Gå til innhold

Motivasjon og tro... hvordan begynne..


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, ColaZero skrev:

Så du ble gjenkjent herfra? Ja, det er jo lite kjekt. Kanskje du bør skrive litt mindre detaljert så du ikke blir så lett gjenkjent? Uten at det rettferdiggjør det denne vedkommende nå har gjort.

Ja jeg har nok gitt meg ut for mye om meg selv tydeligvis. Vedkommende avslørte meg på et annet forum tidligere. Påsto at jeg bare kunne innrømme at den brukeren var meg for han kjente meg igjen. Så jepp sånn er det. Får være mer forsiktig. Han synes det var kjempegøy å avsløre meg på forumer før. Tydeligvis har han samme hobby ennå. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ja jeg har nok gitt meg ut for mye om meg selv tydeligvis. Vedkommende avslørte meg på et annet forum tidligere. Påsto at jeg bare kunne innrømme at dem brukeren var meg for han kjente meg igjen. Så jepp sånn er det. Får være mer forsiktig. Han synes det var kjempegøy å avsløre meg på forumer før. 

Ja, du får være mer forsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ColaZero skrev:

Ja, du får være mer forsiktig. 

Ja. Det er sant. 

Personen synes jo at mine tråder var ganske interessante å lese en gang i tiden. Så tydeligvis har jeg noen bra skrevet tråder. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja. Det er sant. Men trodde virkelig at vedkommende ikke interesserte seg for å lete etter meg nå. Men men jeg får være forsiktig. De sier gjør man noe en gang så fortsetter de å gjøre det samme.

Personen synes jo at mine tråder var ganske interessante å lese en gang i tiden. Så tydeligvis har jeg noen bra skrevet tråder. 

Ja, det er jo en måte å se det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
7 timer siden, Mina1 skrev:

Ja jeg har nok gitt meg ut for mye om meg selv tydeligvis. Vedkommende avslørte meg på et annet forum tidligere. Påsto at jeg bare kunne innrømme at den brukeren var meg for han kjente meg igjen. Så jepp sånn er det. Får være mer forsiktig. Han synes det var kjempegøy å avsløre meg på forumer før. Tydeligvis har han samme hobby ennå. 

Det er noen som synes det er så gøy å kjenne igjen brukere at de ikke kan la være å avsløre det de oppdager. Det er en uting synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
14 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg mangler fullstendig motivasjon, og tro på at noen mann elske meg som den jeg er. Jeg blir litt irritert på meg selv fordi det skal høres så lett, men jeg har null motivasjon. Vil dere si at det er naturlig og forståelig at jeg kan føle det sånn?  I dag har jeg en sånn dag der jeg er frustrert over at jeg føler null motivasjon for å forsøke å finne meg en partner. Men jeg har tatt en pause.. men jeg er over 40 år... og burde jo komme igang. Men jeg er sliten og har null motivasjon... 

Jeg klarer ikke å sette meg helt inn i situasjonen din. Kanskje fordi jeg ikke er single kvinne.

 Det virker som du er ganske omsvermet, og enkelte menn tigger og ber om å få treffe jeg igjen. Jeg ville fått en kjempeboost i selvtillit i en sånn situasjon. Du blitt dumpet noen ganger, men du har dumpet andre enda flere ganger. Det virker som du ser mye mørkere på ting enn det er grunnlag for og trykker deg selv langt ned når du får anledning.

Hvis du ikke har motivasjon kan du la være, men hvis du først drar på date så er det for å sjekke som det er klaff. Klaffer det ikke, så er det bare å gå videre. Ingen skade skjedd. Det blir som å shoppe klær. Det er sjelden det aller første plagget på stativet er full klaff, selv det sikkert er bra for noen andre. Man må gjerne lete gjennom noen, (men ikke ta alle inn på prøverommet:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Det er noen som synes det er så gøy å kjenne igjen brukere at de ikke kan la være å avsløre det de oppdager. Det er en uting synes jeg.

