Gå til innhold

Partnere som bare forsvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen opplevd å ha en partner som var der for deg. En som du gikk på turer med, handlet med, gikk på kino med, gikk ut å spiste med, og delte mye med. En som du trodde var der for deg. Plutselig vil han ikke mer. Og han er helt borte. Han vil ikke ha noe kontakt.  Fra å være der, til å være helt borte. Den overgangen er kjempestor. Jeg har opplevd den. Og derfor er jeg veldig redd for å gi meg hen i nye situasjoner. Jeg følte meg: fra å være noe, til å være ingenting. 

Noen med lignende erfaring? Noen som forstår følelsen jeg kjenner om at overgangen ble så rar? 

Anonymkode: e37a1...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en partner i mange år, men kan ikke akkurat si at han var der for meg. Noe gjorde vi allikevel sammen. Savner ikke han og det vi hadde, men jeg savner en partner slik jeg tror/mener en partner bør være.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg hadde en partner i mange år, men kan ikke akkurat si at han var der for meg. Noe gjorde vi allikevel sammen. Savner ikke han og det vi hadde, men jeg savner en partner slik jeg tror/mener en partner bør være.

 

Samt det. Men det kan være at den som ikke vil ha kontakt føler det som du gjør. De savner nok ikke situasjonen. Mens den andre part som ønsket det annerledes savner vedkommende. Jeg savner min selv om han ikke oppførte seg slik en partner burde gjøre ovenfor meg. Jeg savner kinobesøkene, gå rundt med han, og sexen. Men jeg vet at han føler det nok ikke på samme måte. 

Anonymkode: e37a1...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...