Gå til innhold

Mina1/film.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er jo også en kjent sak at angst er ikke bare noe man ofte klarer å kvitte seg med. Jeg ser at jeg er bedre i perioder. Men hvis det er noe jeg gruer meg til så kommer det. 

Nå var det den turen: jeg ville gjerne gått på den turen, men været er ikke så fint heller, og jeg er litt stresset med den vennen fordi jeg føler at han er interessert i meg, og jeg er redd at han skal forsøke seg på meg fysisk uten at jeg er klar for det ;) . Huff, alt man kan tenke på... 

Ok ;) Ikke bare bare da nei, kjedelig hvis han prøver seg hvis du ikke er interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    48

  • påskelilje

    2

  • laban

    1

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Du må ha lykke til i besøket. Jeg synes at du er flink å komme deg ut å sosialisere deg :) 

Takk for det :) Ja har blitt mye i det siste og det tar på, men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok ;) Ikke bare bare da nei, kjedelig hvis han prøver seg hvis du ikke er interessert. 

Ja, jeg synes at han er hyggelig, og har lyst å gå på tur med han som en venn, men jeg er ikke klar for at han skal prøve seg på meg ;) . Og det er jo det som er vanskelig: å avvise han.. såre han om han gjør.. osv.... 

Du vet sikkert hvordan det er å trives med å prate med en person, trives med å ha en person som venn, men frykten om den personen forsøker seg når man ikke er klar for det er jo der.... Jeg liker han kjempegodt som venn, men jeg er ikke helt klar for noe mer... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, jeg synes at han er hyggelig, og har lyst å gå på tur med han som en venn, men jeg er ikke klar for at han skal prøve seg på meg ;) . Og det er jo det som er vanskelig: å avvise han.. såre han om han gjør.. osv.... 

Ja ikke alltid så lett det der han må nå tåle avvisning, kan jo ikke bare late som om :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja ikke alltid så lett det der han må nå tåle avvisning, kan jo ikke bare late som om :) 

Synes du det er dårlig gjort av meg å gå turer uten noe mer med en mann som jeg ikke vil  ha noe fysisk med ennå? . 

Noen vil vel si det er dårlig gjort, men jeg har lyst å gå turer med han og bli kjent med han som en venn, fordi jeg liker måten han prater på og er på, men jeg har ikke lyst på noe fysisk ennå..... Huff for et dilemma ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Synes du det er dårlig gjort av meg å gå turer uten noe mer med en mann som jeg ikke vil  ha noe fysisk med ennå? . 

Noen vil vel si det er dårlig gjort, men jeg har lyst å gå turer med han og bli kjent med han som en venn, fordi jeg liker måten han prater på og er på, men jeg har ikke lyst på noe fysisk ennå..... Huff for et dilemma ;) 

Nei det syns jeg ikke, den jeg skal besøke i dag er en mann...kunne ikke tenkt meg noe mer så vi er venner. Men han skrev en gang at hvis jeg ikke hadde hatt samboer ville han prøvd seg, lenge siden det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei det syns jeg ikke, den jeg skal besøke i dag er en mann...kunne ikke tenkt meg noe mer så vi er venner. Men han skrev en gang at hvis jeg ikke hadde hatt samboer ville han prøvd seg, lenge siden det nå. 

