Gå til innhold

Intuisjonen gir korte svar.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og hva er virkelig? Hvem vet? 

Vi som lever i den virkelig verden, og ikke på astralplanet, f.eks., vet det.

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi som lever i den virkelig verden, og ikke på astralplanet, f.eks., vet det.

Anonymkode: 37439...d4f

Astralplanet er høyst virkelig, det får du se når du dør eller når du sover ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tenk om det er jeg som ser sannheten? Snu opp ned på det.

Jeg anser at sannsynligheten for det er tilnærmet ikke eksisterende. Du skal imidlertid selvfølgelig få ha dine teorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Janus30 skrev:

Jeg anser at sannsynligheten for det er tilnærmet ikke eksisterende. Du skal imidlertid selvfølgelig få ha dine teorier.

Takker for det :) Respekt heter det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Astralplanet er høyst virkelig, det får du se når du dør eller når du sover ;) 

Jeg sover hver dag og har aldri sett noe til noe astralplan.

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Janus30 skrev:

Jeg anser at sannsynligheten for det er tilnærmet ikke eksisterende. Du skal imidlertid selvfølgelig få ha dine teorier.

Men jeg har tenkt å slutte og skrive og snakke om det nå, best jeg holder det for meg selv tenker jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg sover hver dag og har aldri sett noe til noe astralplan.

Anonymkode: 37439...d4f

Du er vel ikke bevisst på det da ;) Men greit nok det, vi er alle forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg beklager veldig men det har vært så mye spesielt de seneste dagene. Jeg er bare opptatt av at min mor skal ha det så godt som mulig og bidra til det. Samtidig er det lett å misforstå når alt skal gå så raskt. Jeg vil bare hun skal være hjemme.

Jeg tenker på å si opp hele mobilen og vil tenke meg for og bli mye mere forsiktig. Det er lett å bli svindlet og bedratt hvis man er uforsiktig  eller syk det vet jeg.

Ser så tydelig  det praktiske liv hva som egentlig er viktig i livet. Det viktige i livet er å ha stor nok søppeldunk og klare og skaffe seg det.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Vi har alle vårt å slite med av sinnsyklige greier. Men paradoksalt er det velgeroppslutning derfor vi er her. Det er iallefall en slags forklaring og unnskyldning.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Men jeg forstår når det er blåst i fløyta så jeg vil trekke meg tilbake for godt og til det beste for alle. Jeg er virkelig ikke helt "blåst "heller.Dette sier min intuisjon meg og den stoler jeg ennå på. Lykke til videre!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maggie55 skrev:

Men jeg forstår når det er blåst i fløyta så jeg vil trekke meg tilbake for godt og til det beste for alle. Jeg er virkelig ikke helt "blåst "heller.Dette sier min intuisjon meg og den stoler jeg ennå på. Lykke til videre!😊

Nei du er ikke helt blåst, du er omsorgsfull og tar deg av din mor. Ikke alle gjør det, masse lykke til :) Men mener du bør få mer hjelp, tror det blir for mye for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tusen takk men dette er ikke sant helt. Hva som er sant er at jeg ikke liker urett og at omsorgen av mennesker er mye skuffende annerledes enn jeg hadde trodd også i våre dager.

Problemet er ofte at alt skal gjøres og at de oppsatte tjenestene ikke dekker behovet.

Vi prøver bare å falle til ro men er mye oppskremt av hva vi har opplevet i kontakt med hjelpeapparatet og hva de legger i begrepene omsorg.

Føler at ting man har fortalt hjelpere i systemet for tredve år siden blir brukt mot ens nærmeste i dag. 

Dette er galskap og blir gjort fordi man vil legge ansvar vekk fra hjelpeapparatet fordi man mangler mye kompetanse.

Har mest lyst å bare si " godnatta"

men nå ser vi litt mere til det private markedet men det ser ut til å gå bedre. Vi ser tingene an. Prøver å ikke tenke at det er kreft eller annet veldig alvorlig.

God bedring også til dere som nok strever enda mer!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maggie55 skrev:

Tusen takk men dette er ikke sant helt. Hva som er sant er at jeg ikke liker urett og at omsorgen av mennesker er mye skuffende annerledes enn jeg hadde trodd også i våre dager.

Problemet er ofte at alt skal gjøres og at de oppsatte tjenestene ikke dekker behovet.

Vi prøver bare å falle til ro men er mye oppskremt av hva vi har opplevet i kontakt med hjelpeapparatet og hva de legger i begrepene omsorg.

Føler at ting man har fortalt hjelpere i systemet for tredve år siden blir brukt mot ens nærmeste i dag. 

