Gå til innhold

Så lei av å være syk..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg trenger trøst eller beskjed om å gå til legen. Jeg har vært syk i en og en halv uke. Har vært gjennom hele repertoaret på forkjølelse men mer brutalt enn normalt. Jeg har ikke influensa, men virus av noe slag. Har vært gjennom piggtrådhals, bihuler som føltes som de skulle sprenge og leddverk. Den verste tettheten har gitt seg og hals og bihuler kommer seg med har en vond hoste som ikke vil gi seg, har litt forhøyet puls og føler meg utslitt, men har ikke feber eller andre typiske tegn på infeksjon. Litt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg er så lei av å være sjuk, men fastlegen min er der ikke før på mandag og virus kan de jo ikke gjøre noe med. Legevakt er ikke vits for jeg er ikke akutt syk og blir vel bare avvist. Noen råd? Hvor mye mer tid skal jeg gi dette? 

Anonymkode: 5542e...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg trenger trøst eller beskjed om å gå til legen. Jeg har vært syk i en og en halv uke. Har vært gjennom hele repertoaret på forkjølelse men mer brutalt enn normalt. Jeg har ikke influensa, men virus av noe slag. Har vært gjennom piggtrådhals, bihuler som føltes som de skulle sprenge og leddverk. Den verste tettheten har gitt seg og hals og bihuler kommer seg med har en vond hoste som ikke vil gi seg, har litt forhøyet puls og føler meg utslitt, men har ikke feber eller andre typiske tegn på infeksjon. Litt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg er så lei av å være sjuk, men fastlegen min er der ikke før på mandag og virus kan de jo ikke gjøre noe med. Legevakt er ikke vits for jeg er ikke akutt syk og blir vel bare avvist. Noen råd? Hvor mye mer tid skal jeg gi dette? 

Anonymkode: 5542e...d7b

Et par uker. Med mindre symptomer skulle forverre seg.

Anonymkode: 059e8...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de fleste som skriver fast her inne sliter jo med ganske tunge, kroniske lidelser, så trøst etter halvannen uke med virus kan du kanskje ikke regne med å få :P

Men seriøst, lei etter halvannen uke sykdom? Tror kanskje du har litt urealistiske forventninger til hva vi må forvente å gå gjennom i livet.

Jeg ville bestilt legetime og tatt det derfra.

Endret av Caprioli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Det er sjeldent jeg har slike virussykdommer men når jeg først får det så er "all hell loose". Skjønner godt du går lei men det beste er nok å ta tiden til hjelp, hvile mye, få i seg mat med næring og vitaminer og mye drikke. God bedring.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg trenger trøst eller beskjed om å gå til legen. Jeg har vært syk i en og en halv uke. Har vært gjennom hele repertoaret på forkjølelse men mer brutalt enn normalt. Jeg har ikke influensa, men virus av noe slag. Har vært gjennom piggtrådhals, bihuler som føltes som de skulle sprenge og leddverk. Den verste tettheten har gitt seg og hals og bihuler kommer seg med har en vond hoste som ikke vil gi seg, har litt forhøyet puls og føler meg utslitt, men har ikke feber eller andre typiske tegn på infeksjon. Litt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg er så lei av å være sjuk, men fastlegen min er der ikke før på mandag og virus kan de jo ikke gjøre noe med. Legevakt er ikke vits for jeg er ikke akutt syk og blir vel bare avvist. Noen råd? Hvor mye mer tid skal jeg gi dette? 

Anonymkode: 5542e...d7b

Kan ta en to tre uker å bli frisk.

Anonymkode: 436a6...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...