Gå til innhold

ISW eller andre kloke hoder.. ( i mangel av NHD)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du se på spørsmålet om imovane & cosylan stilt tidligere i dag? Skulle ringt legevakta, men har mistet stemmen i kveld pga forkjølelse.. Har veldig plagsom hoste og lurer derfor på om jeg kan ta 10 mg Cosylan i kveld når jeg tok 18,75 mg Imovane ca halv 2 natt til i dag. Skal ikke ta imovane i natt altså. Vet at jeg ikke burde spørre medisinspørsmål her inne, men lurer bare på om dette er forsvarlig..

Anonymkode: 13951...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cosylan doseres vanligvis i ml ikke i mg. Hvis du mener 10 ml som en engangsdose i kveld, er det helt ufarlig.

PS: Mange vil nok spekulere litt på om en misbruker av Imovane ønsker Cosylan av andre årsaker enn hoste, men det er en helt annen sak.

'

Anonymkode: 7f299...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cosylan doseres vanligvis i ml ikke i mg. Hvis du mener 10 ml som en engangsdose i kveld, er det helt ufarlig.

PS: Mange vil nok spekulere litt på om en misbruker av Imovane ønsker Cosylan av andre årsaker enn hoste, men det er en helt annen sak.

'

Anonymkode: 7f299...d97

Takk. Mente mg. 

Anonymkode: 13951...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cosylan doseres vanligvis i ml ikke i mg. Hvis du mener 10 ml som en engangsdose i kveld, er det helt ufarlig.

PS: Mange vil nok spekulere litt på om en misbruker av Imovane ønsker Cosylan av andre årsaker enn hoste, men det er en helt annen sak.

'

Anonymkode: 7f299...d97

Mente ml selvfølgelig ikke mg.. Unnskyld rotet.

Anonymkode: 13951...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Cosylan doseres vanligvis i ml ikke i mg. Hvis du mener 10 ml som en engangsdose i kveld, er det helt ufarlig.

PS: Mange vil nok spekulere litt på om en misbruker av Imovane ønsker Cosylan av andre årsaker enn hoste, men det er en helt annen sak.

'

Anonymkode: 7f299...d97

Hva kan Cosylan misbrukes til? 

Anonymkode: 4d21e...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan Cosylan misbrukes til? 

Anonymkode: 4d21e...71f

Siden det inneholder opiater  (1 ml inneh.: Etylmorfinhydroklorid 1,7 mg, ) kan det misbrukes på samme måte som alle andre opiater som f.eks. Paralgin forte, Aporex, morfin, heroin, osv

Anonymkode: 7f299...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser til ekspertsvaret du fikk over.

Jeg er også betenkt over dette. Synes misbruket ditt av Imovane kombinert med Cosylan har vært hyppig diskutert her før.

En kommentar til ekspert: Aporex finnes (heldigvis) ikke mer :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Viser til ekspertsvaret du fikk over.

Jeg er også betenkt over dette. Synes misbruket ditt av Imovane kombinert med Cosylan har vært hyppig diskutert her før.

En kommentar til ekspert: Aporex finnes (heldigvis) ikke mer :-) 

Så streng du er.. ;) 

Anonymkode: 13951...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...