Gå til innhold

Kivat balaclava (hettelue)


Anonym03

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 28år, jeg har lagt min elsk på disse Kivat luene. Jeg har kjøpt meg en Kivat lue i str 3. De har så mange fine hetteluer.

 

Hva syns dere at jeg på 28år bruker hetteluer fra Kivat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det er litt søtt? :-)

De blir ikke små?

EDIT: Mistenker at du troller, men jeg velger å gå på...

Endret av Caprioli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Caprioli skrev:

At det er litt søtt? :-)

De blir ikke små?

EDIT: Mistenker at du troller, men jeg velger å gå på...

Jeg tuller ikke, har bilde om du vil se sladder ansiktet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Athea J skrev:

Jeg tuller ikke, har bilde om du vil se sladder ansiktet 

Hehe,

jeg var aldri i tvil om at du faktisk gjør som du sier, men det er litt spesielt å registrere seg på et helseforum bare for å få tilbakemeldinger på en interesse (nå er jeg snill i ordbruken) for et hodeplagg myntet på barn.

At du responderer med å tilby bildevevis gjør ikke at jeg synes det er noe mindre spesielt :-)

Men altså, dette er jo fullstendig uskyldig. Hvis du liker å gå med de luene, så bra for deg! Jeg hadde ikke tenkt det minste over det dersom jeg hadde møtt deg på gata i en slik. Heh, jeg gikk for en del år siden rundt med en troll-lue, med dusker som skulle illustrere trollets hår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Athea J skrev:

Hei jeg er 28år, jeg har lagt min elsk på disse Kivat luene. Jeg har kjøpt meg en Kivat lue i str 3. De har så mange fine hetteluer.

 

Hva syns dere at jeg på 28år bruker hetteluer fra Kivat?

Har aldri sett slike luer... vet ikke hvilke luer det er... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Caprioli skrev:

Den typiske barnehagelua.

97327_Kivat_KIVAT_-_BALACLAVA_LUE_I_ULL_

:D haha... okey nå er jeg med ;) . Takk for info. Er det voksne som går i en sånn type lue? .. Aldri lagt merke til annet enn barn i den type lue. Men den du har på bildet er typisk barn, men hvis man kutter ut de runde prikkene på den og de to runde dingsene på toppen så hadde jeg ikke reagert om en voksen gikk i en sånn. :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...noe sier meg at trådstarter nok ikke har valgt den nøytrale varianten du beskriver ;)

Men her må du gjerne motbevise meg med bildet ditt! Alternativt bekrefte mistanken :)

Uansett sikkert et morsomt bilde å se.

PS: Jeg prøver ikke å gjøre narr av deg TS, om det virker sånn, synes bare det er litt uskyldig moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Caprioli skrev:

...noe sier meg at trådstarter nok ikke har valgt den nøytrale varianten du beskriver ;)

Men her må du gjerne motbevise meg med bildet ditt! Alternativt bekrefte mistanken :)

Uansett sikkert et morsomt bilde å se.

PS: Jeg prøver ikke å gjøre narr av deg TS, om det virker sånn, synes bare det er litt uskyldig moro.

Denne luen er det jeg pr dags dato, om det var noen som lurte

65651_Kivat_Lue_ull_gr__med_turkis_sn_krystall_1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Athea J skrev:

Denne luen er det jeg pr dags dato, om det var noen som lurte

65651_Kivat_Lue_ull_gr__med_turkis_sn_krystall_1.png

Men det der er jo en guttemodell, og du har et jentebrukernavn -- Hva skal vi tro om dette?!

Her trengs bildebevis, og det med parkdress, cherroxer og tommelvotter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Caprioli skrev:

...noe sier meg at trådstarter nok ikke har valgt den nøytrale varianten du beskriver ;)

Men her må du gjerne motbevise meg med bildet ditt! Alternativt bekrefte mistanken :)

Uansett sikkert et morsomt bilde å se.

PS: Jeg prøver ikke å gjøre narr av deg TS, om det virker sånn, synes bare det er litt uskyldig moro.

Ja jeg synes det også var litt uskyldig morro. :) .