Ja det er noen som elsker å kjenne igjen brukere på diverse forum på nettet. Har opplevd det flere ganger. Min eks var veldig etter meg i sin tid med akkurat dette, men trodde at han hadde gitt seg. Han ba alle på forumer gi han mest mulig linker skrevet av meg etter bruddet osv. Og han var overalt men jeg trodde ikke at han gjorde dette lenger. 

Har også opplevd andre som kjenner meg igjen på forumer. De sier at det er formulering av ord som avslører meg osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg klarer ikke å sette meg helt inn i situasjonen din. Kanskje fordi jeg ikke er single kvinne.

 Det virker som du er ganske omsvermet, og enkelte menn tigger og ber om å få treffe jeg igjen. Jeg ville fått en kjempeboost i selvtillit i en sånn situasjon. Du blitt dumpet noen ganger, men du har dumpet andre enda flere ganger. Det virker som du ser mye mørkere på ting enn det er grunnlag for og trykker deg selv langt ned når du får anledning.

Hvis du ikke har motivasjon kan du la være, men hvis du først drar på date så er det for å sjekke som det er klaff. Klaffer det ikke, så er det bare å gå videre. Ingen skade skjedd. Det blir som å shoppe klær. Det er sjelden det aller første plagget på stativet er full klaff, selv det sikkert er bra for noen andre. Man må gjerne lete gjennom noen, (men ikke ta alle inn på prøverommet:P)

Jeg bader i tilbud. Er svært mange som vil gå på date med meg. Har problemer å velge. Men samtidig så vet jeg ikke helt hvem som er riktig for meg lenger. Er skeptisk til alle. Så du har rett i at jeg har mye tilbud. Men det er meg som er helt forvirret og stresset med negative tanker og orker ikke. Men samtidig ønsker jeg å finne en. Men orker ikke. 

Er enig i det med date. Men jeg er redd for at de forsøker seg for tidlig. Har opplevd at menn har begynt å presse seg på altfor tidlig. Og slik at det var virkelig ubehagelig. Men jeg mener at man må få treffe folk uten noe press osv. Har opplevd de som presser på og blir sure når jeg holder igjen. Jeg er enig med deg i det du sier. Altså at man skal ikke bry seg med avvisninger i datefasen. Men det er ikke det jeg tenker så mye på men det som jeg er redd er å inngå noe mer og så havne i noe feil. 

Det skal ikke være lett. :) . Denne helgen følte jeg en ensom følelse men jeg liker å være alene. Så forstår ikke meg selv alltid . Men det er nok det at jeg ønsker å hoppe uti tryggheten i et forhold enn å starte på nytt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja det er noen som elsker å kjenne igjen brukere på diverse forum på nettet. Har opplevd det flere ganger. Min eks var veldig etter meg i sin tid med akkurat dette, men trodde at han hadde gitt seg. Han ba alle på forumer gi han mest mulig linker skrevet av meg etter bruddet osv. Og han var overalt men jeg trodde ikke at han gjorde dette lenger. 

Har også opplevd andre som kjenner meg igjen på forumer. De sier at det er formulering av ord som avslører meg osv. 

Noen er lette å kjenne igjen på nettet. Når det gjelder deg tror jeg det har med måten du utbroderer og gjentar i innlegg etter innlegg å gjøre, og ikke enkeltformuleringer og ordvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Xtra skrev:

Noen er lette å kjenne igjen på nettet. Når det gjelder deg tror jeg det har med måten du utbroderer og gjentar i innlegg etter innlegg å gjøre, og ikke enkeltformuleringer og ordvalg.

Jeg har ikke en sær måte å formulere meg på? Ordvalg osv ? Er noen som sier at jeg skriver som om jeg er fra et annet land. Noe ikke jeg kan se selv... 