Dette er galskap og blir gjort fordi man vil legge ansvar vekk fra hjelpeapparatet fordi man mangler mye kompetanse.

Har mest lyst å bare si " godnatta"

men nå ser vi litt mere til det private markedet men det ser ut til å gå bedre. Vi ser tingene an. Prøver å ikke tenke at det er kreft eller annet veldig alvorlig.

God bedring også til dere som nok strever enda mer!😊

Håper det går bra med dere, at dere får hjelp i det private. Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Fastlegen hennes spurte om jeg ville ta det medisinske ansvaret og det bekreftet jeg selv om jeg ikke er medisinsk utdannet på noe måte for jeg vil ikke svikte min egen mor så godt jeg kan. Hun selv låste seg inn i sitt eget rom. Jeg tror de tar de gamle med makt om de ikke vil hva de ønsker. Hun har iallefall spist og drukket bra nå i helgen (de frykter uttørring)men har smerter i mage og rygg. Som jeg har sagt til de som var her symptomer kan være forskjellig fra person til person. Husker min blindtarm. Syklet i huj og hast fra telttur hjem da jeg følte meg uvell. Legen som kom i sin egen bil trodde det var fordøyelsesbesvær. Plutselig svimet jeg av og så bar det til sykehus for å ta blindtarm osv.

Håper hjemsykepleieren allikevel  vil stikke innom av og til på sin vei og sin runde.Vi vil ikke være de " vanskelige"

Alt er ikke så fantastisk her i landet heller tror  jeg dessverre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Men jeg prøver også å se om der er noe private muligheter for hennes situasjon og vår lommebok hvis vi kommer dit og hun er satt opp i kø for operasjon av brokk sa fastlegen.

Så alt er under kontroll og ingen har vært ufine på noe måte. Det finnes visst en mellomting av sykehus og sykehjem men jeg tror det er samme avklaringsavdelingen som før.Men det er bedre å være her enn en seng på et dobbeltrom med en snor som er liksom alarm klistret til gulvet nesten på andre side av rommet.

Og hun har vært mye klar i dag men føler ikke hun er hjemme noe sted lenger og er dypt fortvilet og liker ikke at jeg snakker med noe " nett" om det selv om det jo er anonymt og mange nok står i noe lignende.

Jeg sov dypt i tidligere i dag når noen hadde ringt på døren. 

Alt er ikke så fantastisk i kongeriket heller nei etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Maggie55 skrev:

Fastlegen hennes spurte om jeg ville ta det medisinske ansvaret og det bekreftet jeg selv om jeg ikke er medisinsk utdannet på noe måte for jeg vil ikke svikte min egen mor så godt jeg kan. Hun selv låste seg inn i sitt eget rom. Jeg tror de tar de gamle med makt om de ikke vil hva de ønsker. Hun har iallefall spist og drukket bra nå i helgen (de frykter uttørring)men har smerter i mage og rygg. Som jeg har sagt til de som var her symptomer kan være forskjellig fra person til person. Husker min blindtarm. Syklet i huj og hast fra telttur hjem da jeg følte meg uvell. Legen som kom i sin egen bil trodde det var fordøyelsesbesvær. Plutselig svimet jeg av og så bar det til sykehus for å ta blindtarm osv.

Håper hjemsykepleieren allikevel  vil stikke innom av og til på sin vei og sin runde.Vi vil ikke være de " vanskelige"

Alt er ikke så fantastisk her i landet heller tror  jeg dessverre.

 

Håper hjemmesykepleien kan ta ansvar for medisineringen, skulle bare mangle i grunn. Nei de har det travelt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det var legen som sa det med ansvaret. Det er lite medisiner hun får så langt men legen tok noen blodprøver for å undersøke om dehydrering sa hun. Hjemsykepleierene kløp ofte men far på hånda og mente det samme om han når han levet. Merkelig de fant aldri pulsen hans.

Det er så mange som står oppe i så mye vonde greier i dag så jeg gråter ikke så mye for livet mitt har alltid vært slik og mye værre ofte. Hadde jo håpet pensjonisttilværelsen skulle bli bedre men nye problemer tårner seg bare opp med bare mørke skyer er jeg  redd dette er ikke spesielt for meg. 

Man må bare ta tida til hjelp tror jeg så får kanskje alle mere som de vil ha det.😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2017 den 15.42, stjernestøv skrev:

Du er vel ikke bevisst på det da ;) Men greit nok det, vi er alle forskjellige. 

Det finnes ikke. Så enkelt er det.

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke. Så enkelt er det.

Anonymkode: 37439...d4f

Det finnes i aller høyeste grad, men ok du tror ikke det- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det finnes i aller høyeste grad, men ok du tror ikke det- 

Og bevisene for dette er? 

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...