Jeg mener at folk kan gå slik de vil uten at jeg sier noe på det, men de luene .. må ærlig sagt si: ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke de ;) . Men man vet aldri :D Moter kan jo påvirke. Om alle begynte å gå med de så kunne jo det være at jeg ble påvirket. Sånn var det med slengbuksene i sin tid. Jeg sa : de går jeg aldri i, og så plutselig elsket jeg slengbukser. Det var en motesak i sin tid.  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Caprioli skrev:

Men det der er jo en guttemodell, og du har et jentebrukernavn -- Hva skal vi tro om dette?!

Her trengs bildebevis, og det med parkdress, cherroxer og tommelvotter.

 

Lure du på om jeg bruker parkdress, cherrox 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mina1 skrev:

Ja jeg synes det også var litt uskyldig morro. :) .

Jeg mener at folk kan gå slik de vil uten at jeg sier noe på det, men de luene .. må ærlig sagt si: ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke de ;) . Men man vet aldri :D Moter kan jo påvirke. Om alle begynte å gå med de så kunne jo det være at jeg ble påvirket. Sånn var det med slengbuksene i sin tid. Jeg sa : de går jeg aldri i, og så plutselig elsket jeg slengbukser. Det var en motesak i sin tid.  

Ville du sett meg i den luen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Athea J skrev:

Lure du på om jeg bruker parkdress, cherrox 

Jeg lurer i alle fall ikke på om dette er noe du kunne ønske deg, for det er rimelig åpenbart.

Du vet det finnes egne forum for sånt? ;)

PS: Venter fremdeles på bildet. Med parkdressen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 12.33, Caprioli skrev:

Jeg lurer i alle fall ikke på om dette er noe du kunne ønske deg, for det er rimelig åpenbart.

Du vet det finnes egne forum for sånt? ;)

PS: Venter fremdeles på bildet. Med parkdressen på.

Har kun luen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2017 den 21.38, Anonym03 skrev:

Denne luen er det jeg pr dags dato, om det var noen som lurte

65651_Kivat_Lue_ull_gr__med_turkis_sn_krystall_1.png

Luen er fin den, men jeg hadde nok stusset veldig om jeg hadde møtt en voksen i en slik lue og tenkt mitt. Den hadde forøvrig vært topp å ha når jeg sitter på snøscooteren, men da uten duskene og med mer avrundet fasong. :) 

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym03 skrev:

Har kun luen

Jøss, nytt brukernavn, grattis!

Synes du skal kjøpe deg en heldress, de selger for voksne på typ Jula, Stormberg m.fl.

Med et par Viking termostøvler og noen passende votter er antrekket komplett.

Dette må du vel kunne ordne for å gi oss litt eye candy med bildet du stadig lover oss? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn her balaclava. Praktisk under sykkelhjelmen eller på snøscooter, eller på skikkelig forblåste vinterdager på fjellet. Ikke noe jeg ville trasket rundt i byen med. Da hadde jeg vel blitt tatt for å være bankraner eller noe sånt.

image.thumb.png.9fb85377bc67c94d45a26af4d7b3e477.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trine skrev:

Jeg har en sånn her balaclava. Praktisk under sykkelhjelmen eller på snøscooter, eller på skikkelig forblåste vinterdager på fjellet. Ikke noe jeg ville trasket rundt i byen med. Da hadde jeg vel blitt tatt for å være bankraner eller noe sånt.

image.thumb.png.9fb85377bc67c94d45a26af4d7b3e477.png

Bruker også ulike sånne varianter på fjellet vinterstid når det er skikkelig skarpt, men foretrekker åpning for munn, så det ikke bygger seg opp isskavl. Og toppet med lue med snøring under haka så ikke vinden tar den (ville sett dust ut med scooterhjelm når du går på ski :P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Caprioli skrev:

Bruker også ulike sånne varianter på fjellet vinterstid når det er skikkelig skarpt, men foretrekker åpning for munn, så det ikke bygger seg opp isskavl. Og toppet med lue med snøring under haka så ikke vinden tar den (ville sett dust ut med scooterhjelm når du går på ski :P).

Jeg elsker når den fryser fast i kinnene, så jeg foretrekker å ikke ha åpning :D Neida, har en buff med ullnett forran nese og mynn og med strikk så den holder seg på plass. Det tror jeg må være mitt beste kjøp noen sinne :) Vindtett lue med snøring under haka er så klart et must når det blir for dumt med hjelm :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...