Gå til innhold

Syns du det er deilig å gå i jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater jeans. De er kalde, trange, harde og vonde å ha på seg.

Jeg bare hater å stå opp om morgenen å tre på meg en kald og vond jeans.

Syns du det er deilig å gå med jeans? 

Anonymkode: 277c2...6de

Jeg liker best jeans _uten_ stretch. Synes jeg blir sliten dersom jeg hele dagen har brukt jeans med stretch (huden min er litt overfølsom på beina).

Jeg har for øvrig klær for både "gode" og "dårlige" dager. På de dårlige liker jeg klær som er oversized av enten ull eller bomull;-) Det finnes klær som er like behagelige som nattkjole, men ser litt annerledes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Har aldri tenkt over det. Jeans og andre bukser føles likt og ok. Jeg går ikke rundt i skjørt eller strømpebukse sånn som damer gjør, så har ikke noe å sammenligne med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Trine skrev:

Jeg har vært i en skikkelig undertøysforretning og fått hjelp til riktig størrelse, det hjalp ingenting. De var like grusomme som alle andre bh'er.

Ingen skal beskylde deg for å være en mester i positiv tenkning;-)

Er litt imponert over at du vet noe om alle bh'er... Og alle kjoler... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går som regel i dongeribukser  (ordet jeans er et ikke-ord i min munn) til vanlig. Synes det er et deilig plagg, særlig dd som er myke og veldig stretchy.

Hvis ikke jeg skal noe om kvelden, går jeg ofte i "kosebukse", ei myk litt tykk grå joggebukse med strikk i livet. Har den på nå. Bruker den hvos jeg dusjer litt tidlig på kvelden, for tidlig til å gå rett i pyamasen. 

Har også ei deilig Bjørn Dæhli turbukse som jeg bruker mye de dagene jeg har fri. Skulke hatt en til, men har ikke funnet akkurat den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om psykatri... jeans og BH! 

Anonymkode: 58a7f...cb1

Kombinasjonen hate å stå opp om morgenen, tre på seg en kald og vond jeans passet bra på psykiatri, tenker jeg ;)

En mentalt frisk person ville vært mer løsningorientert.  Fikset problemet ved å ta på seg en behageligere bukse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, frosken skrev:

Ingen skal beskylde deg for å være en mester i positiv tenkning;-)

Er litt imponert over at du vet noe om alle bh'er... Og alle kjoler... 

Vet ikke noe om alle bh'er da. Men jeg vet at søsteren min har dratt meg med i en undertøysbutikk, hvor de hjalp til med å finne riktig størrelse. Det er jo ikke min skyld at jeg er overfølsom. Vet ikke noe om alle kjoler heller, men jeg kjenner jo meg selv, og vet at jeg ikke kan fordra å gå i kjole. Skjønner ikke hva det har med å tenke negativt å gjøre. Jeg finner jo andre løsninger, så jeg slipper kjole.

Endret av Trine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trine skrev:

Vet ikke noe om alle bh'er da. Men jeg vet at søsteren min har dratt meg med i en undertøysbutikk, hvor de hjalp til med å finne riktig størrelse. Det er jo ikke min skyld at jeg er overfølsom. Vet ikke noe om alle kjoler heller, men jeg kjenner jo meg selv, og vet at jeg ikke kan fordra å gå i kjole. Skjønner ikke hva det har med å tenke negativt å gjøre. Jeg finner jo andre løsninger, så jeg slipper kjole.

Hehe... jeg mener at jeg ligger noen hakk foran deg i løypa når det gjelder å finne behagelige klær - uten at det er synlig for alle at jeg kun velger ut i fra hvordan klærne kjennes ut å ha på seg. Jeg er jo like glad i turklær som du er, så jeg innbiller meg at det kan være at du kunne hatt glede av å prøve noen løsninger du ikke allerede har prøvd;-) Men i stedet for at jeg skal drive å foreslå ting, så kan du jo si fra hvis du på et eller annet tidspunkt har lyst på noen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg liker å gå i jeans :) Har funnet favoritten og holder meg kun til det nå for tiden. Levis 510 .  Veldig behagelig . Trenger ikke prøve dem. Vet de passer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke merke at et plagg har vært ubehagelig før jeg tar det av meg. Omtrent som når du slår av et ventilasjonsanlegg og merker hvor deilig stille det ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Caprioli skrev:

Jeg pleier ikke merke at et plagg har vært ubehagelig før jeg tar det av meg. Omtrent som når du slår av et ventilasjonsanlegg og merker hvor deilig stille det ble.

Kjenner igjen den følelsen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg nådde middagshøyden (sic!) elsket jeg alle former for jeans i passe størrelse. Nå må de både ha vidde og stretch, og om de har rett passform elsker jeg dem, og bruker dem stort sett på fritiden (har minst ett par slike nå).

 

Hjemme etter trening kryper jeg gjerne inn i hva jeg kalder "kosebukser", dvs. "joggebukser" i bomull av det litt penere slaget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, påskelilje skrev:

Kjenner igjen den følelsen 😅

Klærne, ventilasjonen eller begge deler? :)

Kan anbefale alle som vil herde seg å verve seg i forsvaret. Når du tråkker rundt hele dagen i splintvest, stridsutrustning, hjelm og våpen føles det som du blir en tolvårig turnjente når du endelig får det av deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg går som regel i dongeribukser  (ordet jeans er et ikke-ord i min munn) til vanlig.

Jeg sier fortsattt olabukser, selv om dette ordet sikkert forsvant for et tiår eller to siden. Alternativt sier jeg jeans, og ordet dongeri forbinder jeg med min mor (nå passert 80).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg sier fortsattt olabukser, selv om dette ordet sikkert forsvant for et tiår eller to siden. Alternativt sier jeg jeans, og ordet dongeri forbinder jeg med min mor (nå passert 80).

Er det sant :D? Tror alle her i byen sier dongeri, fra dattera på 13 og hennes venner, til min mor på 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Caprioli skrev:

Klærne, ventilasjonen eller begge deler? :)

Kan anbefale alle som vil herde seg å verve seg i forsvaret. Når du tråkker rundt hele dagen i splintvest, stridsutrustning, hjelm og våpen føles det som du blir en tolvårig turnjente når du endelig får det av deg :P

Haha!

Det at en merker at noe har vært stramt i det en tar det av - bra sammenlikning med ventilasjonsanlegg. 

Bunaden er sånn. Stramt å få på, men så sitter den egentlig veldig godt og jeg tenker ikke noe på det før jeg akkurat får tatt den av meg on kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker og gå i gode jeans, for det finnes dårlige jeans og gode jeans. Som oftest må man litt opp i pris for å finne gode jeans. 

Er det kaldt med jeans så er det lov å kle på seg en longs under.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, påskelilje skrev:

Er det sant :D? Tror alle her i byen sier dongeri, fra dattera på 13 og hennes venner, til min mor på 80.

I storbyen sier vi jeans.

Anonymkode: 01a5f...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Kombinasjonen hate å stå opp om morgenen, tre på seg en kald og vond jeans passet bra på psykiatri, tenker jeg ;)

En mentalt frisk person ville vært mer løsningorientert.  Fikset problemet ved å ta på seg en behageligere bukse :)

Jeg går kun i jeans viss jeg skal noe meget spesielt. Noe jeg aldri skal lenger da jeg verken har jobb eller studerer. 

Var kun interessert i om andre hadde samme problemet.

En blir kanskje litt "outsider" når en er den eneste i mengden som ikke går i jeans 

Anonymkode: 277c2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...