Gå til innhold

Ambulerende tjenester


Trine

Anbefalte innlegg

Men det som er så rart, er at jeg av og til lurer på om jeg faktisk har diagnosa, med tanke på hvor mange av kriteria jeg faktisk ikke innfrir.. Det jeg egentlig sliter med er mer sånn tvangstanker, detaljfokus og at jeg er regelstyrt og sliter med det sosiale, og har hatt ganske kraftige aggresjonsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Jokke89 skrev:

Men det som er så rart, er at jeg av og til lurer på om jeg faktisk har diagnosa, med tanke på hvor mange av kriteria jeg faktisk ikke innfrir.. Det jeg egentlig sliter med er mer sånn tvangstanker, detaljfokus og at jeg er regelstyrt og sliter med det sosiale, og har hatt ganske kraftige aggresjonsproblemer.

Sannsynligvis aspergers det.

Anonymkode: 730d2...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en relativt mild grad, vel og merke.. Det veit jeg at jeg har og... Likevel så er jeg ufør.. Ganske trist... Men ikke alltid man kan styre livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jokke89 skrev:

I en relativt mild grad, vel og merke.. Det veit jeg at jeg har og... Likevel så er jeg ufør.. Ganske trist... Men ikke alltid man kan styre livet

Lite å gjøre noe med det. En får bare kose seg så godt en kan.

Anonymkode: 730d2...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
12 timer siden, Jokke89 skrev:

Greier meg fint i hyggelige lag jeg, så lenge jeg har litt innabords ;) Neida, skal ikke fleipe, men jeg greier å være sosial med personer jeg er trygg på. Familie og sånn.. Mamma, pappa, søstra mi, søskenbarn og sånn... Kan til nød greie andre personer og om kjemien er der ;) 

Ja, jeg har det også hyggelig sosialt med folk jeg er på nett med. Nær familie, og noen få venner der jeg bodde før. Men helst ikke så mange samtidig, selv når det er familie. Alkohol gjør jo noe med angsten, men jeg drikker ikke lenger. Jeg har dårlig erfaring med å prate for mye og ta for stor plass og føle meg som en dust etterpå, selv når de jeg var sammen med påstod at jeg aldri gjorde noe galt. Jeg var bare "normalt hyggelig og utadvendt". Men det er jo ikke normalt for meg, så ellers takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Ja, jeg har det også hyggelig sosialt med folk jeg er på nett med. Nær familie, og noen få venner der jeg bodde før. 

Heldige dere da. Jeg faller utenfor i absolutt alle sosiale settinger. Det er ganske deprimerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...