Gå til innhold

Hei hå nå er det jul igjen...snart!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Håper det går bra! Noen som gruer seg til jul? Det er jo å være sosial det, jeg er så sliten for tiden. 

Jeg storgleder meg til jul som vanlig. :) Det sosiale er stort sett på julaften og da er vi 8 stk, kun de nærmeste og det blir avslappet og fint. Ellers har vi (heldigvis!) ikke tradisjon for store og mange juleselskaper i romjula eller på nyttårsaften, men det blir kanskje 1-2 besøk da. Skal ha en del fri sammen med kjæresten og kanskje, om det blir snø og scooterføre, så drar vi på hytta i nyttårshelga, det er toppers! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg storgleder meg til jul som vanlig. :) Det sosiale er stort sett på julaften og da er vi 8 stk, kun de nærmeste og det blir avslappet og fint. Ellers har vi (heldigvis!) ikke tradisjon for store og mange juleselskaper i romjula eller på nyttårsaften, men det blir kanskje 1-2 besøk da. Skal ha en del fri sammen med kjæresten og kanskje, om det blir snø og scooterføre, så drar vi på hytta i nyttårshelga, det er toppers! :wub:

Hørtes koselig ut det da :) Vi blir vel ikke så mange her heller på julaften, 9 blir vi vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Håper det går bra! Noen som gruer seg til jul? Det er jo å være sosial det, jeg er så sliten for tiden. 

Gruer meg ikke (veldig), men ser ikke akkurat frem til endeløse familieselskaper der man sitter og prater og spiser i time etter time, nærmest fra morgen til kveld. Jeg blir urolig og stresset av det, og sitter og kikker ut av vinduet og tenker hvor fint det ville vært på ski.

 

Selve julaften er jo koselig, men går ikke og gleder meg i ukes- eller månedsvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Gruer meg ikke (veldig), men ser ikke akkurat frem til endeløse familieselskaper der man sitter og prater og spiser i time etter time, nærmest fra morgen til kveld. Jeg blir urolig og stresset av det, og sitter og kikker ut av vinduet og tenker hvor fint det ville vært på ski.

 

Selve julaften er jo koselig, men går ikke og gleder meg i ukes- eller månedsvis.

Nei dert er vel heller litt skrekk og gru! Og om folk blir fornøyd med pakker osv, for meg betyr det ikke så mye. Det er barna som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal noen dager til svigermor. Gleder meg til juleferie. Vi blir bare oss 5 pluss svigermor på julaften, og så skal vi vel på et par småvisitter hos familie mens vi er på Vestlandet. Vet ikke hva vi skal nyttårsaften. Har pleid å bli invitert til noen venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi skal noen dager til svigermor. Gleder meg til juleferie. Vi blir bare oss 5 pluss svigermor på julaften, og så skal vi vel på et par småvisitter hos familie mens vi er på Vestlandet. Vet ikke hva vi skal nyttårsaften. Har pleid å bli invitert til noen venner.

Siste del av romjulen og nyttårsaften skal vi på fjellet! :):):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi skal noen dager til svigermor. Gleder meg til juleferie. Vi blir bare oss 5 pluss svigermor på julaften, og så skal vi vel på et par småvisitter hos familie mens vi er på Vestlandet. Vet ikke hva vi skal nyttårsaften. Har pleid å bli invitert til noen venner.

Godt du gleder deg da :) Det er jo bare noen dager det varer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg. Tenker på at nå er enda ett år over, enda ett år jeg har sløst bort, enda ett år som har gått til selvmordsplanlegging og gråting hver dag, enda ett år som gikk forbi i ensomhet..

Anonymkode: 32adb...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Xtra skrev:

Siste del av romjulen og nyttårsaften skal vi på fjellet! :):):lol:

Herlig! Satser på at det blir noen skiturer på oss også i romjula mens vi er på Vestlandet. Gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gruer meg. Tenker på at nå er enda ett år over, enda ett år jeg har sløst bort, enda ett år som har gått til selvmordsplanlegging og gråting hver dag, enda ett år som gikk forbi i ensomhet..

