Gå til innhold

Hvor tynn er tynn nok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 25 år gammel jente som har veldig lyst til å være tynn.

Jeg er 167 cm høy og veier 57 kg. Jeg kunne gjerne tenke meg å veie mellom 51-54 kg slik at jeg får litt mer tydelige kragebein og slankere midje. 

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få det til? Denne vekten er jo innenfor kategorien "normalvektig" så det burde ikke vært skadlig for meg så lenge jeg gjør det på rett måte. 

Anonymkode: 6a927...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt samsvar mellom overskrift IG innhold.

Når det gjelder innhold i innlegget anbefaler jeg trening fremfor slanking. Uansett er det vanskelig å punktslanke - noen er født med smalere midje og andre med fremtredende krageben, det har ikke nødvendigvis med vekt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 25 år gammel jente som har veldig lyst til å være tynn.

Jeg er 167 cm høy og veier 57 kg. Jeg kunne gjerne tenke meg å veie mellom 51-54 kg slik at jeg får litt mer tydelige kragebein og slankere midje. 

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få det til? Denne vekten er jo innenfor kategorien "normalvektig" så det burde ikke vært skadlig for meg så lenge jeg gjør det på rett måte. 

Anonymkode: 6a927...62d

Du er i nedre område for normalvektig, ikke så langt fra undervektig. Fatter ikke hvorfor du ska gå ned.

Anonymkode: 06b28...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er i nedre område for normalvektig, ikke så langt fra undervektig. Fatter ikke hvorfor du ska gå ned.

Anonymkode: 06b28...b5c

Jeg har lyst til å være like tynn som bloggeren Kristine Ullebø. Jeg synes at kroppen hennes er så fantastisk nydelig. Jeg synes at magen min er for stor, og ikke "flat" nok. Har lyst til å ha en helt fettfri mage uten noen "klump" neders ved navlen.

Anonymkode: 6a927...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har lyst til å være like tynn som bloggeren Kristine Ullebø. Jeg synes at kroppen hennes er så fantastisk nydelig. Jeg synes at magen min er for stor, og ikke "flat" nok. Har lyst til å ha en helt fettfri mage uten noen "klump" neders ved navlen.

Anonymkode: 6a927...62d

De bildene er sikkert photoshoppa. Hva som er så attraktivt med beinrangler vet jeg ikke.

Anonymkode: 06b28...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har lyst til å være like tynn som bloggeren Kristine Ullebø. Jeg synes at kroppen hennes er så fantastisk nydelig. Jeg synes at magen min er for stor, og ikke "flat" nok. Har lyst til å ha en helt fettfri mage uten noen "klump" neders ved navlen.

Anonymkode: 6a927...62d

Vel, hvis du sammenligner bilder av henne fra ca 2015 kontra nå, vil du se at hun er gått opp i vekt. Antagelig fordi hun var så tynn at det ble et problem..Tren magen hvis den plager deg, men vekten/høyde du har nå er mer enn lav nok. Tviler faktisk på hun er så mye tynnere enn deg.

Anonymkode: ff40b...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har lyst til å være like tynn som bloggeren Kristine Ullebø. Jeg synes at kroppen hennes er så fantastisk nydelig. Jeg synes at magen min er for stor, og ikke "flat" nok. Har lyst til å ha en helt fettfri mage uten noen "klump" neders ved navlen.

Anonymkode: 6a927...62d

Jeg måtte også google henne for jeg har aldri hørt om henne før. De bildene jeg så viser en sykelig tynn ung kvinne. Du mener ikke seriøst at det er pent når hun er så skinnmager at man kan se ribbeina hennes gjennom overdelen hun har på seg? Og at hoftekammene stikker frem? I så fall er du på rask vei mot et spiseforstyrret helvete... Og det er noe du ikke vil! 

Hva tenker du skjer når du når en vekt på 51 kg da? Blir du lykkelig? Er det da du skal begynne å leve livet? Blir du kanskje ikke helt fornøyd og tenker at lykken ligger i enda -2 kg? Du er ute i et farlig terreng nå - ekstremt farlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 25 år gammel jente som har veldig lyst til å være tynn.

Jeg er 167 cm høy og veier 57 kg. Jeg kunne gjerne tenke meg å veie mellom 51-54 kg slik at jeg får litt mer tydelige kragebein og slankere midje. 

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få det til? Denne vekten er jo innenfor kategorien "normalvektig" så det burde ikke vært skadlig for meg så lenge jeg gjør det på rett måte. 

Anonymkode: 6a927...62d

Jeg er like høy som deg, og veier 59 kg. To kilo mer enn deg. Er vi ikke tynne nok da? ;) . Viktig å akseptere seg selv slik man ser ut. Viktig å trene selvsagt. 

Jeg må si at etter at jeg begynte å trene så lå jeg på meg 2 kilo. ;) . Men velger å tro det er muskler :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har lyst til å være like tynn som bloggeren Kristine Ullebø. Jeg synes at kroppen hennes er så fantastisk nydelig. Jeg synes at magen min er for stor, og ikke "flat" nok. Har lyst til å ha en helt fettfri mage uten noen "klump" neders ved navlen.

Anonymkode: 6a927...62d

Jeg synes også at hun er flott, bortsett fra at hun bruker altfor rød leppestift. Og nettopp fordi hun selv synes hun var altfor tynn på sitt tynneste, er hun er bra rollemodell. Det er mange som er ufrivillig syltynne. (Tenker mange år tilbake i tid og rekker opp hånda).

Men jeg synes det er reint for gæli at den skoleflinke jenta (som er fra Førde, håper hun holder på dialekten) ikke satser på utdanning, men bare poserer og blogger der inne i tigerstaden.

Og hvordan vet jeg dette? Vel, man ser da på Bloggerne, må vite. (Gamle kjerringa skulle skamme seg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måten du skriver på få meg til å tenke at du har et litt usunt forhold til kropp. Du skriver tross alt i "psykiatri". Prøv å tenk gjennom hva du ønsker å oppnå med vektreduksjon og tydelige kragebein. Bli gladere? Bedre selvtillit? Mindre ensom? Finnes det andre måter å oppnå dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten din er helt perfekt den, du bør i så fall tenke på trening hvis du vil endre noe ved kroppen din, og ikke at du skal ned i vekt i det hele tatt.

 Og 51 kilo? Da blir du undervektig, og det kan få uheldige konsekvenser for helsen din. Det hjelper ikke at du var normalvektig i utgangspunktet i så fall.

Og det er vel en kjent sak at Kristine Ullebø har jobbet hardt for å komme seg opp i vekt. Hun var for tynn til å være modell til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...