Gå til innhold

Mageproblemer


Anonym328590

Anbefalte innlegg

Det siste halve året har jeg slitt mye med magen. På starten av året hadde jeg diare i to uker, og etter dette har det vært enten diare eller forstoppelse. Jeg opplever også ofte magesmerter uten at det er luft som plager, og lurer på om dette er noe alvorlig? Sammen med dette opplever jeg også kvalme, hodepine, svimmelhet og øresus som begynte på venstre øre men som nå har kommet på høyre øret. 

Burde jeg bekymre meg for dette eller er det rett og slett helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært hos legen?

Har du ofte diare så kan det være fare for dehydrering, noe som igjen kan utarte seg med feks hodepine, svimmelhet etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2017 den 10.35, Anonym328590 skrev:

Jeg har ikke vært hos legen med dette. Har ikke hatt diare siden sommer.

Magen høres ut som en normalvariant. Øresus ville jeg fått sjekket opp om det vedvarer.

Anonymkode: 1a58e...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...