Anonymkode: 32adb...59c

Å det var trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Håper det går bra! Noen som gruer seg til jul? Det er jo å være sosial det, jeg er så sliten for tiden. 

Jeg gleder meg veldig til jul i år. Jeg har blitt samboer med kjæresten og skal feire jul med han og ungene mine :D

Har hatt 5 julaftener sammen med x, noe ungene sier de er takknemlige for, men nå er de også klare for å avslutte det. 

Og hele nyttårshelga reiser jeg og kjæresten til fjells, skal bo på hotell og kjøre slalom. 

Har bare 2 arbeidsdager mellom jul og nyttår. Dette blir ei super jul :):wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg gleder meg veldig til jul i år. Jeg har blitt samboer med kjæresten og skal feire jul med han og ungene mine :D

Har hatt 5 julaftener sammen med x, noe ungene sier de er takknemlige for, men nå er de også klare for å avslutte det. 

Og hele nyttårshelga reiser jeg og kjæresten til fjells, skal bo på hotell og kjøre slalom. 

Har bare 2 arbeidsdager mellom jul og nyttår. Dette blir ei super jul :):wub:

Blir sikkert deilig med fri for dere som må slite for føden året rundt.

Men men.

Anonymkode: 69643...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir sikkert deilig med fri for dere som må slite for føden året rundt.

Men men.

Anonymkode: 69643...73f

Jepp og i dag har jeg avspasering og nyter det akkurat nå på kafe ute i sola :D

Jeg har jobbet mye ekstra og denne uka ble det også sene kvelder pga andres sykdom. Jeg sa til sjefen at jeg kunne jobbe ekstra , men at jeg da trengte en gulrot og fri på fredag. Fikk til svar at den gulrota skulle jeg jammen få :D Koser meg med langhelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg gleder meg veldig til jul i år. Jeg har blitt samboer med kjæresten og skal feire jul med han og ungene mine :D

Har hatt 5 julaftener sammen med x, noe ungene sier de er takknemlige for, men nå er de også klare for å avslutte det. 

Og hele nyttårshelga reiser jeg og kjæresten til fjells, skal bo på hotell og kjøre slalom. 

Har bare 2 arbeidsdager mellom jul og nyttår. Dette blir ei super jul :):wub:

Hørtes fint ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

 

Og hele nyttårshelga reiser jeg og kjæresten til fjells, skal bo på hotell og kjøre slalom. 

 

Kanskje vi ses! ;)

 

Selv om jeg nok blir mer å se i langrennsløypene enn i bakken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Xtra skrev:

Kanskje vi ses! ;)

 

Selv om jeg nok blir mer å se i langrennsløypene enn i bakken.

 

Det hadde vært morro :D

Jeg har avspasering i dag og har fulgt med på sidene på skiforeningen hver dag og håpet at det skulle komme skiføre til i dag. Hadde håpet og kunne bruke dagen i dag i marka. Men nei, ikke noe snø, så ble det kjøpesenter og time til frisøren i steden. Må gjøre meg fjong og skjule noen grå hår før desember og julemiddagene starter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en rolig julaften med kun mine foreldre og min samboer til bords, men det er jo koselig det også å kunne ta alt i ro og fred. I romjulen skal vi en tur innom svigers hvor det alltid er koselig og nyttårsaften blir tilbragt her hjemme med litt god mat.

Julegavene er kjøpt inn, så nå er det bare å få de pakket inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Det blir en rolig julaften med kun mine foreldre og min samboer til bords, men det er jo koselig det også å kunne ta alt i ro og fred. I romjulen skal vi en tur innom svigers hvor det alltid er koselig og nyttårsaften blir tilbragt her hjemme med litt god mat.

Julegavene er kjøpt inn, så nå er det bare å få de pakket inn :)

Hørtes fredfullt ut. Har kjøpt inn gaver jeg og og pakket inn. Godt å være ferdig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Det var fint med jul da ungene var små, men hadde det vært opp til meg hadde vi droppet hele julepynten og gaver og alt sammen nå når alle er voksne. Vi gjør ikke så mye ut av det uansett, så det går greit. Jeg verken gruer meg eller gleder meg, i grunnen.

Endret av yellow ledbetter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...