Men forstår ikke interessen av å lese mine tråder. Men tydeligvis er de interessante. Jeg trodde de var kjedelige. Jeg utbrodere jo ikke alt om meg selv slik folk kan identifisere meg i virkeligheten. Men det er viktig å tenke over hva man skriver om man vil være anonym / noe jeg ønsker å være.  Jaja får bare tenke at jeg er interessant å lese om når noen leter opp etter tråder skrevet av meg. Men denne tråden var litt flau da. Var ikke den kuleste tråden som ble linket til. Hehe 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har ikke en sær måte å formulere meg på? Ordvalg osv ? Er noen som sier at jeg skriver som om jeg er fra et annet land. Noe ikke jeg kan se selv... 

Men forstår ikke interessen av å lese mine tråder. Men tydeligvis er de interessante. Jeg trodde de var kjedelige. Jeg utbrodere jo ikke alt om meg selv slik folk kan identifisere meg i virkeligheten. Men det er viktig å tenke over hva man skriver om man vil være anonym / noe jeg ønsker å være.  Jaja får bare tenke at jeg er interessant å lese om når noen leter opp etter tråder skrevet av meg. Men denne tråden var litt flau da. Var ikke den kuleste tråden som ble linket til. Hehe 

Vi har alle en tabloid side som synes det er artig underholdning når noen legger ut som sitt privatliv og mer eller mindre vanskelige sider ved kjæresteforhold. Det gir mange klikk ;). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Vi har alle en tabloid side som synes det er artig underholdning når noen legger ut som sitt privatliv og mer eller mindre vanskelige sider ved kjæresteforhold. Det gir mange klikk ;). 

Ser sånn ut ;) hehehe . Det virket som om denne tråden blant alle tråder ble valgt med vilje . Fordi jeg bretter jeg ut min svake side. Hehehe. Dette har jeg opplevd før og tydelig var dette nokså interessant å lese.... ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg klarer ikke å sette meg helt inn i situasjonen din. Kanskje fordi jeg ikke er single kvinne.

 Det virker som du er ganske omsvermet, og enkelte menn tigger og ber om å få treffe jeg igjen. Jeg ville fått en kjempeboost i selvtillit i en sånn situasjon. Du blitt dumpet noen ganger, men du har dumpet andre enda flere ganger. Det virker som du ser mye mørkere på ting enn det er grunnlag for og trykker deg selv langt ned når du får anledning.

Hvis du ikke har motivasjon kan du la være, men hvis du først drar på date så er det for å sjekke som det er klaff. Klaffer det ikke, så er det bare å gå videre. Ingen skade skjedd. Det blir som å shoppe klær. Det er sjelden det aller første plagget på stativet er full klaff, selv det sikkert er bra for noen andre. Man må gjerne lete gjennom noen, (men ikke ta alle inn på prøverommet:P)

Du har rett i at jeg trykker meg selv veldig langt ned, og jeg setter høyt fokus på det negative som jeg har erfart enn det positive. 

Men det jeg tenker på er at man kan jo egentlig ikke kalle avvisninger i dating en dump. Dumping er vel når man er i forhold. Jeg har kun hatt tre forhold. Og ellers har det kun vært dating. Men jeg tror det er viktig å starte med vennskap fremfor hele pakken liksom. Er altfor mange menn som er ute etter hele pakken med en gang. Et eksempel på det er at noen blir sur dersom de ikke får sex på andre daten. Har opplevd de som klager til meg på det. Jeg har da sagt at jeg vil ta det med ro, og behøver tid for å bli kjent osv. :) . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

. Har opplevd de som klager til meg på det. Jeg har da sagt at jeg vil ta det med ro, og behøver tid for å bli kjent osv. :) . 

Tror mange menn er på dating-markedet først og fremst for å få seg sex, mens de fleste kvinner ønsker å finne seg kjæreste (jada, unntak i begge leire).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Xtra skrev:

Tror mange menn er på dating-markedet først og fremst for å få seg sex, mens de fleste kvinner ønsker å finne seg kjæreste (jada, unntak i begge leire).

Jeg har samme innstilling. Altså da mener jeg at jeg tror at det er en del menn som er ute etter sex. Og thats it. 

