Gå til innhold

Når en mann vil utføre oralsex på kvinnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i et forhold lenge, men han utførte kun oraslsex på meg en gang helt i starten. På andre treffet. Siden så slikket han meg aldri igjen. Jeg sugde han. Jeg spurte han aldri om det, for jeg ville ikke virke masete. Men tenker i etterkant på om dette er "signaler" jeg burde ha fanget opp. Altså at han ikke var nok interessert. Han dumpet meg tilslutt. Er det normalt at menn ikke slikker? 

 

Anonymkode: 02530...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ganske ekkelt ut å slikke det området der ja, selv om en vasker seg nedentil vil det være resten av tiss og mensblod og svette bla.a, jeg ville holdt meg langt unna, men tror det er ganske vanlig idag med oralsex begge veier, men en får jo velge selv hva en er komfortabel med, også finne partnere som en trives med, vi er alle forskjellige

Anonymkode: 4033f...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ganske ekkelt ut å slikke det området der ja, selv om en vasker seg nedentil vil det være resten av tiss og mensblod og svette bla.a, jeg ville holdt meg langt unna, men tror det er ganske vanlig idag med oralsex begge veier, men en får jo velge selv hva en er komfortabel med, også finne partnere som en trives med, vi er alle forskjellige

Anonymkode: 4033f...8ca

Ja, det kan være at han ikke liker å slikke, men jeg tok det som om det var noe med meg å gjøre. Men mulig ikke. 

Jeg mener at det skal gå begge veier. Dersom en mann ikke kan slikke en kvinne, så kan han ikke forvente at hun vil suge han heller. :) 

Anonymkode: 02530...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i et forhold lenge, men han utførte kun oraslsex på meg en gang helt i starten. På andre treffet. Siden så slikket han meg aldri igjen. Jeg sugde han. Jeg spurte han aldri om det, for jeg ville ikke virke masete. Men tenker i etterkant på om dette er "signaler" jeg burde ha fanget opp. Altså at han ikke var nok interessert. Han dumpet meg tilslutt. Er det normalt at menn ikke slikker? 

 

Anonymkode: 02530...8af

Hei,

du finner en del innlegg om dette i denne tråden: 

Som jeg skrev også der blir jeg litt stuss når jeg hører at det er vanlig (i en eller annen grad) at menn ikke utfører oralsex (men tar selvfølgelig i mot andre veien).

Som nevnt på en særdeles malende måte av Anonym...8ca ovenfor så er det sikkert en del som ikke liker det, og så finnes det sikkert duster som ikke gidder dersom de ikke må (ref det du lurer på).

Og, som du sier, selvfølgelig skal det gå begge veier. En ting du kan ta med deg til fremtidige forhold er at som mann er det stor usikkerhet knyttet til selve gjennomføringen, fordi det er ganske mye du kan gjøre feil. Beroligende veiledning føles trygt og gir motivasjon. Hvis du kombinerer det med å tydelig vise at du vil, og føre ham fysisk i den retningen, tror jeg det skal godt gjøres å finne en mann som er uvillig.

PS: Sørg for at han er nybarbert :P

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Caprioli skrev:

Hei,

du finner en del innlegg om dette i denne tråden: 

Som jeg skrev også der blir jeg litt stuss når jeg hører at det er vanlig (i en eller annen grad) at menn ikke utfører oralsex (men tar selvfølgelig i mot andre veien).

Som nevnt på en særdeles malende måte av Anonym...8ca ovenfor så er det sikkert en del som ikke liker det, og så finnes det sikkert duster som ikke gidder dersom de ikke må (ref det du lurer på).

Og, som du sier, selvfølgelig skal det gå begge veier. En ting du kan ta med deg til fremtidige forhold er at som mann er det stor usikkerhet knyttet til selve gjennomføringen, fordi det er ganske mye du kan gjøre feil. Beroligende veiledning føles trygt og gir motivasjon. Hvis du kombinerer det med å tydelig vise at du vil, og føre ham fysisk i den retningen, tror jeg det skal godt gjøres å finne en mann som er uvillig.

PS: Sørg for at han er nybarbert :P

Lykke til!

Min tanke er at en mann vil slikke dama om han er interessert i henne. Dersom han ikke gjør så har han ingen langsiktig planer med henne. Mulig jeg tar feil altså . 

Anonymkode: 02530...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min tanke er at en mann vil slikke dama om han er interessert i henne. Dersom han ikke gjør så har han ingen langsiktig planer med henne. Mulig jeg tar feil altså . 

Anonymkode: 02530...8af

Tror kanskje det er å strekke det litt langt.

Ja, det finnes helt sikkert dem som føler at å gi oralsex er en "tjeneste" de utfører, og som de da bare gidder gjøre dersom de har langsiktige planer. Mulig det er en sånn du har møtt. Eller, hva skal jeg si, det finnes jo en del der ute som holder på med damer kun for sexen/kosen/... sin skyld. Da er de kanskje mest opptatt av seg selv? Om enn hvor utaktisk det måtte være...

