Gå til innhold

Smerter i underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden hatt tilbakevendende smerter i underlivet, altså enten ved kjønnsleppene eller inni skjeden. Disse smertene er veldig svake, og gir seg etter kort tid. Kommer med mange dagers mellomrom. Lurer på hva dette kan skyldes? Kan dette skyldes kreft eller andre alvorlige tilstander? Ellers har jeg i dag og i går opplevd at hvite noenlunde store klumper med utflod, eller det er vel mer ganske tyktflytende utflod. Mulig dette skyldes at jeg skal ha eggløsning omtrent nå? Vil også legge til at jeg ca 2-3 måneder har slitt med tilbakevendende hyppig vannlating, og fant nylig ut at jeg hadde "svak" urinveisinfekjson på et punkt da jeg var "symptomfri" Kan dette virkelig ha vart så lenge? Fikk forøvrig ingen behandling for UVI da jeg var symptomfri.

Mvh Kvinne,18

Anonymkode: 9768b...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er iallfall ikke tegn på kreft, men jeg kan ikke komme med forslag om hva smertene skyldes. Det kan være det kan betegner vulvodyni, en slags nervesmerter omkring skjedeinngangen, men det gir mer kroniske og større smerter enn du beskriver. Eggløsningsslimet er vanligvis klart og seigt. Hvit klumpet utflod tyder på sopp, men da vil det helst være kløe.

Så jeg kan dessverre ikke komme med andre forklaringer. Gå til din fastlege hvis det fortsetter.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...