Gå til innhold

Intuisjonen gir korte svar.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Det ble for mye medisinsnakk hos psykiater og sykepleier i dag, de ble lenger og lenger borte og jeg satt i en tåke til slutt. Er det virkelig så åpenbart at jeg trenger ap? Han sa jeg var urolig og unngikk blikk kontakt,merket jo ikke det selv. Det er vel sånn jeg er for tiden,vil jo ikke ta mer av det. Hvis jeg ikke gjorde det gikk jeg mot anbefalingen, er det så farlig da? Jeg er ikke en sau som følger flokken, vil jo bare være meg og det er jo frivillig her i landet om en vil ta medisin. Spurte om seponeringsbivirkninger "Nei det får du ikke men du kan bli redd, veldig redd" sa han. Hva er det da? Jeg er den jeg er,og de har sine bakmenn uten å vite om det. Syns det går greit jeg, men sliter med uro om nettene...det er da det er verst i grunn. Jeg må høre på intuisjonen min, den sier nei til medisiner. Og jeg er så lei av de sprøytene og de klumpene, men jeg hører jo ikke på dem. Er det da verdt med behandling? Burde jeg slutte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er den jeg er,og de har sine bakmenn uten å vite om det. 

Nå bekrefter du bare at du ikke er frisk.

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Burde jeg slutte? 

Det er ditt liv, men du burde ta hensyn til din familie og de rundt deg.

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå bekrefter du bare at du ikke er frisk.

Anonymkode: 37439...d4f

Hm. Men det er sant, det er noen som styrer verden...er det ikke? Big pharma er endel av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ditt liv, men du burde ta hensyn til din familie og de rundt deg.

Anonymkode: 37439...d4f

Har alltid tatt hensyn til de rundt meg jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal stole på dine behandlere. De er mye mer objektive i sin vurdering enn det du selv er i stand til (da snakker jeg på generell basis, ikke om deg spesifikt).

Jeg kjenner ikke deg, men en ikke for vill gjetning er at du har sluttet på medisin tidligere. Hva skjedde da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hm. Men det er sant, det er noen som styrer verden...er det ikke? Big pharma er endel av det. 

Det er ingenting som tyder på at det er noen som styrer verden, i betydning at det finnes noen der ute som trekker i trådene.

Når det gjelder big pharma så er det legitimt å være kritisk, men norske behandlere har høy integritet og det finnes ingen grunn til å tro noe annet enn at de har pasientens beste som sin fremste prioritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hm. Men det er sant, det er noen som styrer verden...er det ikke? Big pharma er endel av det. 

Det er ikke big pharma som ønsker å medisinere deg fordi du vet for mye.

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Caprioli skrev:

Det er ingenting som tyder på at det er noen som styrer verden, i betydning at det finnes noen der ute som trekker i trådene.

Når det gjelder big pharma så er det legitimt å være kritisk, men norske behandlere har høy integritet og det finnes ingen grunn til å tro noe annet enn at de har pasientens beste som sin fremste prioritet.

Å? De kan gjøre alt mulig, og folk er ikke bevisst på det. Det er det som er skremmende! Folk lar seg lett påvirke uten at de vet det selv. 

Ja en må være kritisk til det, de vil jo bare ha penger og ødelegge mennesker så de trenger enda mer medisiner. Men han spurte om jeg stolte på dem, det gjør jeg da. Men de er ikke bevisste på hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke big pharma som ønsker å medisinere deg fordi du vet for mye.

Anonymkode: 37439...d4f

Neivel? De vil ha meg som alle andre i sauseflokken, vel sånn er jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å? De kan gjøre alt mulig, og folk er ikke bevisst på det. Det er det som er skremmende! Folk lar seg lett påvirke uten at de vet det selv. 

Ja en må være kritisk til det, de vil jo bare ha penger og ødelegge mennesker så de trenger enda mer medisiner. Men han spurte om jeg stolte på dem, det gjør jeg da. Men de er ikke bevisste på hva som skjer. 

Dette er rene konspirasjonsteorier. Det finnes ikke grunnlag for å hevde dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Neivel? De vil ha meg som alle andre i sauseflokken, vel sånn er jeg ikke. 

Her har vi et medlem av sauseflokken :-)

aws4_request&X-Amz-Date=20171018T122634Z

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Caprioli skrev:

Dette er rene konspirasjonsteorier. Det finnes ikke grunnlag for å hevde dette.

Det er en viss logikk i at de med vrangforestilliger ser på "Big pharma" som en del av fiendebildet som styrer verden via bakmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Xtra skrev:

Det er en viss logikk i at de med vrangforestilliger ser på "Big pharma" som en del av fiendebildet som styrer verden via bakmenn.

Jeg ser ingen grunn til å hive bensin på det bålet.

Big pharma har sine næringsinteresser som alle andre, men det stopper der. De driver ikke mind control eller hva de nå blir beskyldt for å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Caprioli skrev:

Dette er rene konspirasjonsteorier. Det finnes ikke grunnlag for å hevde dette.

Jeg tror på konspirasjonsteorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Caprioli skrev:

Her har vi et medlem av sauseflokken :-)

aws4_request&X-Amz-Date=20171018T122634Z

Nei,det er folk bak presidentene og. De vet ikke alt, cia og fbi vet det. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei,det er folk bak presidentene og. De vet ikke alt, cia og fbi vet det. 

Det var egentlig et tulleinnlegg fra min side, fordi du feilskrev "saueflokken" som "sauseflokken" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caprioli skrev:

Det var egentlig et tulleinnlegg fra min side, fordi du feilskrev "saueflokken" som "sauseflokken" :-)

Ok. Jeg skrev det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, stjernestøv skrev:

1. Er det virkelig så åpenbart at jeg trenger ap?

2. Hvis jeg ikke gjorde det gikk jeg mot anbefalingen, er det så farlig da?

3. Er det da verdt med behandling? Burde jeg slutte? 

1. Ja. 

2. Kanskje ikke direkte farlig, men veldig dumt både for deg og de du bor sammen med. 

3. For hundrende gang, nei du bør ikke slutte. Du bør tvert om be om mer behandling og oppfølging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg skrev det ja...

Ja, det var litt morsomt, og da ikke i betydning "le av deg", men "le med deg". Vi har alle sånne skriveleifer en gang inni mellom, som gjør at budskapet blir helt feil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...