Jeg har også en som jeg tidligere trente i idrettslag langt tilbake i tid. Han sender iblant en melding og spør om å få komme på besøk til meg., samtidig som han skriver litt på kanten ting.... så jeg ser jo tydelig hva noen er ute etter. Hadde jeg sagt ja til besøk av han så kan jeg garantere at han sikkert ville hatt sex, og så gått ut døren. På lik linje er det veldig mange den typen menn på nettet etter min erfaring, selv om det fins en eller annen mer seriøs en iblant.. 

Okey : jeg kunne jo forsøkt å gitt han sjansen...Velkommen på besøk liksom. Men jeg tør ikke å begi meg ut i en slik situasjon. Man må treffes utenfor hjemmene i starten. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 minutter siden, Xtra skrev:

Tror mange menn er på dating-markedet først og fremst for å få seg sex, mens de fleste kvinner ønsker å finne seg kjæreste (jada, unntak i begge leire).

Jeg tror de mennene som kun er ute etter sex gjør veldig mye ut av seg. De prøver seg på veldig mange hele tiden, og tar mye plass på alle sjekkearenaer. Jeg har jo selv sett hvordan "supersjekkere" opererer. De går fra jente til jente ute på byen. Får de ikke napp ganske fort, så går de rett på neste. De kan nok henge som en klegg på noen også, hvis de mener de ser en passe utfordring samtidig som det er en liten åpning.

Jeg tror ikke de utgjør flertallet av menn, men kanskje flertallet av de som kvinner på forholde seg til på sjekkemarkedet. Jeg vet jo ikke mye om dette her, men tror jo de fleste menn til syvende og sist ønsker seg vanlige liv i et faste forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg tror de mennene som kun er ute etter sex gjør veldig mye ut av seg. De prøver seg på veldig mange hele tiden, og tar mye plass på alle sjekkearenaer. Jeg har jo selv sett hvordan "supersjekkere" opererer. De går fra jente til jente ute på byen. Får de ikke napp ganske fort, så går de rett på neste. De kan nok henge som en klegg på noen også, hvis de mener de ser en passe utfordring samtidig som det er en liten åpning.

Jeg tror ikke de utgjør flertallet av menn, men kanskje flertallet av de som kvinner på forholde seg til på sjekkemarkedet. Jeg vet jo ikke mye om dette her, men tror jo de fleste menn til syvende og sist ønsker seg vanlige liv i et faste forhold.

Jeg vil tro at de fleste menn ønsker seg fast forhold. Men jeg tror at noen av dem som opererer slik kan ha et forhold og vil ha noe på si, eller at de opererer slik inntil de har funnet seg en partner de vil ha. Altså at de nedlegger en del kvinner inntil de finner "drømmeprinsessen" . Men det er ikke akkurat noe særlig å være en av de kvinnene som bare er bra nok til sex inntil videre.  Jeg har opplevd å få høre at det er flere av de som er på datingmarkedet av menn som har andre damer som de treffer for sex inntil de har funnet "prinsessen". Var en som skrev til meg at han hadde 2 damer som han møtte for sex og vennskap. Og at han hadde profil på nettet for å lete etter "drømmeprinsessen sin". De damene visste hvor de står, og at de er kun sex / pluss turvenninne/ kinovenninne/ osv inntil hun er funnet. Jeg trakk meg unna med en gang. Er ikke interessert i å date en mann som har sexvenninner. ;) 

Jeg har opplevd at de menn som virker ti å kun være ute etter sex gjør mye av seg ja. Og det virker som om de sender ut komplimenter til absolutt alle damer. 

