Gå til innhold

Jeg Mater kjøttmeiser i vinduskarmen


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Er det ikke fint å føle seg litt som barn igjen. Jeg gleder meg over skjærene som koser seg med nedfallseplene med masse skurr på( det hjalp ikke så mye dette med beskjæring) Men kanskje det bare tar noen sesonger. Ikke det disse eplene er så sure og blir aldri modne. Men skjærene gleder seg og jeg med dem.

Det med å være barn. Forrige dagen var det noen småunger som lekte med yngstejenta tvers obver hos naboen . Jeg er i en ryddeprosess og samler gammelt skrot som jeg venter å få kjørt bort da jeg bruker ikke bil. Småungene ropte hei og jeg sa litt bryskt hei tilbake Forstod av stemmen til yngstejenta til naboen at hun ville presentere denne rare nabokjerringer men det stoppet jeg med bryskt tonefall. Jeg var sliten og oppgitt over meg selv på grunn av at alt koster med rydding og min gamle mor mye begeistret for barne løse meg og alt jeg gjør fra tidenes morgen. For henne er jeg ei dame som flyr rundt og gjør bare dumme ting. 

Alle har vi våre historier i dag og det er grunn til å lytte til barna i samfunnet rundt oss men det er også grunn til å være voksen på en god måte. 

Som voksen ønsker man bare man var barn ofte men jeg tror det er mange barn som blir forsømt også i vårt moderne samfunn. Nå mener jeg ikke naboens bar som jeg såvidt bare har hilst på.

Men ser man på TV filmer og mye av det som er barnevakten for den oppvoksende slekt er det jo bare farlige rå dyrking av seksuelle monstre som vi alle er med på å dyrke frem.

Nå må jeg tilbake til virkeligheten  Tror min mor har vært uheldig å veltet noe igjen som må tørkes opp.

Jeg liker også fugler både som voksen og barn😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Jeg mater også fuglene, både små og store. Det gir meg en god ro å sitte å se på fuglene som flyr frem og tilbake til fuglemateren. Det går med flere kilo før hver uke. 

Det høres fint ut med kamera, hvor fikk du tak i det Blomsterfluen? Nå lusker jeg i vinduene men skulle gjerne sett de via tvn, som i gamle dager når NRK hadde pausefisk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
5 timer siden, BamseLiten skrev:

Jeg mater også fuglene, både små og store. Det gir meg en god ro å sitte å se på fuglene som flyr frem og tilbake til fuglemateren. Det går med flere kilo før hver uke. 

Det høres fint ut med kamera, hvor fikk du tak i det Blomsterfluen? Nå lusker jeg i vinduene men skulle gjerne sett de via tvn, som i gamle dager når NRK hadde pausefisk: )

Jeg fikk kjøpt det på nettonet. Det er et panasonic videokamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...