Gå til innhold

Internet ble kjedeligere etter facebook.


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du forventer at folk ringer deg fra den andre siden av kloden hvis de tilfeldigvis kommer på å huske bursdagen din.  Jeg ser ikke noe galt i å skrive bursdagshilsner til mennesker jeg ikke kjenner godt nok til å huske bursdagen, men blir minnet på det på fb.  Hvis jeg er i møte med noen som sier til meg at h*n har bursdag så sier jeg gratulerer og det tar meg ikke mange sekunder og jeg kan ha glemt det etterpå.  Jeg er ikke særlig glad for kjærlighetserklæringer på fb som jeg har fått, og kanskje spesielt fordi han som skrev dem var ekte og mente dem.

Anonymkode: 3152f...35a

 

Nei, jeg forventer ikke at en helt tilfeldig jeg så og si aldri har personlig kontakt med skal huske bursdagen min, men jeg setter pris på de jeg har mest kontakt med som husker det fordi de bryr seg nok om meg.

Men, jeg skal være enig med deg, det finnes mange merkelige mennesker på Facebook. Noen er kun interessert i å finne kjærligheten. Nå har ikke jeg det behovet, men om jeg var ute etter et forhold, ville jeg nok gå andre steder enn på Facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Nei, jeg forventer ikke at en helt tilfeldig jeg så og si aldri har personlig kontakt med skal huske bursdagen min, men jeg setter pris på de jeg har mest kontakt med som husker det fordi de bryr seg nok om meg.

Men, jeg skal være enig med deg, det finnes mange merkelige mennesker på Facebook. Noen er kun interessert i å finne kjærligheten. Nå har ikke jeg det behovet, men om jeg var ute etter et forhold, ville jeg nok gå andre steder enn på Facebook :)

Jeg har aldri opplevd fb som en datingside, med unntak av noen som later som de er i det amerikanske militære og stasjonert i Irak, Afghanistan eller Syria.  Jeg skrev ikke noe om at det finnes mange merkelige mennesker på fb så jeg vet ikke hva du er enig med meg om.

Anonymkode: 3152f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som skrev kjærlighetserklæringer er både blind og døv.  Jeg er hans venn på fb, men har aldri møtt han.  Han har spesielt utstyr til å kommunisere med mennesker.  Han er ikke noe merkeligere enn andre mennesker og jeg sletter han ikke eller dytter han vekk på noe som helst vis.  Han kan misforstå det som er skrevet og har ikke et lett liv.

Anonymkode: 3152f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

En helt ukjent verden for meg. Jeg har aldri blitt nysgjerrig på alt dette heller da jeg har inntrykk av at alt dreier seg om nærmest reklame og mobbing og det har jeg hatt nok av i mitt liv.

Og menneskene forandrer seg aldri tror jeg bare. Og det skal man ha respekt for.

Men jeg forstår at det er en inngang til mye læring og erfaring for så mange .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...