Gå til innhold

Litt spesiellt tema: Har alle dildo?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg vet ikke det akkurat. Virker som om dildoen er mer effektiv enn meg i alle fall, hvis man skal fortest mulig i mål.

Hehe, slik var det aldri med meg. Jeg hadde en dildo en gang for cirka 12 år siden, tilslutt kastet jeg den for det var ikke slik at jeg brukte den fast. 

Jeg må ærlig si at det naturlige gjør at jeg kommer fortest mulig i mål :D . Ikke en kunstig penis ;) . Men tror det varierer fra kvinne til kvinne. Har hørt det motsatte også. At mange kommer fortest mulig i mål med en dildo. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gargamel skrev:

Ok, nå blir det veldig privat her, men jeg har styrt. Det er vel bare veldig intenst og effektivt med vibrasjoner.

Det stemmer at noen damer elsker dildoen og vibreringen den gir osv. Det har jeg hørt før og. Men jeg er litt egensort, for jeg må gni meg inntil noe for å få maks uttelling, og dermed så er dildoen helt feil for meg. I såfall må man ha en dildo man kan feste på noe, eller med sugekopp som henger fast i gulvet eller noe ;) .

Haha nå skriver jeg helt på kanten ting her ;):D . Vi får skylde på mannfolkene som spør om jeg har dildo :D . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
20 minutter siden, Gargamel skrev:

Ok, nå blir det veldig privat her, men jeg har styrt. Det er vel bare veldig intenst og effektivt med vibrasjoner.

Litt uvant å snakke om slike ting på forumet, men ja det stemmer og da håper jeg du er trygg nok på deg selv til å forstå at det ikke er noe galt med deg av den grunn :)

Ingen grunn til å bli sjalu på den plastdingsen.

I venninnesamtaler opplever nesten alle det samme, men likevel foretrekker vi jo ekte vare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Litt uvant å snakke om slike ting på forumet, men ja det stemmer og da håper jeg du er trygg nok på deg selv til å forstå at det ikke er noe galt med deg av den grunn :)

Ingen grunn til å bli sjalu på den plastdingsen.

I venninnesamtaler opplever nesten alle det samme, men likevel foretrekker vi jo ekte vare. 

Takk, skal du ha, Nicklus, du er snill. Jeg er i grunnen trygg på meg selv på den fronten:). Innlegget var litt spøkefullt selv om det var sant også. Hvis det bare handlet om å komme fortest mulig "i mål" ville ingen behøvd kjæreste. Det forstår jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Har ikke dildo....hmm...kanskje jeg burde kjøpe (i mangel på ekte vare...) :)

:D tenker litt det samme som deg. Jeg gidder jo ikke å date, slipper ingen menn inn på meg lenger, så mulig jeg burde kjøpt en dildo i mangel på ekte vare ;):D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Gargamel skrev:

Takk, skal du ha, Nicklus, du er snill. Jeg er i grunnen trygg på meg selv på den fronten:). Innlegget var litt spøkefullt selv om det var sant også. Hvis det bare handlet om å komme fortest mulig "i mål" ville ingen behøvd kjæreste. Det forstår jeg godt.

Jeg tror du er en god mann for kjæresten din. Du virker veldig snill og hyggelig ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I relaterte nyheter så leste jeg denne i dag:

- Gutter snakker om runking hele tiden, mens jenter nevner ikke onanering i det hele tatt. Jeg synes det er synd at jenter skal gå glipp av så mye bra.

NRK-Line onanerer tre ganger om dagen i en uke: - Jeg har på alarm

Jeg bare HÆ?! Jeg har aldri snakket med noen om det, og må lete laaangt inn i hukommelsen for å finne minner av andre gutter som har gjort det. Da holder jeg rent tøysesnakk utenom.

Mitt inntrykk er at det er circa ni ganger så stuerent og vanlig for jenter å snakke om det. Er jeg virkelig så ute av synk med virkeligheten? Jeg tror for eksempel aldri du ville sett en gutt starte en tilsvarende tråd som denne (skjønner at det dumper innom en eller annen "gris" som lager slike tråder, men det blir noe annet).

For ordens skyld - Hva gutter og jenter faktisk gjør er en helt annen sak, nå tenker jeg kun på åpenhet rundt det.

Endret av Caprioli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Caprioli skrev:

I relaterte nyheter så leste jeg denne i dag:

- Gutter snakker om runking hele tiden, mens jenter nevner ikke onanering i det hele tatt. Jeg synes det er synd at jenter skal gå glipp av så mye bra.

NRK-Line onanerer tre ganger om dagen i en uke: - Jeg har på alarm

Jeg bare HÆ?! Jeg har aldri snakket med noen om det, og må lete laaangt inn i hukommelsen for å finne minner av andre gutter som har gjort det. Da holder jeg rent tøysesnakk utenom.

Mitt inntrykk er at det er circa ni ganger så stuerent og vanlig for jenter å snakke om det. Er jeg virkelig så ute av synk med virkeligheten? Jeg tror for eksempel aldri du ville sett en gutt starte en tilsvarende tråd som denne (skjønner at det dumper innom en eller annen "gris" som lager slike tråder, men det blir noe annet).

For ordens skyld - Hva gutter og jenter faktisk gjør er en helt annen sak, nå tenker jeg kun på åpenhet rundt det.

Jeg må ærlig talt si at jeg onanerer flere ganger for dagen, men jeg har ikke dildo. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg må ærlig talt si at jeg onanerer flere ganger for dagen, men jeg har ikke dildo. :D 

Ahhhh....nå begynner jeg å forstå årsaken til dette lidenskapelige snakket ditt om aldri å ha sex igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg kjøpte meg oppblåsbar en gang. Det var spennende en gang. Det var når jeg var veldig uerfaren. Det bleknet i. alle fall kraftig i sammenligning med en ekte kvinne.

 

Tror det er litt mer uglesett att gutta har sjømannsbrud?

Anonymkode: 2c80d...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Caprioli skrev:

Ahhhh....nå begynner jeg å forstå årsaken til dette lidenskapelige snakket ditt om aldri å ha sex igjen ;)

ahhh ja.. jeg er helt fortvilt over at jeg ikke gidder å date lenger, og samtidig så savner jeg sex. ;) . Ja jeg onanerer faktisk mange ganger for dagen. Og før kunne jeg sitte i 8 timer å bare onanere på en fridag ;) . Galskap? ja.... men sant ;) . Hysj hehe : men da skjønner du kanskje frustrasjonen min!!!!!!  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...