Gå til innhold

Jeg tror det er noe galt med kneet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var 12 år gammel sklei jeg på isen og skrapte opp mitt venstre kne. Siden den dagen har jeg ikke kunne sitte på det venstre kneet. Når det kommer trykk på det gjør det gjør det vondt. Det er rett under kne skåla som gjør vondt. jeg er nå 18 år og det hva vært sånn i 6 år. Det begynner å bli veldig plagsom i hverdagen og på skolen etter det yrker jeg har valgt nå man nesten sitte på kne, og når jeg først sitter på kne sitter på en veldig rar måte. Har ikke gått til legen får å se ome det er noe galt og jeg tør heller ikke siden jeg har sosialt angst og sliter veldig med å snakke med folk

Til noe annet nå. Av og til når jeg går normalt så begynner kneet på vestre side å svikte, av og til på høyre side men det er ikke si ofte. Når jeg har helt normalt kan kneet begyne å svikte og når det svikte ser jeg så rar ut siden jeg blir på en måte slengt bakover helt uten videre

Anonymkode: 33caa...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare en lege som kan hjelpe deg å finne ut av dette. Har du noen som kan være med kanskje?

Anonymkode: 0f846...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...