Gå til innhold

2,5 mg Zyprexa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har erfaring med å gå på en lav dose med Zyprexa over tid? La dere på dere? Jeg har bipolar og bulimi for tiden, og er så stressa for å ta Zyprexa hver dag. 

Anonymkode: b0769...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Noen som har erfaring med å gå på en lav dose med Zyprexa over tid? La dere på dere? Jeg har bipolar og bulimi for tiden, og er så stressa for å ta Zyprexa hver dag. 

Anonymkode: b0769...802

 

Jeg gikk på 20 mg Zyprexa i to år uten å legge på meg og senere gradvis lavere dose over halvannet år. I dag tar jeg kun 5 mg ved behov. Det er ikke til å stikke under en stol at Zyprexa i mange tilfeller gir vektøkning, men mange er ikke det samme som alle. Om dette er doseavhengig kan jeg ikke uttale meg noe om.

Men, ifølge min erfaring, ble jeg ikke rammet av den bivirkningen som mange pasienter rapporterer. Du må nesten prøve medisinen og siden evaluere om du skal fortsette på den.

Ønsker deg lykke til med alt! :)

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Jeg gikk på 20 mg Zyprexa i to år uten å legge på meg og senere gradvis lavere dose over halvannet år. I dag tar jeg kun 5 mg ved behov. Det er ikke til å stikke under en stol at Zyprexa i mange tilfeller gir vektøkning, men mange er ikke det samme som alle. Om dette er doseavhengig kan jeg ikke uttale meg noe om.

Men, ifølge min erfaring, ble jeg ikke rammet av den bivirkningen som mange pasienter rapporterer. Du må nesten prøve medisinen og siden evaluere om du skal fortsette på den.

Ønsker deg lykke til med alt! :)

Ok, så fint at du har tålt medisinen godt. 

Anonymkode: b0769...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...