Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
11 minutter siden, Mina1 skrev:

Du tror det samme skjer igjen? .... Altså at han kommer til å ignorere meg på nytt uten å prate etter sex slik som sist? ...Jeg frykter det samme også... 

Det er vanskelig å tro at han er noe bra person for meg når han kunne behandle meg slik så lenge. Og slik som han har behandlet meg var veldig vondt, og jeg klarer ikke helt å tro at han er noe bra for meg pga det... 

Han inviterte damer ut på forum foran nesen min.. Når han visste jeg så det, og gikk ut med de, mens han visste at jeg lå å hikset i gråt på sofaen... og ikke fikk svar på etterlysninger på mail... Jeg føler at det fins ingen bra unnskyldning for det... Men han sier at det gjorde han på trass... 

Godt mulig han gjorde det på trass. Med andre ord for å leke med følelsene dine. 

Det er ikke til å komme bort fra at han gjorde det slutt med deg. Forklaringen om at han hadde så sterke følelser henger ikke på greip.

Jeg tipper han liker å skifte litt mellom flere damer, og kanskje alltid være litt av og på. Alltid være åpne for noen nye. Det er det motsatte av å ha sterke og dype følelser. Det å gråte på telefonen i denne situasjonen ser jeg på som drama-queen-fakter i ordets rette forstand.

Mulig han tror på den ham selv sier. Mulig det holder noen måneder eller et år, men forvent kaos og drama. 

2 minutter siden, Mina1 skrev:

 Han sa da at jeg måtte love om han ignorerte meg på nytt(...) 

Legger dere planer for neste gang ham skal ignorere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Han gråter ikke for deg, han gråter for å få sex og så stikker han. Ser du virkelig ikke dette?

Tror du virkelig at han gråt for å få sex????? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

 Vent: dette har skjedd flere ganger enn 3, han har dratt fra meg minst 4-5 ganger for så å komme tilbake. 

Kan du være så snill å forklare meg helt seriøst hvorfor det skal bli noe helt annet denne 6. gangen!????? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Tror du virkelig at han gråt for å få sex????? 

Jepp. Han tenker kun på seg selv, ingen andre. Han er i stand til å gjøre ekstremt stygge ting og manipulere deg på verste vis for å få det som han vil. Og hvorfor ikke? Du kommer jo løpende tilbake bare han vifter med lillefingeren. Så har han en villig dame som han kan knulle og denge som han lyster en stund, så dukker kanskje en annen dame opp og han dumper deg. Ikke noe problem det - du sitter jo bare og venter på at han skal gå lei av sin nye erobring og komme tilbake igjen. For det gjør du jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gargamel skrev:

Godt mulig han gjorde det på trass. Med andre ord for å leke med følelsene dine. 

Det er ikke til å komme bort fra at han gjorde det slutt med deg. Forklaringen om at han hadde så sterke følelser henger ikke på greip.

Jeg tipper han liker å skifte litt mellom flere damer, og kanskje alltid være litt av og på. Alltid være åpne for noen nye. Det er det motsatte av å ha sterke og dype følelser. Det å gråte på telefonen i denne situasjonen ser jeg på som drama-queen-fakter i ordets rette forstand.

Mulig han tror på den ham selv sier. Mulig det holder noen måneder eller et år, men forvent kaos og drama. 

Legger dere planer for neste gang ham skal ignorere deg?

Han har ikke sagt noe om det nå. Men sist gang så satt vi på bussen ( pratet høyt foran folket, så jeg ble litt flau) , og han begynte da også å fortelle meg at en gang i tiden kom han mulig til å ignorere meg igjen.. og da måtte jeg ikke ta å sende mailer til han for de ville han gå til poltiet med igjen hvis jeg gjorde. Han gikk alltid til politi med etterlysningsmailer, og svarte ikke noe selv. Han bare sa noe stygge ord og så ignorerte helt etter hyggelige treff.... Og gikk til dem og sa at jeg sendte etterlysningsmailer til han.. Det er årsaken til at han igjen ikke fikk saken igjennom fordi poltiiet sa at han har manipulert opp til dette selv. Men han sier til meg at han gjorde alt av følelser, men jeg føler på meg at jeg ikke klarer å tro han anngående situasjonen med eksen i hjembygda fortsatt. Tror de har et slags forhold, og at han får rote på mens han er i norge, og derfor opererer han sånn. Han sier at jeg må endre tro om det for at vi kan treffes igjen.

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Dette kommer til å skje:

1. Dere møtes selv om hundre stk her sier at du ikke burde det. Fordi du dessverre er naiv og ikke skjønner bedre.

2. Dere har sex.

3. Etter et par uker skjer det samme som skjedde sist.

4. Du klager din nød her og føler deg dum. Livet ditt blir verre enn det var.

Reit: Minst 3 (for å skrive det sånn som det står på reseptene)

Reit: Minst tre...jeg tror jeg dør av latter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mina1 skrev:

 Han sier at jeg må endre tro om det for at vi kan treffes igjen.

