Gå til innhold

Dårlig valg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt noen valg på facebook som følge av at jeg ikke tålte å være med i sosiale grupper, jeg forlot dem alle. Jeg hadde det vondt og orket ikke mer selv om ingen der hadde gjort meg noe som helst. Det har altså med meg og ingen andre å gjøre. 

Nå føler jeg at jeg blir sett ned på fordi jeg tåler så lite (sikkert bare en følelse, men den er nå der). 

Var det et dårlig valg? Jeg gjorde bare et tiltak jeg mente var nødvendig. 

Anonymkode: e6e4f...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mister nyttig informasjon når jeg ikke er medlem i den ene gruppa der. Men noe av infoen finner jeg andre steder på nettet. Dette visste jeg da jeg forlot gruppa, og det er ikke verdens undergang om jeg går glipp av ting. 

Anonymkode: e6e4f...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt noen valg på facebook som følge av at jeg ikke tålte å være med i sosiale grupper, jeg forlot dem alle. Jeg hadde det vondt og orket ikke mer selv om ingen der hadde gjort meg noe som helst. Det har altså med meg og ingen andre å gjøre. 

Nå føler jeg at jeg blir sett ned på fordi jeg tåler så lite (sikkert bare en følelse, men den er nå der). 

Var det et dårlig valg? Jeg gjorde bare et tiltak jeg mente var nødvendig. 

Anonymkode: e6e4f...86b

Hvis du føler at det har hjulpet deg har du nok gjort et godt valg vil jeg si. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valg man gjør på Facebook som ikke går ut over andre personer, kan umulig være "dårlige". Facebook er ikke verdens navle eller det viktigste i livet.

Det går vel an å melde seg inn i (enkelte) slike grupper igjen, hvis man finner ut at det var feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i den ene gruppa idag. Måtte be om det (lukket gruppe). Det var mildt sagt pinlig.. har følt meg så dum i hele dag.

Anonymkode: e6e4f...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meldte meg inn i den ene gruppa idag. Måtte be om det (lukket gruppe). Det var mildt sagt pinlig.. har følt meg så dum i hele dag.

Anonymkode: e6e4f...86b

Tviler sterkt på at noen bryr seg. Er vel sånt folk gjør hele tida. Du rydda litt hardt. Sånt skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Caprioli skrev:

Tviler sterkt på at noen bryr seg. Er vel sånt folk gjør hele tida. Du rydda litt hardt. Sånt skjer :)

Får håpe de ikke bryr seg. Ett tegn til det og jeg melder meg ut for godt. Er nok med at enkelte mener jeg er dum om jeg ikke skal måtte føle det der også. Vi får se hvor lenge jeg klarer å være der. Jeg er håpløs. 

Anonymkode: e6e4f...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe de ikke bryr seg. Ett tegn til det og jeg melder meg ut for godt. Er nok med at enkelte mener jeg er dum om jeg ikke skal måtte føle det der også. Vi får se hvor lenge jeg klarer å være der. Jeg er håpløs. 

Anonymkode: e6e4f...86b

Tviler sterkt på at du er håpløs, ingen er det. Derimot må jeg si at du virker særdeles godt utstyrt med selvbevissthet. Det er ikke så godt for deg tror jeg.

Se her, her er en gi beng-pille, den skal du ta hver gang du tenker for mye på hva andre tenker. Ingen bvirkninger! :)

lucite_pill_gr_500mg.jpg?sw=768&sh=768&s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Caprioli skrev:

Tviler sterkt på at du er håpløs, ingen er det. Derimot må jeg si at du virker særdeles godt utstyrt med selvbevissthet. Det er ikke så godt for deg tror jeg.

Se her, her er en gi beng-pille, den skal du ta hver gang du tenker for mye på hva andre tenker. Ingen bvirkninger! :)

lucite_pill_gr_500mg.jpg?sw=768&sh=768&s

😂 (pillen)

Anonymkode: e6e4f...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt noen valg på facebook som følge av at jeg ikke tålte å være med i sosiale grupper, jeg forlot dem alle. Jeg hadde det vondt og orket ikke mer selv om ingen der hadde gjort meg noe som helst. Det har altså med meg og ingen andre å gjøre. 

Nå føler jeg at jeg blir sett ned på fordi jeg tåler så lite (sikkert bare en følelse, men den er nå der). 

Var det et dårlig valg? Jeg gjorde bare et tiltak jeg mente var nødvendig. 

Anonymkode: e6e4f...86b

Det kan være både bra og dårlig å ha Facebook, det kommer litt an på hvordan man bruker Facebook. Dessverre er det slik at mange er opptatt av å være veldig godt likt på Facebook og det er viktig for dem å ha flest mulig likes. Sier ikke at du er slik. 

Ut i fra det du skriver så virker det som om du har god kontroll på hvordan du vil ha det på Facebook og noen ganger trenger man å renske litt opp og av og til tar man litt hardt i og rensker for hardt. Vær med i grupper du liker å være med i som ikke gjør at du føler deg dårlig. Husk også på at veldig mange skriver mye rart når dem sitter gjemt bak en skjerm som dem aldri ville sagt face til face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...