Gå til innhold

Bilde av seg selv, sammen med dame på forsidebilde..


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt datingpause dere, men det dukker jo da opp menn som sier seg interesserte i meg.  Er det bare meg som reagerer. Var en fyr som forsøkte seg litt på meg ute i det virkelige liv. Var ganske engasjert i sin interesse.  Han sier at han er singel. Jeg søker han opp på facebook. : der er det bilde av han og eksdamen  hengende rundt hveandre som forsidebilde. Helt uaktuellt spør dere meg... Er dette naturlig i dag om man er ferdig med en dame? Hallo liksom... ;) 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
49 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har tatt datingpause dere, men det dukker jo da opp menn som sier seg interesserte i meg.  Er det bare meg som reagerer. Var en fyr som forsøkte seg litt på meg ute i det virkelige liv. Var ganske engasjert i sin interesse.  Han sier at han er singel. Jeg søker han opp på facebook. : der er det bilde av han og eksdamen  hengende rundt hveandre som forsidebilde. Helt uaktuellt spør dere meg... Er dette naturlig i dag om man er ferdig med en dame? Hallo liksom... ;) 

 

Kan det være at han er lite aktiv på Facebook og sløv med å oppdatere profilen?

Det må ikke bety så mye, men du får være obs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gargamel skrev:

Kan det være at han er lite aktiv på Facebook og sløv med å oppdatere profilen?

Det må ikke bety så mye, men du får være obs. 

Enig i at det ikke behøver bety så mye, men samtidig bør du gjøre en jobb med å "rydde opp" hvis du aktivt beveger deg ut på markedet.

Selv så har jeg tatt en ryddeaksjon og blant annet fjernet taggen av meg selv på alle bilder sammen ekskona, slik at disse ikke kommer opp når noen ser på profilen min. Og jeg er ikke en gang på jakt, men tenker at det er greit å være forberedt om noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Caprioli skrev:

Enig i at det ikke behøver bety så mye, men samtidig bør du gjøre en jobb med å "rydde opp" hvis du aktivt beveger deg ut på markedet.

Selv så har jeg tatt en ryddeaksjon og blant annet fjernet taggen av meg selv på alle bilder sammen ekskona, slik at disse ikke kommer opp når noen ser på profilen min. Og jeg er ikke en gang på jakt, men tenker at det er greit å være forberedt om noe skulle skje.

Jeg er heller ikke på jakt. Har ikke akkurat noe særlig lyst å begi meg inn i noe igjen på en stund. Behøver litt tid. Har ikke akkurat den positive erfaringen med det , og derfor så har jeg ikke hatt ork til å drive på med menn igjen. Har veldig lyst å få opp motivasjonen men har ingen motivasjon lenger. Blir sliten av å tenke på det.  Men mener at det er lurt å ha en oppdatering på profilene slik at ikke alt mulig rart blir liggende. Det er sant. Selv har jeg ingenting på profilen min om ekser. 

37 minutter siden, Gargamel skrev:

Kan det være at han er lite aktiv på Facebook og sløv med å oppdatere profilen?

Det må ikke bety så mye, men du får være obs. 

Jeg tviler på det, for han påstår at han er mye på facebook. Jeg synes at det med å ha slike bilder på facebook er en ting som drar meg bort ifra dem. Skal de være ferdig med fortid så skal de være det. Da er det ikke nødvendig med slike bilder av seg selv og "eksen" omfavne hveandre som forsidebildet. Det hadde vært noe annet om han hadde mistet henne til døden, men når de har valgt å gå fra hveandre så mener jeg at det er litt rart å ha et slikt bilde.... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig meg som er utrolig kritisk av meg til menn.. reagerer alltid på sånne ting som det der, osv. Det er nok til å få meg til å få signaler som blinker... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Mulig meg som er utrolig kritisk av meg til menn.. reagerer alltid på sånne ting som det der, osv. Det er nok til å få meg til å få signaler som blinker... ;) 

Kanskje du skal begynne med å finne deg en mannlig venn eller to. Og da mener jeg venn i bokstavlig forstand.

Jeg som mann har alltid hatt en del kvinnelige venner, noe som har vært til glede for begge parter. Det har vært både tidligere skolevenninner, kolleger, partnere til mine mannlige venner som jeg har fått et eget vennskap med, og andre.

For både meg og motpartene (så langt jeg vet i alle fall) har det aldri vært i tankene at det er noe annet enn vennskap, og det tror jeg er en forutsetning for at det skal fungere. Hvis ikke blir det lett litt guffen stemning når jeg besøker kona til mine mannlige venner når de selv ikke er der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Caprioli skrev:

Kanskje du skal begynne med å finne deg en mannlig venn eller to. Og da mener jeg venn i bokstavlig forstand.

Jeg som mann har alltid hatt en del kvinnelige venner, noe som har vært til glede for begge parter. Det har vært både tidligere skolevenninner, kolleger, partnere til mine mannlige venner som jeg har fått et eget vennskap med, og andre.

For både meg og motpartene (så langt jeg vet i alle fall) har det aldri vært i tankene at det er noe annet enn vennskap, og det tror jeg er en forutsetning for at det skal fungere. Hvis ikke blir det lett litt guffen stemning når jeg besøker kona til mine mannlige venner når de selv ikke er der :P

Jeg kjenner at jeg er helt skadet av fortiden.... Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å stole på en mann igjen.... Vil helst isolere meg... men en gang må jeg begynne ....  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...