Gå til innhold

Syns du det er deilig å gå i jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.11.2017 den 18.33, AnonymBruker skrev:

Jeg hater jeans. De er kalde, trange, harde og vonde å ha på seg.

Jeg bare hater å stå opp om morgenen å tre på meg en kald og vond jeans.

Syns du det er deilig å gå med jeans? 

Anonymkode: 277c2...6de

Hva med å tre på seg noe annet? Jeg har for det meste behagelige, myke jeans med stretch. Men bruker mest andre type bukser.

Anonymkode: bb639...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yellow ledbetter
12 timer siden, Andreaswell skrev:

Noe av det teiteste jeg har lest i dag. Har du så liten tillit på lærerprofesjonen at du tror de sender bekymringsmeldinger i hytt og pine fordi noen foreldre går i joggedress? Da bør barnevernet stå stand i byen da....

Joggebukser er like forskjellige som oss mennesker, men det er vi mennesker som dømmer. Finnes flust av joggebukser som ser helt alright ut. Hadde du derimot gått i en «sleng» joggebukse med hull og malingsflekker til stadighet ville nok folk reagert. Men hva vet vel vi? Kanskje du pusser opp? Kanskje du er kunstner, som maler hele dagen?

Jeg bryr meg ikke om hva folk går i, men enkelte er så på tuppa at de sender bekymringsmelding fordi ungen har tjukke brødskiver, så hvem vet om ikke noen reagerer på joggebukser også? Ikke at jeg har tenkt i de baner altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Jeg bryr meg ikke om hva folk går i, men enkelte er så på tuppa at de sender bekymringsmelding fordi ungen har tjukke brødskiver

På skolen eller i barnehagen?  For et skolebarn kan det f.eks. bety at h*n smører matpakka selv, når ble det feil? 

(Jeg skjønner at det ikke er du som mener dette er bekymringsverdig, men det ligger vel noe bak eksemplet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
46 minutter siden, laban skrev:

På skolen eller i barnehagen?  For et skolebarn kan det f.eks. bety at h*n smører matpakka selv, når ble det feil? 

(Jeg skjønner at det ikke er du som mener dette er bekymringsverdig, men det ligger vel noe bak eksemplet?)

Jeg tror det var en barnehage, og det var noe jeg leste om som var fra en ekte sak (som viste seg å bare være tull når barnevernet sjekka det på riktig.) Det er lenge siden, men jeg tenkte "Shit, godt det ikke er vår barnehage." For jeg skjærer også tjukke skiver. Både ungene og jeg liker det best, nemlig. Og de som har sett på meg og minsteungen med "feil briller" hadde sikkert reagert på den manglende blikkontakten også. Takke faen for det når ingen av oss liker å se folk i øya. Da plager vi ikke hverandre i utrengsmål. Men vi øvde og hadde stirrekonkurranse da han var mindre, for å gjøre det mer levelig når noen insisterte på sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, yellow ledbetter skrev:

Jeg tror det var en barnehage, og det var noe jeg leste om som var fra en ekte sak (som viste seg å bare være tull når barnevernet sjekka det på riktig.)

Altså - det finnes en (gammel) historie der det påstås at barnevernet tok et barn fordi mor skar for tjukke brødskiver.  Slike rykter regner jeg med ligger ganske langt fra sannheten. 

Men dette er ikke viktig, jeg ble bare nysgjerrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

Altså - det finnes en (gammel) historie der det påstås at barnevernet tok et barn fordi mor skar for tjukke brødskiver.  Slike rykter regner jeg med ligger ganske langt fra sannheten. 

Men dette er ikke viktig, jeg ble bare nysgjerrig ;)

Tror det ligger noe mer bak ;)

Ofte henger bare foreldren seg opp i små ting som blir påpekt av bv, i den grad at de mister hele bildet altså hovedgrunnen til at de ikke klarer å ta hånd om barna. (At de ikke er egnede som foreldre)

Anonymkode: 277c2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror det ligger noe mer bak ;)

Ofte henger bare foreldren seg opp i små ting som blir påpekt av bv, i den grad at de mister hele bildet altså hovedgrunnen til at de ikke klarer å ta hånd om barna. (At de ikke er egnede som foreldre)

Anonymkode: 277c2...6de

Det er jeg helt enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
1 time siden, laban skrev:

Altså - det finnes en (gammel) historie der det påstås at barnevernet tok et barn fordi mor skar for tjukke brødskiver.  Slike rykter regner jeg med ligger ganske langt fra sannheten. 

Men dette er ikke viktig, jeg ble bare nysgjerrig ;)

Jeg vet ikke om det er den samme. Tror egentlig ikke det, for hvis jeg husker "min" historie riktig, så konkluderte barnevernet med at mistanken var helt feil. Det kan jo hende det er den samme, og de du hørte den av ikke hadde fått med seg slutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...