Ja, for jeg har lyst å gå på tur med han, som en venn. Jeg traff han første gangen på tinder. Men vi ble enig i å gå litt turer sammen, og gjøre ting som venner, men jeg er redd at siden jeg traff han på den måten at han vil noe mer. Men man må jo få lov å være venner å lenge man vil. Jeg vil ikke gå videre ennå. Jeg sier ikke at det er utenkelig... men jeg vil bli mer kjent :) Jeg vil ha mulighetene åpne, og jeg vil ikke verken kysse eller ha sex med en før jeg vet det er helt riktig. Det for å ikke såre noen også., og fordi jeg vil ha det sånn :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, for jeg har lyst å gå på tur med han, som en venn. Jeg traff han første gangen på tinder. Men vi ble enig i å gå litt turer sammen, og gjøre ting som venner, men jeg er redd at siden jeg traff han på den måten at han vil noe mer. Men man må jo få lov å være venner å lenge man vil. Jeg vil ikke gå videre ennå. Jeg sier ikke at det er utenkelig... men jeg vil bli mer kjent :) Jeg vil ha mulighetene åpne, og jeg vil ikke verken kysse eller ha sex med en før jeg vet det er helt riktig. Det for å ikke såre noen også., og fordi jeg vil ha det sånn :) . 

Det er rart det der, menn vil ofte noe mer har jeg merket. Ikke nå, jeg er ikke attraktiv nå lenger. Big mama nr 1 :) Men vil slanke meg da, men vil ikke noe mer med menn fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er rart det der, menn vil ofte noe mer har jeg merket. Ikke nå, jeg er ikke attraktiv nå lenger. Big mama nr 1 :) Men vil slanke meg da, men vil ikke noe mer med menn fordet.

Skal mye til for at jeg vil ha noe mer med en mann, og de må tåle å være venner uten noe mer ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er rart det der, menn vil ofte noe mer har jeg merket. Ikke nå, jeg er ikke attraktiv nå lenger. Big mama nr 1 :) Men vil slanke meg da, men vil ikke noe mer med menn fordet.

Du er garantert fin som den du er :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Er ikke det nå nei :) Dessverre! 

Jeg gikk en tur med den kompisen min, og heldigvis så forsøkte han seg ikke :) . Han sa seg enig i at vi kan være venner og gå turer iblant osv. Det er jo veldig kjekt. Jeg ser på han som en hyggelig venn. Men jeg var bare redd for at han kunne forsøke seg på noe mer. Men heldigvis ikke. Som du sier: du har jo en mannlig venn, og jeg fant ut at jeg kan jo være venner med folk uten at det betyr at vi må holde på med mer enn det. 

Jeg var glad for at jeg kom meg ut. Nå er jeg tryggt hjemme igjen haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Er ikke det nå nei :) Dessverre! 

Du er garantert fin som du er stjernestøv. :) . Jeg føler meg ikke så fin selv, men det med tanke på min bad erfaring med menn. Virker som om de tar så lett på meg... Akkurat som om jeg er bare noe de kan kaste i bosset veldig lett. ;) . hehe. Men men jeg er den jeg er og jeg mener at vi alle er fin nok som vi er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg gikk en tur med den kompisen min, og heldigvis så forsøkte han seg ikke :) . Han sa seg enig i at vi kan være venner og gå turer iblant osv. Det er jo veldig kjekt. Jeg ser på han som en hyggelig venn. Men jeg var bare redd for at han kunne forsøke seg på noe mer. Men heldigvis ikke. Som du sier: du har jo en mannlig venn, og jeg fant ut at jeg kan jo være venner med folk uten at det betyr at vi må holde på med mer enn det. 

Jeg var glad for at jeg kom meg ut. Nå er jeg tryggt hjemme igjen haha. 

Ok, bra du kom deg ut :) Jeg er nettopp kommet hjem fra besøk, ble litt dårlig og fjern og de forsvant inn i masse lys...men trygt hjemme nå :) 

Bra dere kan være venner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Du er garantert fin som du er stjernestøv. :) . Jeg føler meg ikke så fin selv, men det med tanke på min bad erfaring med menn. Virker som om de tar så lett på meg... Akkurat som om jeg er bare noe de kan kaste i bosset veldig lett. ;) . hehe. Men men jeg er den jeg er og jeg mener at vi alle er fin nok som vi er. 