Nok en gang - det er DU som må forandre deg for at han aller nådigst skal ta deg tilbake? *rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Jepp. Han tenker kun på seg selv, ingen andre. Han er i stand til å gjøre ekstremt stygge ting og manipulere deg på verste vis for å få det som han vil. Og hvorfor ikke? Du kommer jo løpende tilbake bare han vifter med lillefingeren. Så har han en villig dame som han kan knulle og denge som han lyster en stund, så dukker kanskje en annen dame opp og han dumper deg. Ikke noe problem det - du sitter jo bare og venter på at han skal gå lei av sin nye erobring og komme tilbake igjen. For det gjør du jo.

Jeg ble ganske forvirret av hele situasjonen ja. Var fullstendig forvirret. Det var årsaken til at jeg søkte opp han, eksen og alt på facebook for å se finne mer ut av hvorfor han opererte sånn. Men det har jeg stoppet med. Men nå kom han altså tilbake, og jeg forstår ingenting av hvordan den mannen i det hele tatt tenker. Noe jeg aldri har forstått. Jeg trodde jeg kjente han, og forklaringen hans høres jo grei i at han gjorde meg vondt fordi han hadde følelser... Men uansett: hvorfor i så lang tid? 

Han sier at han ikke vil ta av blokkeringen sin på facebook med det første. Men vil møtes igjen, og fortsette der vi slapp sist. Det samme har han gjort tidligere, og det samme gjorde han sist, for så at det gikk helt forferdelig.. med ignorering igjen osv. 

Han virker veldig godtroen på seg selv og... Og jeg har løpt ut for å møte han før når han sa at han tilgir meg, men denne gangen så vil jeg ikke gå i samme felle. Jeg vet at det er jo ikke bare han som skal tilgi meg. Jeg bør jo også få en unnskyldning, men han er veldig å peke på alt som er feil med meg, og det andre vil han ikke prate om. Veldig å peke på meg. 

Og æsj.. han har jo lagt med flere damer etter meg.... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg ble ganske forvirret av hele situasjonen ja. Var fullstendig forvirret. Det var årsaken til at jeg søkte opp han, eksen og alt på facebook for å se finne mer ut av hvorfor han opererte sånn. Men det har jeg stoppet med. Men nå kom han altså tilbake, og jeg forstår ingenting av hvordan den mannen i det hele tatt tenker. Noe jeg aldri har forstått. Jeg trodde jeg kjente han, og forklaringen hans høres jo grei i at han gjorde meg vondt fordi han hadde følelser... Men uansett: hvorfor i så lang tid? 

Han virker veldig godtroen på seg selv og... Og jeg har løpt ut for å møte han før når han sa at han tilgir meg, men denne gangen så vil jeg ikke gå i samme felle. Jeg vet at det er jo ikke bare han som skal tilgi meg. Jeg bør jo også få en unnskyldning, men han er veldig å peke på alt som er feil med meg, og det andre vil han ikke prate om. Veldig å peke på meg. 

Og æsj.. han har jo lagt med flere damer etter meg.... 

Du virker veldig opphengt i dette med hvem som unnskylder seg for hva. Det er helt fullstendig irrelevant.

Det som er relevant er hva han gjør. Og hva du gjør.

Han behandler deg som dritt. Du lar han gjøre det.

End of story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Caprioli skrev:

Du virker veldig opphengt i dette med hvem som unnskylder seg for hva. Det er helt fullstendig irrelevant.

Det som er relevant er hva han gjør. Og hva du gjør.

Han behandler deg som dritt. Du lar han gjøre det.

End of story.

Han hevder at han ikke behandler meg som dritt, og at å behandle meg slik han gjorde er noe som er normalt. Men jeg føler det motsatt, og er enig med deg i den.  Han liker å dominere og damer må bare høre på han og gjøre slik han ber de om , og da er han fornøyd sier han. Han sier at andre er flinkere til det, og de blir ikke sur om han plutselig finner ut at han vil ignorere de for alltid. Men jeg reagerte med å sende mail etter at han sa det sier han, og det er sykt synes han. Jeg har sagt unnskyld for det mange ganger, men endelig så sier han at det er greit..... 

Men okey: jeg føler at han driver å bare kjede-leker seg nå .... Mulig at han er desperat plutselig... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Han hevder at han ikke behandler meg som dritt, og at å behandle meg slik han gjorde er noe som er normalt. Men jeg føler det motsatt, og er enig med deg i den. 

Jeg kan skalle deg ned og si jeg ga deg en klem. Du velger selv om du stoler på din egen vurdering eller mitt utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Caprioli skrev:

Jeg kan skalle deg ned og si jeg ga deg en klem. Du velger selv om du stoler på din egen vurdering eller mitt utsagn.

Skal jeg følge mine indre magefølelser: de sier at han kun vil behandle meg som dritt!. 

