Gå til innhold

Mina1/film.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, skal jammen prøve med cider en dag ;) Øl liker jeg ikke :) 

Er deilig å prøve en gang i blant. Jeg forsøker å roe meg ned iblant på den måten at jeg drikker noe med alkohol i.. Men ikke hele tiden altså men bare om helgene, og av og til får jeg lov foreks en gang midt i uken hvis jeg ikke har drikket lite i helgen. :) .  Jeg slipper da alle de tankene som hodet popper opp med. Den knekker de ;) . Det hjelper å drikke kun en boks eller to , men ikke drikke for mye.. for da blir man bare dårlig istedet. Men å drikke et eller to glass vin, cider eller øl er godt synes jeg for tankene. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    48

  • påskelilje

    2

  • laban

    1

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Er deilig å prøve en gang i blant. Jeg forsøker å roe meg ned iblant på den måten at jeg drikker noe med alkohol i.. Men ikke hele tiden altså men bare om helgene, og av og til får jeg lov foreks en gang midt i uken hvis jeg ikke har drikket lite i helgen. :) .  Jeg slipper da alle de tankene som hodet popper opp med. Den knekker de ;) 

Ok, har vært litt redd for å drikke alkohol jeg, redd for å komme på et lavere plan. Sånn tenker jeg om det :) Noen ganger før har det dratt meg ned og jeg har blitt skikkelig redd, men kanskje det kommer an på hva jeg drikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, har vært litt redd for å drikke alkohol jeg, redd for å komme på et lavere plan. Sånn tenker jeg om det :) Noen ganger før har det dratt meg ned og jeg har blitt skikkelig redd, men kanskje det kommer an på hva jeg drikker. 

Lurt å være forsiktig. Det er ikke bra hvis det drar deg ned. Ja, det har noen ganger dratt meg og ned, men jeg blir som oftest mer avslappet av det, og føler meg friskere av det, men det spørs hva jeg drikker for å si det sånn. 
Husker da jeg var på ferie så kjøpte jeg en rød jordbærfruktdrink på en måte med alkohol i.  Og jeg følte meg skikkelig dårlig etter den, og langt nede og full i panikk. Så noen drinker kan ha motsatt effekt .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Lurt å være forsiktig. Det er ikke bra hvis det drar deg ned. Ja, det har noen ganger dratt meg og ned, men jeg blir som oftest mer avslappet av det, og føler meg friskere av det, men det spørs hva jeg drikker for å si det sånn. 
Husker da jeg var på ferie så kjøpte jeg en rød jordbærfruktdrink på en måte med alkohol i.  Og jeg følte meg skikkelig dårlig etter den, og langt nede og full i panikk. Så noen drinker kan ha motsatt effekt .... 

Kanskje øl virker best da? Bedre enn cider? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kanskje øl virker best da? Bedre enn cider? 

Jeg forsøkte en stund med cider og, men øl virket bedre på meg... Men det kan sikkert være forskjellig fra person til person... 

Men jeg husker i sommer da jeg forsøkte en søt alkoholdrikk.. den var sinnsykt god,... men jeg ble skikkelig deppa inni hodet av den ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg forsøkte en stund med cider og, men øl virket bedre på meg... Men det kan sikkert være forskjellig fra person til person... 

Men jeg husker i sommer da jeg forsøkte en søt alkoholdrikk.. den var sinnsykt god,... men jeg ble skikkelig deppa inni hodet av den ;) 

Kanskje jeg skal prøve øl da, kan kanskje lære meg å like det igjen. Bare drakk så mye av det i min ungdom, fikk det i vranghalsen hehe :D Men likte det jo en gang. Skal prøve med cider først, trenger å bli bedøvd i hodet hehe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Kanskje jeg skal prøve øl da, kan kanskje lære meg å like det igjen. Bare drakk så mye av det i min ungdom, fikk det i vranghalsen hehe :D Men likte det jo en gang. Skal prøve med cider først, trenger å bli bedøvd i hodet hehe ;) 

Ja, håper det hjelper for deg med en boks eller to med cider eller øl. For meg så er det som å tømme hode fra bekymringer, og så blir pusten roligere, og hjertet jobber ikke på spreng lenge.. Jeg har så mye hjertebank. Jeg blir mer avslappet, og jeg får en avslappet følelse som preger kroppen min i noen dager etterpå. Altså kroppen blir roligere i noen dager etterpå, og jeg slipper alt angstkjøret for en stund. :) . Så for meg er det en beroliggende effekt. Men man må ikke drikke det ofte, : kun en gang eller to i uken slik at man ikke blir alkoholiker ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, håper det hjelper for deg med en boks eller to med cider eller øl. For meg så er det som å tømme hode fra bekymringer, og så blir pusten roligere, og hjertet jobber ikke på spreng lenge.. Jeg har så mye hjertebank. Jeg blir mer avslappet, og jeg får en avslappet følelse som preger kroppen min i noen dager etterpå. Altså kroppen blir roligere i noen dager etterpå, og jeg slipper alt angstkjøret for en stund. :) . Så for meg er det en beroliggende effekt. Men man må ikke drikke det ofte, : kun en gang eller to i uken slik at man ikke blir alkoholiker ;) 

Ja skal prøvde det, kanskje i morgen eller lørdag. Kan ikke drive å ta så masse vival heller, plutselig får jeg ikke mer. Må jo ha noe å roe meg på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, håper det hjelper for deg med en boks eller to med cider eller øl. For meg så er det som å tømme hode fra bekymringer, og så blir pusten roligere, og hjertet jobber ikke på spreng lenge.. Jeg har så mye hjertebank. Jeg blir mer avslappet, og jeg får en avslappet følelse som preger kroppen min i noen dager etterpå. Altså kroppen blir roligere i noen dager etterpå, og jeg slipper alt angstkjøret for en stund. :) . Så for meg er det en beroliggende effekt. Men man må ikke drikke det ofte, : kun en gang eller to i uken slik at man ikke blir alkoholiker ;) 

Har sett litt på within nå på netflix, ser resten i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sett litt på within nå på netflix, ser resten i morgen. 

