Gå til innhold

Krystallsyke...akutt eller snikende?


bibben

Anbefalte innlegg

Kommer krystallsyke som et «takras» eller kan det komme snikende?

Jeg føler meg rar og innestengt i hodet. Hører liksom trykklyder som fra et innestengt rom, som om jeg er polstret av bomull.

Bølger av svimmelhet. Føler behov for ro og forutsigbarhet rundt meg.

Kan dette være krystallsyke i anmarsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, bibben skrev:

Kommer krystallsyke som et «takras» eller kan det komme snikende?

Jeg føler meg rar og innestengt i hodet. Hører liksom trykklyder som fra et innestengt rom, som om jeg er polstret av bomull.

Bølger av svimmelhet. Føler behov for ro og forutsigbarhet rundt meg.

Kan dette være krystallsyke i anmarsj?

Mer nærliggende å først tenke på den kroniske sykdommen du allerede lider av. Er du tilstrekkelig godt medisinert?

Anonymkode: dd194...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke dette høres ut som krystallsyke. Jeg gikk og var svimmel nå i høst, og kom meg etter hvert til legen. Det var trolig krystallsyke, kombinert med noe annet, men jeg har ikke vært svimmel etter det legebesøket - så det hjalp å gå til legen :D

For meg var det som å være fyllesjuk - hele rommet snurret - i samme retning hver gang. Kunne få det både stående og liggende - helt plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskelilje + AB x 2:

Tusen takk for svar. Jeg har nå forsøkt å øke medisineringen noe og så venter jeg og ser om det gir virkning.

Jeg forstår at disse symptomene altså ikke har noe med krystallsyke å gjøre, men siden det kjennes som å være noe inne i hodet et sted, liksom rundt særlig høyre øre og i tillegg svimmelhet så tenkte jeg i den retningen.

Ønsker dere alle tre en god dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...