Gå til innhold

Slim nedentil.


Smutti

Anbefalte innlegg

Er så plaget av slim nedentil. Er kommet i overgangsalderen for noen år siden så har ikke noe med graviditet og sånn å gjøre. Når jeg har tisset så kommer det en god del slim på toalettpapir og ned i doskåla ser jeg. Noen som vet om det er vanlig eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dette er noe du ikke har hatt tidligere så ville jeg fått det undersøkt, med mindre dette er normal utflod. Du kan evnt stille spm under forumet gynekologi her inne hvor gynekolog svarer gratis.

Anonymkode: ca922...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke en vanlig plage i overgangsalderen. Jeg foreslår at du får henvisning til gynekolog for ultralyd. Slim kan komme fra livmor eller eggleder. Det kan lett undersøkes med ultralyd som gjøres via skjeden.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...