Gå til innhold

Penile Mondors Disease?


MannISinBesteAlder

Anbefalte innlegg

MannISinBesteAlder

Hei! Eg har oppdaga ei hard åre på høgre side av penisskaftet, ein halv til ein cm bak glans. Den strekk seg ca 3,5cm, altså frå toppen klokka 12.30 og ned på høgre side av skaftet ca klokka 15.00, svakt skrånende framover (i "pilas" retning om de forstår :-D). Den oppstod etter lang og hard sexøkt både med og utan penisring. Er fyrst og fremst synleg ved ereksjon, gjerne som har vore ei stund, og etter sex. Den er og synleg etter utløysing, når junior har lagt seg att. 

Den er hard å kjenne på, kan gje svake og diffuse smerter ved samleie, men ikkje nok til å drepe gleda. Når penis er slapp, kan åra vere alt frå mjuk og usynleg, til hard og trådaktig, nesten som ein elektrisk ledning. Den er lys av farge, ikkje blå.

Har bestemt meg for at dette ikkje er alvorleg nok til at eg tropper opp hjå fastlegen med reisning, berre veker etter at han vurderte ei cyste i pungen min! Men snakkar me liten propp/betennelse i blodåre, eller er det mest sannsynleg i ei lymfeåre?

 

Mann 29

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...