har ikke BV eller sopp, fordi dette har legen min sjekket. Dette er et veldig flaut problem siden lukten kan bli litt sterk innimellom. Jeg vasker meg der nede en gang til dagen, men den lukten setter seg uansett fast i buksen. Må liksom vaske dem etter 2 brukte dager.

Hvordan kan jeg få dette bort? :(

Anonymkode: 5d9e6...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg har lenge hatt problemer med at det kommer en lukt fra underliv-området når jeg ofte går med bukser og blir litt varm mellom beina. Det lukter altså ikke fra selve meg, men jeg får det til å lukte i buksen. Jeg har ikke BV eller sopp, fordi dette har legen min sjekket. Dette er et veldig flaut problem siden lukten kan bli litt sterk innimellom. Jeg vasker meg der nede en gang til dagen, men den lukten setter seg uansett fast i buksen. Må liksom vaske dem etter 2 brukte dager.

Hvordan kan jeg få dette bort? :(

Anonymkode: 5d9e6...577

Sjekk om det er noen spesielle matvarer du spiser som kan gi lukt. 

Anonymkode: beac4...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis det ikke er påvist BV (fiskelukt) så er det ikke et ‘medisinsk’ problem som kan behandles bort. Er det noe i stoffet som medfører lukt? Noen syntetiske stoffer kan medføre lukt. Er det for tett? Endring av truse til en av bomull? Det er bare forslag.

Er du sikker på at andre kan lukte det? Spør en god venn.

Det er mine enkle råd. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...