Ja vi er den vi er, sant det :) Dumt de har behandlet deg så dårlig. Har bare vært i et forhold jeg, det har hatt sine opp og nedturer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok, bra du kom deg ut :) Jeg er nettopp kommet hjem fra besøk, ble litt dårlig og fjern og de forsvant inn i masse lys...men trygt hjemme nå :) 

Bra dere kan være venner :) 

Ja, jeg har blitt behandlet så dårlig i det siste forholdet, og av en del andre menn før, at jeg har funnet ut at det er viktig å ta vare på det positive. Den fyren jeg gikk tur med er ikke min type mann, men jeg synes at han er utrolig hyggelig, og jeg trives å gå tur med han. Han får meg til å føle meg vel. Ja, bra at vi kan være venner uten at det forventes sex itillegg eller noe mer. :) . 

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja vi er den vi er, sant det :) Dumt de har behandlet deg så dårlig. Har bare vært i et forhold jeg, det har hatt sine opp og nedturer. 

Jeg synes at du er heldig som har hatt kun et forhold, for det er mye bedre det enn å bli såret hele tiden. Jeg synes det med datingen også er tøfft, for det er kjipt hver gang man får en avvisning, og man ønsker jo tryggheten og en følelse av å føle seg vel. Men jeg har funnet ut at jeg får bare ta vare på de som er der for meg som venner, og så får jeg også se om det er en eller annen som før eller siden kan dukke opp og klaffe som noe mer. De som jeg har til venner kan jo bli en kjæreste med tiden, man vet jo aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

 

Jeg synes at du er heldig som har hatt kun et forhold, for det er mye bedre det enn å bli såret hele tiden. Jeg synes det med datingen også er tøfft, for det er kjipt hver gang man får en avvisning, og man ønsker jo tryggheten og en følelse av å føle seg vel. Men jeg har funnet ut at jeg får bare ta vare på de som er der for meg som venner, og så får jeg også se om det er en eller annen som før eller siden kan dukke opp og klaffe som noe mer. De som jeg har til venner kan jo bli en kjæreste med tiden, man vet jo aldri. 

Har blitt mye såret av han jeg, har grått masse både dag og natt opp igjennom. Følt han forstod meg ikke osv, vi kranglet mye i yngre alder. Vi hadde et Helvete, nå er vi godt voksne og ferdig med sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Har blitt mye såret av han jeg, har grått masse både dag og natt opp igjennom. Følt han forstod meg ikke osv, vi kranglet mye i yngre alder. Vi hadde et Helvete, nå er vi godt voksne og ferdig med sånt. 

Ja, det er ikke lett å være i forhold alltid heller. Jeg ble mye såret av min ekssamboer som jeg levde med i 16 år også. Vet hvordan det er. Det var mye tårer, og mye vondt selv om jeg hadde en samboer den gang. Så det er ikke alltid rosenrødt i forhold heller. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja, det er ikke lett å være i forhold alltid heller. Jeg ble mye såret av min ekssamboer som jeg levde med i 16 år også. Vet hvordan det er. Det var mye tårer, og mye vondt selv om jeg hadde en samboer den gang. Så det er ikke alltid rosenrødt i forhold heller. 

 

Nei det er ikke det, var sikker på at jeg ville gå fra han når barna var voksne. Men er nå her enda, vi har tilpasset hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke det, var sikker på at jeg ville gå fra han når barna var voksne. Men er nå her enda, vi har tilpasset hverandre. 

Det er helt sant. Det er ikke alltid rosenrødt i forhold heller. Det er bra at dere er der for hveandre ennå. :) . Ting er ikke bedre på andre siden av gjerdet for å si det sånn. Det er min erfaring. Var min ekssamboer som gjorde det slutt da, men jeg hadde tenkt å gå mange ganger den gangen. Men nå ser jeg at ingenting er mer rosenrødt på andre siden av gjerdet, men men sånn er det :) . Jeg trodde at andre menn var så mye hyggeligere enn min ekssamboer men det stemmer ikke. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...