Gå til innhold

Ny jobb - må jeg klare alt nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, frosken skrev:

Jeg mener du akkurat nå ikke skal gjøre noe som helst annet enn å holde ut og akseptere at dette er krevende for deg. Dette er en jobb du gjerne vil ha, og da bør du ikke rote deg til med å vise for mye av din sårbarhet i forhold til kolleger.

 

Jeg verker sier eller viser noe til mine kolleger. 

Anonymkode: 41525...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.11.2017 den 7.59, Gargamel skrev:

Det høres vondt ut ja. Jeg er enig med @BamseLiten. Du får snakke med noen der du stoler på. Ikke "gråte på skulderen prat", men si at det er mye info på kort tid og at du er overveldet. Du bør aller helst ta det med nærmeste sjef.  

Jeg kom meg gjennom det. Jobbet i tillegg for 3 idag pga sykdom. Jeg fikk hjelp av andre ansatte med ting jeg ikke kan, og sjefen har snakket med de om at de må vise tålmodighet en stund. Stolt av at jeg klarte det idag, og jeg fikk skryt også. 

jeg er for øvrig ikke redd for å jobbe hardt, jeg er godt vant med det. 

Takk til dere alle som ville hjelpe meg :) 

Anonymkode: 41525...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom meg gjennom det. Jobbet i tillegg for 3 idag pga sykdom. Jeg fikk hjelp av andre ansatte med ting jeg ikke kan, og sjefen har snakket med de om at de må vise tålmodighet en stund. Stolt av at jeg klarte det idag, og jeg fikk skryt også. 

jeg er for øvrig ikke redd for å jobbe hardt, jeg er godt vant med det. 

Takk til dere alle som ville hjelpe meg :) 

Anonymkode: 41525...0a5

Så bra, det var godt å høre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎11‎.‎2017 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Ja, skal gjøre mitt beste, kan ikke mere enn det :) 

Anonymkode: 41525...0a5

 

Jeg er sikker på at du gjør ditt beste og jeg er veldig glad for at du hadde en positiv opplevelse over å mestre. Husk at det er lov å spørre om råd - ny eller gammel i jobben.

Ønsker deg fortsatt lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...