Gå til innhold

Mina1/film.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    48

  • påskelilje

    2

  • laban

    1

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så denne og ble veldig trist, det er vel drama men den var bra. 

 

Tusen tusen takk stjernestøv :) Nå ble jeg glad , for jeg har ikke hatt filmer å se på i det siste .Takker så mye for tipset. Skal se den!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Tusen tusen takk stjernestøv :) Nå ble jeg glad , for jeg har ikke hatt filmer å se på i det siste .Takker så mye for tipset. Skal se den!!! 

Bare hyggelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare hyggelig :) 

Dersom jeg kommer på eller finner en god film så skal du få tips av meg og :) . Jeg må se den filmen du kom med. Tenker at det kan være en film for meg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Dersom jeg kommer på eller finner en god film så skal du få tips av meg og :) . Jeg må se den filmen du kom med. Tenker at det kan være en film for meg ;) 

Ok det er flott :) Ja jeg liker den type film også, ble bare så urolig og trist nå. Lett påvirkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok det er flott :) Ja jeg liker den type film også, ble bare så urolig og trist nå. Lett påvirkelig. 

uffda... .. ja jeg er også lett påvirkelig type.. Blir utrolig lett påvirket av å se følelsesmessige filmer. Der er vi like. Vet ikke om det har med at jeg har OCD, og angst og er et følelsesmessig menneske å gjøre, men jeg tar lett til tårene i rørende filmer. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mina1 skrev:

uffda... .. ja jeg er også lett påvirkelig type.. Blir utrolig lett påvirket av å se følelsesmessige filmer. 

Ja måtte ta vival jeg og legge meg ned, håper det går over. Men du ser nå det når du ser filmen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja måtte ta vival jeg og legge meg ned, håper det går over. Men du ser nå det når du ser filmen :) 

Ja tror meg og deg er ganske følsomme mennesker... og tenker mye.. tenker mye på andre mennesker osv... Og det er derfor slike filmer blir sikkert litt tunge for oss.. Men skal se på den nå... men håper jeg ikke blir deprimert. Håper det går bra med deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ja tror meg og deg er ganske følsomme mennesker... og tenker mye.. tenker mye på andre mennesker osv... Og det er derfor slike filmer blir sikkert litt tunge for oss.. Men skal se på den nå... men håper jeg ikke blir deprimert. Håper det går bra med deg :) 

Ja det er nok den følsomheten, tror jeg må prøve å se på noe annet...fikk masse tanker og ble rar i hodet ;) Lykke til med filmen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ser den er dansk, men er den norsk tekstet? :) 

Ja er norsk tekstet, ellers kunne ikke jeg sett den. Forstår ikke dansk jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er nok den følsomheten, tror jeg må prøve å se på noe annet...fikk masse tanker og ble rar i hodet ;) Lykke til med filmen :) 

Takk :) Jeg må se om jeg klarer å se den. Jeg håper ikke jeg får så mye tanker. Har drukket to pils for å roe ned hodet mitt i kveld. Jeg har ikke drukket noe alkohol siden lørdag, og lot meg selv få lov til å ta to pils i dag og det roer ned tankekjøret mitt slik at jeg får slappe litt av. Men er jo feil å bruke pils til å stoppe hodet for å tenke sånn.... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja er norsk tekstet, ellers kunne ikke jeg sett den. Forstår ikke dansk jeg :) 

samme her :) forstår ikke dansk ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Takk :) Jeg må se om jeg klarer å se den. Jeg håper ikke jeg får så mye tanker. Har drukket to pils for å roe ned hodet mitt i kveld. Jeg har ikke drukket noe alkohol siden lørdag, og lot meg selv få lov til å ta to pils i dag og det roer ned tankekjøret mitt slik at jeg får slappe litt av. Men er jo feil å bruke pils til å stoppe hodet for å tenke sånn.... ;) 

Ok :) Ja hadde jeg ikke fått vival hadde jeg drukket cider ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Ja hadde jeg ikke fått vival hadde jeg drukket cider ;) 

er vival en god medisin? Mulig jeg heller burde fått noe medisin som hjalp meg .... Jeg er så full i tankekjør, men er bedre i dag enn jeg har vært den siste uken :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

er vival en god medisin? Mulig jeg heller burde fått noe medisin som hjalp meg .... Jeg er så full i tankekjør, men er bedre i dag enn jeg har vært den siste uken :) 

Vival tar toppene av uroen/angsten, men den tar ikke tankekjøret. Jeg må bare ha det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vival tar toppene av uroen/angsten, men den tar ikke tankekjøret. Jeg må bare ha det :) 

ja du har noe av det samme som meg med tanker som du ikke får stoppet? .. Jeg har det helt intenst i blant, men pilsen tar tankekjøret ... men kan jo ikke bare drikke pils :D hehe huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

ja du har noe av det samme som meg med tanker som du ikke får stoppet? .. Jeg har det helt intenst i blant, men pilsen tar tankekjøret ... men kan jo ikke bare drikke pils :D hehe huff

Ja, kanskje jeg skal prøve meg på alkohol jeg og? ;) Sykepleieren sa at vival og alkohol hadde samme virkning, men jeg er ikke helt enig i det da. Kan bli urolig og jeg av alkohol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, kanskje jeg skal prøve meg på alkohol jeg og? ;) Sykepleieren sa at vival og alkohol hadde samme virkning, men jeg er ikke helt enig i det da. Kan bli urolig og jeg av alkohol. 

Jeg blir mer urolig av rødvin. Men når jeg drikker Carlsberg, eller heineken eller billig øl fra Rema så blir jeg plutselig mye gladere og får roet ned. Slipper å få all pratingen inni hodet mitt... Jeg har et hode som prater med seg selv inni der, og spør seg selv om igjen og om igjen om det samme.. sirkel-spinn ;) . Men når jeg drikker øl så blir det slik at hodet mitt bare sier: jaja... ikke bry deg.. ikke bry deg, og slapp av mina ;) . Mye bedre :D hehe

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg blir mer urolig av rødvin. Men når jeg drikker Carlsberg, eller heineken eller billig øl fra Rema så blir jeg plutselig mye gladere og får roet ned. Slipper å få all pratingen inni hodet mitt... Jeg har et hode som prater med seg selv inni der, og spør seg selv om igjen og om igjen om det samme.. sirkel-spinn ;) . Men når jeg drikker øl så blir det slik at hodet mitt bare sier: jaja... ikke bry deg.. ikke bry deg, og slapp av mina ;) . Mye bedre :D hehe

Ok, skal jammen prøve med cider en dag ;) Øl liker jeg ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...