Ellers tror jeg de fleste er av typen som gjør det, eller av typen som ikke gjør det; uavhengig av seriøsiteten på forholdet. Men tror som sagt ikke du skal undervurdere usikkerhetsfaktoren hos mannen i denne situasjonen, og at det er mulig å konvertere nær sagt alle.

Men det du vel egentlig spør om, er om han du spesifikt hadde et langvarig forhold med, aldri hadde noen seriøse planer om en fremtid sammen, helt fra begynnelsen. Og så undrer du om den manglende oralsexen var en markør på dette. Skjønner at det er vondt å (delvis) komme til en slik erkjennelse, men tror ikke nødvendigvis det er en sikker markør. Regner med det er andre ting i regnestykket ditt som får deg til å tenke i den retningen, og at det med oralsexen kanskje er tungen på vektskåla (pun not intended) i forhold til å konkludere med at det var sånn det var.

Det får du nok aldri svar på, men jeg ville ikke automatisk mistrodd fremtidige menn om de ikke utfører oralsex på eget initiativ.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i et forhold lenge, men han utførte kun oraslsex på meg en gang helt i starten. På andre treffet. Siden så slikket han meg aldri igjen. Jeg sugde han. Jeg spurte han aldri om det, for jeg ville ikke virke masete. Men tenker i etterkant på om dette er "signaler" jeg burde ha fanget opp. Altså at han ikke var nok interessert. Han dumpet meg tilslutt. Er det normalt at menn ikke slikker? 

 

Anonymkode: 02530...8af

De fleste slikker i følge google, men jeg vil ikke si det er unormalt å ikke gjøre det.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min tanke er at en mann vil slikke dama om han er interessert i henne. Dersom han ikke gjør så har han ingen langsiktig planer med henne. Mulig jeg tar feil altså . 

Anonymkode: 02530...8af

Jeg synes dette blir altfor kategorisk, med mindre det er en del av et mønster hvor han bare tenker på egne behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min tanke er at en mann vil slikke dama om han er interessert i henne. Dersom han ikke gjør så har han ingen langsiktig planer med henne. Mulig jeg tar feil altså . 

Anonymkode: 02530...8af

Dette blir bare tull. Det er gjennomgående i undersøkelser at menn vegrer seg mer mot oralsex på kvinner enn kvinner på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min tanke er at en mann vil slikke dama om han er interessert i henne. Dersom han ikke gjør så har han ingen langsiktig planer med henne. Mulig jeg tar feil altså . 

Anonymkode: 02530...8af

Du tar feil. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok de som synes det er ekkelt eller annet. Jeg kan være ærlig å si at jeg elsker å slikke! Er få ting som er mer deilig enn å få en dame til å vri seg i senga av nytelse. Pluss: digger smaken og følelsen av fitta :) 

Anonymkode: 9cbf3...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig liker jeg ikke å slikke. Jeg gjør det alikevel fordi det forventes. Men noen er bedre å slikke enn andre. Eksen min likte ikke å suge, så hun gjorde ikke det. Jeg tror alikevel att hun elsket meg.

 

Så å dra den konklusjonen att en som ikke gir oral er uinteressert den står for fall.

Anonymkode: 4e5b2...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2017 den 14.55, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig liker jeg ikke å slikke. Jeg gjør det alikevel fordi det forventes. Men noen er bedre å slikke enn andre. Eksen min likte ikke å suge, så hun gjorde ikke det. Jeg tror alikevel att hun elsket meg.

 

Så å dra den konklusjonen att en som ikke gir oral er uinteressert den står for fall.

Anonymkode: 4e5b2...848

Så du mener at eksen min var interessert i meg en stund selv om han ikke slikket? .. ja det kan jo være... Han sa før vi hadde sex at han elsket å slikke. Men da han skulle slikke så synes jeg at han var dårlig å slikke. Virket helt uerfaren, så det er godt mulig at han bare ikke likte å slikke i seg selv. Og at det ikke har med meg å gjøre. Jeg har ellers opplevd at flere elsker å slikke meg. Altså det motsatte. Men uansett : jeg ble jo usikker siden han dumpet meg tilslutt da. 

 

Anonymkode: 02530...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at eksen min var interessert i meg en stund selv om han ikke slikket? .. ja det kan jo være... Han sa før vi hadde sex at han elsket å slikke. Men da han skulle slikke så synes jeg at han var dårlig å slikke. Virket helt uerfaren, så det er godt mulig at han bare ikke likte å slikke i seg selv. Og at det ikke har med meg å gjøre. Jeg har ellers opplevd at flere elsker å slikke meg. Altså det motsatte. Men uansett : jeg ble jo usikker siden han dumpet meg tilslutt da. 

