Gå til innhold

Sjenert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er fryktelig sjenert så mye at min partner ikke får slikke meg nedentil etter 6år sammen, jeg elsker og suge han og vi har ellers rå sex. Jeg vil overvinne frykten og overraske han vise meg mere frem. Noen tips om hvordan jeg kan overvinne denne frykten? 

Anonymkode: 556d8...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår at det kan være vanskelig å overkomme en slik frykt, men klarte samboeren  min det så klarer du og det :) Hun var helt håpløs og slet veldig med at jeg skulle slikke henne. Det kom mye unnskyldninger, alt fra «jeg er ikke glattbarbert i dag» til «ikke nyvasket» osv. Så nå sier jeg det samme til deg som jeg sa til henne og gjorde med henne:

Du sier du elsker å suge og dere har rå sex, samt dere har vært sammen i 6 år. Den følelsen du får når du suger han, den får han av å slikke deg. Å få ei dame til å vri seg av nytelse i senga er noe av det villeste en mann kan oppleve. Jeg elsker å slikke, både glattbarbert og hårete mus.

Sexen deres kommer til å bli (om mulig) enda råere med en heftig 69 som oppvarming eller en penetrering av en beinhard kuk akkurat i det du kommer etter noen minutters heftig klitoriskos. 

Etter 6 år så har nok kjæresten din sett det meste av kroppen din - i alle mulige vinkler og tilstander. Han elsker deg og vil tilfredsstille deg - la han gjøre det, spesielt siden du selv vil det. 

Slukk lyset, len deg tilbake og la han gå ned på deg (gjerne under dyna om det hjelper). Etter noen få sekunder har du glemt all frykten og nyter hele seansen. 

Lykke til og: enjoy ;) 

Anonymkode: 14215...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Jeg er fryktelig sjenert så mye at min partner ikke får slikke meg nedentil etter 6år sammen, jeg elsker og suge han og vi har ellers rå sex. Jeg vil overvinne frykten og overraske han vise meg mere frem. Noen tips om hvordan jeg kan overvinne denne frykten? 

Anonymkode: 556d8...45f

Ta en dusj og barber deg samtidig (om skrekken også gjelder hår) og la ham gjøre det i mørket de første gangene. Jeg er temmelig sikker på at det eneste du vil angre på er at du ikke har latt ham slippe til tidligere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten sammenligning forøvrig, så slet jeg fryktelig med flass i hodebunnen gjennom hele oppveksten. Var først når jeg var blitt voksen at jeg fant en løsning som funka for å bli kvitt det. Så lenge det sto på synes jeg det var fryktelig flaut og skambelagt.

Uansett, selv lenge etter jeg var kvitt flassen taklet jeg ikke at andre strøk eller pjusket meg i håret. Da frøs jeg seriøst til is.

For meg var det rett og slett eksponeringsterapi som fungerte. Ikke i formell eller planmessig forstand, men ved at jeg tvang meg til å stå i det når min daværende kjæreste begynte å fikle meg i håret. Det var ikke godt til å begynne med, men med tiden så gikk det vonde over, og ble til slutt noe jeg likte.

Nå synes jeg det er kjempegodt å bli pjuska i håret, og kjøpte tilogmed et sånt pjuskeinstrument på et tidspunkt ^_^

900faceb65fd2eb5d48eb7f340ec87c0-image.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For og si det sånn, kjenner jeg ingen gutter som ikke liker partner sin vagina.  Som gutt selv, har jeg vært borti mange forskjellige typer vaginaer.  Noen med store kjønnslepper og andre små.  Har til og med vært borti noen "heftig" kjønnslepper og har elsket dem alle.

Vi som gutter vil gjøre deg glad og utseende på vaginaen har svært lite til og si.

Anonymkode: f80b2...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...