Ja mine magefølelser sier at han faktisk er en psykopat. Sterke ord.. Men jeg ønsker jo å tro at egentlig bryr seg om meg, men jeg klarer ikke..

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Skal jeg følge mine indre magefølelser: de sier at han kun vil behandle meg som dritt, og at han kun brukte meg, og at han lyver om sine følelser for meg. Jeg må forsøke å følge magefølelsen i motsetning av hva jeg har klart pga følelser tidligere. 

Retta den for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Caprioli skrev:

Retta den for deg.

Det gjelder å ikke tenke med følelsene, men med fornuften ja...  Jeg har hele tiden bare ville gå etter følelsene, selv om magefølelsen og fornuften sier : Stopp!!! Fyren er ikke bra for deg!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Mina1 skrev:

Ja er jo utrolig flott at han tok kontakt og at han har savnet meg hele tiden. Viser at han har et godt hjerte :)

Jeg håper det smilefjeset betyr at du er ironisk? Har han ikke gjort enkelte ting som har overbevist deg om at du ikke skal tro på alt han sier?

1 time siden, Mina1 skrev:

Føler meg i syvende himmel. Wow... Han har tenkt og drømt om meg hver dag siden han gikk.... Og det at han ignorerte meg rett etter sex var fordi han hadde innerst inne for mye følelser. Og derfor inviterte han andre damer ut på forum foran øynene mine for å plage meg pga sin egentlige interesse for meg... 

Da forstår jeg hva følelsene gjorde med han. Han ble slik av følelser for meg. De var for sterke. 

Beklager, men det der ser ut som et sitat fra en veldig dårlig ukebladnovelle.

Du glemte å "forklare" hvorfor han blandet inn politiet. Det lå kjærlighet og varme følelser bak det også, kanskje?

Jorden kaller, Mina. Det der er manipulasjon. Jeg begynner å lure på om du er beruset, oppmerksomhetssyk eller bare veldig naiv. Uansett kan det hjelpe å sove på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var så ukontaktbar etter bruddet, at jeg faktisk trodde at det har begått et overgrep mot relasjonen av gigantisk målestokk, for å fortjene en slik kald og kynisk skulder fra han. Jeg ønsket å finne ut av det og forsøkte å spørre han om hva det var.. men han svarte ikke. Bare logget alt. Jeg spurte etter en eneste samtale om det.. Han svarte ikke... og den følelsen orker jeg ikke å sitte i igjen. Nei.. det var så vondt, forvirrende og jeg følte meg så oppgitt. Jeg tenkte hele tiden at han mulig ville komme tilbake siden han hadde gjort det før, og jeg satt å ventet på at han skulle komme.. Tilslutt ga jeg opp, men allikevel var jeg både sint, oppgitt og trist over det som hadde skjedd, men så at dette var jo ikke bare min skyld. Jeg kunne ikke gjøre mer når han ikke ville prate. Og så det slik. 

Alt av skam, og skyld, følte jeg ble lastet over på meg alene for så å ignorere.Han kallte meg patetisk løgner, og ønsket meg til helvete, for så å ignorere og lagre alle forsøk på å få pratet ut om dette på mail. Det var vanskelig.. Og jeg ønsker ikke å oppleve det igjen.... Jeg vet ikke om han er sånn gennerellt for han sier at han er veldig opptatt av vennlighet og høflighet, og å behandle andre med verdighet... Derfor tenker jeg iblant: er han mulig en bra person? osv... Eksamboeren hans skryter veldig av han på facebook alltid... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Han var så ukontaktbar etter bruddet, at jeg faktisk trodde at det har begått et overgrep mot relasjonen av gigantisk målestokk, for å fortjene en slik kald og kynisk skulder fra han. 

Alt av skam, og skyld, følte jeg ble lastet over på meg alene for så å ignorere.Han kallte meg patetisk løgner, og ønsket meg til helvete, for så å ignorere og lagre alle forsøk på å få pratet ut om dette på mail. Det var vanskelig.. Og jeg ønsker ikke å oppleve det igjen. 

Hvorfor lager du drama med å starte denne tråden da? Jeg skjønner ingen ting!

Anonymkode: 306b8...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lager du drama med å starte denne tråden da? Jeg skjønner ingen ting!

Anonymkode: 306b8...851

Jeg prater om det fordi jeg elsket den jeg trodde han var, og vet ikke om jeg skal ta å tilgi han, og treffe han igjen. Jeg vet ikke. Jeg driter i om jeg lager drama med å starte en slik tråd, for jeg skriver bare om mine følelser... om dette.. Jeg elsket den jeg trodde han var, og er forvirret om hvem han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
22 minutter siden, Mina1 skrev:

Tror du virkelig at han gråt for å få sex????? 

Jeg tror ikke det er så enkelt, men jeg tenker det er store fakter med lite substans.

En annen fiks liten detalj fra McDrama: Hvorfor gir ham deg en tidsfrist til 11 i morgen? Har han flere tilbud på hånden eller er det bare en måte å være dramatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...