 

Anonymkode: 02530...8af

Jeg tenker litt enklere:

Da han ble sammen med deg var han tydeligvis interessert. 

Da han dumpet deg var han åpenbart ikke interessert lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tenker litt enklere:

Da han ble sammen med deg var han tydeligvis interessert. 

Da han dumpet deg var han åpenbart ikke interessert lenger.

Det skumle er hvordan interessen kan bare forsvinne. Kjedelige greier. 

Anonymkode: 02530...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skumle er hvordan interessen kan bare forsvinne. Kjedelige greier. 

Anonymkode: 02530...8af

Ja, det er tragisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Ja, det er tragisk. 

Jeg håper på at han bare brukte meg hele tiden. Håper på at han aldri var interessert, for det som er tragisk er at dersom interessen var der så skulle den bare helt forsvinne liksom... Det er den jeg sitter igjen med å ikke forstår. Og måten alt skjedde på, og det virket som om han var useriøs.. : jeg angrer virkelig på at jeg ikke trakk meg tilbake, for da hadde jeg sluppet å bli såret. Men sånn er livet. Det er vondt, men jeg forsøker å få livet til å gå videre. Mye bortkastet tid. 

Anonymkode: 02530...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at eksen min var interessert i meg en stund selv om han ikke slikket? .. ja det kan jo være... Han sa før vi hadde sex at han elsket å slikke. Men da han skulle slikke så synes jeg at han var dårlig å slikke. Virket helt uerfaren, så det er godt mulig at han bare ikke likte å slikke i seg selv. Og at det ikke har med meg å gjøre. Jeg har ellers opplevd at flere elsker å slikke meg. Altså det motsatte. Men uansett : jeg ble jo usikker siden han dumpet meg tilslutt da. 

 

Anonymkode: 02530...8af

Kan det være han var uerfaren, og trodde han likte å slikke? Men når han fikk muligheten så var det ikke det han trodde det var?

 

Jeg gledet meg til å slikke første gang jeg lå med ei dame, men det var nesten så jeg brakk meg.

Anonymkode: 4e5b2...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være han var uerfaren, og trodde han likte å slikke? Men når han fikk muligheten så var det ikke det han trodde det var?

 

Jeg gledet meg til å slikke første gang jeg lå med ei dame, men det var nesten så jeg brakk meg.

Anonymkode: 4e5b2...848

Jeg klarer ikke å tro at den fyren var uerfaren. I 40 årene..., sikkert et attraktivt utseende for å være i den alderen..., og så er han uerfaren med slikking? Han har hatt langt samboerforhold osv, men hvem vet... Eller kan det være at han aldri har likt slikking... eller var det noe med meg.. Jeg vet ikke. 

Men han var ikke god å slikke for å si det sånn. Han virket helt uerfaren ut på måten han gjorde det på... Han påsto før vi hadde sex at han elsket å slikke, og gledet seg til å slikke meg.. og så ender det med en gang slikking.. Han slikket på en helt klein måte... og etter det så slikket han meg aldri igjen. Jeg kan jo begynne å tro at jeg må ha smakt dårlig osv, men jeg har hørt og opplevd de som henger på som en klegg for å slikke meg... så jeg har opplevd det motsatte og. Og  fått høre at jeg smaker bra. Men jeg vet ikke... Vet ikke hva det var som gjorde det. Er ikke alt man får svaret på heller. Men det spiller ingen rolle. Fyren dumpet meg, fordi han ikke følte seg forelsket lenger tilslutt uansett. Men jeg vil ikke fokusere på at en mann må slikke meg for å være sammen med meg. Men såklart : jeg håper jo på en mann som vil slikke. 

Anonymkode: 02530...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men han var ikke god å slikke for å si det sånn. Han virket helt uerfaren ut på måten han gjorde det på... Han påsto før vi hadde sex at han elsket å slikke, og gledet seg til å slikke meg.. og så ender det med en gang slikking.. Han slikket på en helt klein måte... og etter det så slikket han meg aldri igjen.

Anonymkode: 02530...8af

Fyren kan jo hatt noen dårlige opplevelser med slikking i forkant av deg, men har bestemt seg for å prøve igjen og tar på seg en litt tøff maske, også for å imponere deg.

Så skrider han til verket og finner ut at, nei, det var ikke noe bedre denne gangen heller, dette er noe han rett og slett ikke takler og derfor gjør han det ikke igjen på eget initiativ. Kanskje har du gitt uttrykk for at han ikke var flink og kanskje har du vært litt sur over at han ikke har gjort det igjen? Kan skremme vannet av hvem som helst. Ta det ikke personlig, det er bare ikke alle menn som liker å slikke, på samme måte som mange kvinner ikke liker å suge eller å ha analsex. Synes nesten litt synd på de menn som ikke liker å slikke, det er tydeligvis opplest og vedtatt at det er noe alle menn skal elske herfra til månen! Men sånn er det ikke og det er en helt grei sak, mener nå jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...