Jeg ble trøtt etter pilsen ;) . Begynte å se på filmen men var så trøtt, men må se den i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg ble trøtt etter pilsen ;) . Begynte å se på filmen men var så trøtt, men må se den i morgen :) 

Ok :) Deilig å være trøtt da :) Håper jeg blir trøtt snart, vil sove hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Deilig å være trøtt da :) Håper jeg blir trøtt snart, vil sove hehe :D 

Ja med å drikke to pils stjernestøv: så ble jeg ganske fort trøtt. Sov som en stein gjennom hele natten, men jeg drømte mye mareritt i natt... Men var virkelig glad da jeg våknet og forsto at det bare vare mareritt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja med å drikke to pils stjernestøv: så ble jeg ganske fort trøtt. Sov som en stein gjennom hele natten, men jeg drømte mye mareritt i natt... Men var virkelig glad da jeg våknet og forsto at det bare vare mareritt. :) 

Godt du fikk sove da :) Syns ikke stesolid er lik vival jeg, fikk jo det sist. Det er noe dritt hehe :D Vondt med mareritt da :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Godt du fikk sove da :) Syns ikke stesolid er lik vival jeg, fikk jo det sist. Det er noe dritt hehe :D Vondt med mareritt da :( 

Ja jeg hadde et grusomt mareritt stjernestøv. Verste mareritt man kan drømme. Verste var at alt opplevdes virkelig når man drømmer, og så våkner jeg og blir superglad når jeg oppdager at det bare var en drøm. Dette var mitt livs verste mareritt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ja jeg hadde et grusomt mareritt stjernestøv. Verste mareritt man kan drømme. Verste var at alt opplevdes virkelig når man drømmer, og så våkner jeg og blir superglad når jeg oppdager at det bare var en drøm. 

Ja det er skrekk og gru :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er skrekk og gru :o 

ja jeg våknet og ble veldig lettet og glad for at det ikke var sant. Alt virket levende ut og sant i drømmen, og når man er i drømmen så tror man jo på det... og når jeg våknet så var det bare Yessss.. det er ikke sant ,, jippi.... 

Kan si deg at du kan bare tenke deg til hva jeg drømte om. Min livs verste drøm. Tenker på de som opplever det jeg drømte om... må være helt forferdelig... Jeg drømte om det verste som jeg kunne oppleve i mitt liv. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

ja jeg våknet og ble veldig lettet og glad for at det ikke var sant. Alt virket levende ut og sant i drømmen, og når man er i drømmen så tror man jo på det... og når jeg våknet så var det bare Yessss.. det er ikke sant ,, jippi.... 

Kan si deg at du kan bare tenke deg til hva jeg drømte om. Min livs verste drøm. Tenker på de som opplever det jeg drømte om... må være helt forferdelig... 

Ja noen ganger får man en titt inn i andres liv i mareritt/drømmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja måtte ta vival jeg og legge meg ned

Tar du vival fordi en film gjør inntrykk på deg?  Er ikke det en medisin man bør - eh - "spare" til en større påkjenning?

Ikke ta spørsmålet ille opp, jeg har egentlig ikke peiling, altså.  Det ville bare aldri falt meg inn å se ferdig en film jeg tålte så dårlig at jeg måtte ta piller.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Tar du vival fordi en film gjør inntrykk på deg?  Er ikke det en medisin man bør - eh - "spare" til en større påkjenning?

Ikke ta spørsmålet ille opp, jeg har egentlig ikke peiling, altså.  Det ville bare aldri falt meg inn å se ferdig en film jeg tålte så dårlig at jeg måtte ta piller.    

Det hadde med mitt liv å gjøre og jeg fikk flash backs, det var derfor jeg ble så urolig og klarte ikke riste det av meg. Ble veldig urolig, ikke bare litt og syns ikke de pillene virket på det. Det var en vanlig film men veldig dyp, jeg tåler visst ikke sånne. Tåler bare thrillere jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja noen ganger får man en titt inn i andres liv i mareritt/drømmer. 

Ja, det gjør man. Jeg drømte om det å miste de man er glad i til døden. Helt forferdelig, og tenkte på de som opplever det. Se et familiemedlem drukne uten at man klarer å redde det. Helt grusomt. Så kom på å tenke på de stakkars menneskene som må gjennom noe sånnt. Man får et innblikk i blant via drømmene om hvordan ting kan oppleves. Men jeg var lettet av at jeg våknet, og at det kun var en drøm. Tenker på de som må igjennom slike ting. Da betyr datingen min, mannfolk, og alt annet ingenting i henhold til hvor vondt det ville vært å miste de aller viktigste i livet mitt. Man våkner opp. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...