Har også lest tidligere andre damer skrive om at de forguder disse mennene fordi de mener at de kan plutselig bli den heldige. til å vinne den populære mannen.  For tilsyvende og sist vil de gjerne ha forhold. Så det er jo ikke rart at de får holde på slik de gjør om det er sånn ;) 

Jeg trodde en stund at det var vanskelig for menn å få tak i sex. Men jeg spurte en fyr en gang og han sa at noen ganger var det ganske lett, og noen ganger vanskelig. Han kunne bare gå ut på en bar, og så fikk han seg gjerne noe sex iblant. Husker at en annen fyr fortalte meg om at han gikk på date, og at det var en del damer også som tok intiativ til sex på første daten. Han hadde da uttrykkt at han ville ikke noe mer, men da hadde hun foreslått : hva med å ha sex? Du kan komme hjem til meg osv. .. Trodde aldri damer var sånn. Men tydeligvis er jeg mulig litt prippen. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg vil tro at de fleste menn ønsker seg fast forhold. Men jeg tror at noen av dem som opererer slik kan ha et forhold og vil ha noe på si, eller at de opererer slik inntil de har funnet seg en partner de vil ha. Altså at de nedlegger en del kvinner inntil de finner "drømmeprinsessen" . Men det er ikke akkurat noe særlig å være en av de kvinnene som bare er bra nok til sex inntil videre.  Jeg har opplevd å få høre at det er flere av de som er på datingmarkedet av menn som har andre damer som de treffer for sex inntil de har funnet "prinsessen". Var en som skrev til meg at han hadde 2 damer som han møtte for sex og vennskap. Og at han hadde profil på nettet for å lete etter "drømmeprinsessen sin". De damene visste hvor de står, og at de er kun sex / pluss turvenninne/ kinovenninne/ osv inntil hun er funnet. Jeg trakk meg unna med en gang. Er ikke interessert i å date en mann som har sexvenninner. ;) 

Jeg har opplevd at de menn som virker ti å kun være ute etter sex gjør mye av seg ja. Og det virker som om de sender ut komplimenter til absolutt alle damer. 

Har også lest tidligere andre damer skrive om at de forguder disse mennene fordi de mener at de kan plutselig bli den heldige. til å vinne den populære mannen.  For tilsyvende og sist vil de gjerne ha forhold. Så det er jo ikke rart at de får holde på slik de gjør om det er sånn ;) 

Jeg trodde en stund at det var vanskelig for menn å få tak i sex. Men jeg spurte en fyr en gang og han sa at noen ganger var det ganske lett, og noen ganger vanskelig. Han kunne bare gå ut på en bar, og så fikk han seg gjerne noe sex iblant. Husker at en annen fyr fortalte meg om at han gikk på date, og at det var en del damer også som tok intiativ til sex på første daten. Han hadde da uttrykkt at han ville ikke noe mer, men da hadde hun foreslått : hva med å ha sex? Du kan komme hjem til meg osv. .. Trodde aldri damer var sånn. Men tydeligvis er jeg mulig litt prippen. 

 

Du virker helt overopphengt i dette temaet og hvis det er slik at du har vært flere steder og skrevet om det samme, så er det ikke så rart at du blir gjenkjent. 

Du kan ikke styre hva andre menn og kvinner skal gjøre.

Du kan kun passe på deg selv ved å bruke følehornene. Hvis disse mangler, er det nok best å holde seg helt unna menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du virker helt overopphengt i dette temaet og hvis det er slik at du har vært flere steder og skrevet om det samme, så er det ikke så rart at du blir gjenkjent. 

Du kan ikke styre hva andre menn og kvinner skal gjøre.

Du kan kun passe på deg selv ved å bruke følehornene. Hvis disse mangler, er det nok best å holde seg helt unna menn.

Jaja tar det som et kompliment at folk liker trådene mine ;). Ser jo ut til at denne typen tråd er elsket. 

Jeg vet det. Er fullt klar over at jeg ikke kan styre andre. Jeg danner bare mine egne konklusjoner og meninger om hvem som er rett å omgås og hvem som er feil. Jeg mangler ikke følehorn selv om jeg ikke har lyttet på de alltid så har jeg blitt flink å lytte til dem :). 

Det beste er å ha en layback holdning. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...