Gå til innhold

Angst


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Så flott at du har klart å legge unna tankene om eksen, det er jo et stort fremskritt :) 

Det er et veldig stort fremskritt. Løsningen var å slutte å lete etter svarene jeg lurte på. Jeg stoppet å søke han opp å se gjennom hva han holdt på med på facebook og annet forum der han skrev en del rare innlegg. Det hjalp for jeg ble bare sint og oppgitt av å etterforske hvorfor han behandlet meg så dårlig som han har gjort. Det er han som har valgt å bryte kontakten og avslutte på en ikke-verdig måte så jeg kan derfor ikke forsøke å prate med han om noe som helst. Jeg sier dette til meg selv om jeg kommer på å begynne å dvele eller tenke på om jeg kan fikse opp noe der. Jeg kan ikke fikse opp noe når den fyren har sagt at han aldri for resten av livet vil vite av meg igjen. Istedet smiler jeg og sier til meg selv at jeg fortjener bedre :). 

Dette er et stort fremskritt. Nå er det gått 1 uke og 2 dager siden jeg surfet han opp. Jeg pleide å surfe han opp hver dag. Men tror de fleste ser at resultatet for min helse er bedre om jeg ikke surfer han opp. Og skubber det på den måten ut av mitt liv. Unngår han helt :) . Vil ikke se han noensinne igjen siden han ikke verdsatte meg etter så lang kontakt. 

Er også lurt å belønne seg selv med en sjokolade eller noe annet iblant når man ser fremskritt i sin psykiske helse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er et veldig stort fremskritt. Løsningen var å slutte å lete etter svarene jeg lurte på. Jeg stoppet å søke han opp å se gjennom hva han holdt på med på facebook og annet forum der han skrev en del rare innlegg. Det hjalp for jeg ble bare sint og oppgitt av å etterforske hvorfor han behandlet meg så dårlig som han har gjort. Det er han som har valgt å bryte kontakten og avslutte på en ikke-verdig måte så jeg kan derfor ikke forsøke å prate med han om noe som helst. Jeg sier dette til meg selv om jeg kommer på å begynne å dvele eller tenke på om jeg kan fikse opp noe der. Jeg kan ikke fikse opp noe når den fyren har sagt at han aldri for resten av livet vil vite av meg igjen. Istedet smiler jeg og sier til meg selv at jeg fortjener bedre :). 

Dette er et stort fremskritt. Nå er det gått 1 uke og 2 dager siden jeg surfet han opp. Jeg pleide å surfe han opp hver dag. Men tror de fleste ser at resultatet for min helse er bedre om jeg ikke surfer han opp. Og skubber det på den måten ut av mitt liv. Unngår han helt :) . Vil ikke se han noensinne igjen siden han ikke verdsatte meg etter så lang kontakt. 

Er også lurt å belønne seg selv med en sjokolade eller noe annet iblant når man ser fremskritt i sin psykiske helse :)

Her er en sang til deg :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Husker du denne @stjernestøv:) . Jason Donovan.. nydelig låt :) : 

 

Husker den ja, nydelig låt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Husker den ja, nydelig låt :) 

Helt nydelig :)  Han hadde en del fine : 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Takk, du og :) Denne er god :) 

 

Takk for låten :) Den hørte jeg mye på i sin tid, og den er kjempefin!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Takk for låten :) Den hørte jeg mye på i sin tid, og den er kjempefin!!! 

Ja det gjorde jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det gjorde jeg og :)

Elsker denne her :). Fin tekst !. 

Jag vill känna tro igen ;) <3 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...