Gå til innhold
Chrissii

Chiliburner og Spirosan.

Anbefalte innlegg

Chrissii

Hei! Jeg håper å få svar på dette. Det skjedde meg noe merkelig for flere år siden da jeg la på meg 5 kilo. Jeg ble desperat å prøvde meg på slanke og forbrenningspillene Chiliburner og Spirosan som jeg fikk tak i på Biovita nettside. Jeg tok de i løpet av 4 dager. 2 av hver i løpet av en dag. Jeg klarte ikke å svelge ,så jeg delte og heltf i meg alt fra kapslene. Jeg ble veldig dårlig i magen spess. Sluttet på dem straks, men opplevde til min forskrekkelse å ha blitt større i den ene armen ( tykk, og mer fett) Jeg trente en del , og spiste lite. Jeg komme ikke på noen annen grunn enn at det må være de pillene. Mitt spørsmål blir da, er dette mulig? I såfall, hvordan har det gått til? Jeg har aldri blitt normal i armen igjen etter det. Dette har vært veldig frustrerende, og håper så inderlig på noen svar. Christina

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her