Gå til innhold

Fikk ny diagnose i posten - ingen oppfølging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
På 17.11.2017 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Går du på AAP nå? Men er ikke det begrenset til 4 år?

Anonymkode: e0b17...4a1

Jeg kommer under unntaksregelen.

Anonymkode: 4b686...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det høres lite betryggende ut med hensyn på oppfølging.Lite hensyntagen og lite oppmerksomhet på pasienten sine behov synes jeg. Jeg visste ikke at det er sånn sånt skjer. Synes du selv de nå er inne på rett diagnose? Det går an å be om juridisk veiledning hvis man føler tror jeg.

Kanskje de har noe hjelp.

Når det gjelder jobb så har jeg hørt at organisasjoner som Frelsesarmeen og Stormberg formidler jobber i noen tilfeller,men mye avhenger sikkert av hvor ennor og du har jo noen til å hjelpe deg å finne noe som interesserer.

Jeg er kun vanlig bruker av helsetjenester og nav sjøl. Jeg har sett og hørt mye opp gjennom årene som ikke var korrekt men man kan selvsagt ikke skjære alle leger over en kam. Veldig rart at de variere så i  sin tro mellom så forskjellige diagnoser. Kanskje du kan spørre om hvorfor til den som skrev til deg.

Håper du kommer godt igjennom sikkert en så tung og vanskelig tid for deg.😊

Anonymkode: 9d9ba...44c

Takk! Overlegen ringte meg og spurte om jeg hadde spørsmål i forhold til epikrisen som ble sendt i posten. Han innrømmet at det var litt sløvt av han å bare sende den i posten. Jeg har hatt samtale nå. Ingen endringer. Det er ikke det at jeg er uenig i diagnosen, men synes 3 samtaler er lite og jeg kan fortelle mer om meg. Jeg fortalte at jeg fungerte dårlig med han sosialt i forhold til andre. Vet ikke om han vet nok til å sette diagnose, men tydeligvis.

Anonymkode: 4b686...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2017 den 19.31, soer10 skrev:

Hei

Hva tror du er mest vanskelig hvis du skulle jobbe? Mitt inntrykk er at mange med AS sliter mest med alle de uvante sosiale relasjonene de må forholde seg til når de skal jobbe. F,eks sjefer,kollegaer, kunder osv. 

Det sosiale, støy og uklar kommunikasjon og opplæring. Dårlige relasjoner er også utfordrende.

Anonymkode: 4b686...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...