Gå til innhold

To gode dager!


Gondor

Anbefalte innlegg

De to siste dagene har jeg følt meg merkelig vel. Mer levende. Akkurat som tåka har lettet litt fra hjernen. Jeg har vært trett men allikevel klart å holde meg i aktivitet. Ikke noe tankekjør og min mor har bedt om tilgivelse for dårlig oppførsel. Det betyr masse. Jeg har vært nøye med å ta medisiner til fast tid så kanskje det også har noe å si? Jeg er forsiktig optimist. Håper jeg går inn i en god periode og at den varer leeeenge.

Jeg har fått orden på økonomien så i dag kunne jeg kjøpe klær til minstemann. Han ble så glad! Og enda har jeg råd til å kjøpe bursdagsgave til eldstemann. Det er klart at å ha orden på økonomien er viktig! Det bidrar til sjelefred.

Jeg er absolutt en sommerjente, men synes høsten er fin også. Det gjør meg ikke noe at kveldene blir mørkere. Da er det ekstra hyggelig å tenne stearinlys inne.

Akkurat nå har jeg det godt og det er jeg takknemlig for.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Gondor skrev:

De to siste dagene har jeg følt meg merkelig vel. Mer levende. Akkurat som tåka har lettet litt fra hjernen. Jeg har vært trett men allikevel klart å holde meg i aktivitet. Ikke noe tankekjør og min mor har bedt om tilgivelse for dårlig oppførsel. Det betyr masse. Jeg har vært nøye med å ta medisiner til fast tid så kanskje det også har noe å si? Jeg er forsiktig optimist. Håper jeg går inn i en god periode og at den varer leeeenge.

Jeg har fått orden på økonomien så i dag kunne jeg kjøpe klær til minstemann. Han ble så glad! Og enda har jeg råd til å kjøpe bursdagsgave til eldstemann. Det er klart at å ha orden på økonomien er viktig! Det bidrar til sjelefred.

Jeg er absolutt en sommerjente, men synes høsten er fin også. Det gjør meg ikke noe at kveldene blir mørkere. Da er det ekstra hyggelig å tenne stearinlys inne.

Akkurat nå har jeg det godt og det er jeg takknemlig for.

God helg!

 

Så godt å høre - det er deg vel undt! :)

Jeg forstår godt at det å føle at man har orden på økonomien gjør hverdagen lettere. Man har da én ting mindre som hele tiden opptar tanker og bekymringer. Problemer med økonomien kan lett ta nattesøvnen.

Bra du har fått tatt medisiner fast. Jeg merker også at jeg har det bedre når jeg får tatt medisiner fast :)

Ønsker deg en god, god helg! Måtte dette fortsette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...